Hij lijkt wel bijna menselijk. HANG HEM OP AAN DE HOOGSTE BOOM, HOE DURFT HIJ!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het is een professional. Je hebt veel verantwoordelijkheid, denk aan fans, merchandise, demo's etc. Je bent persoonlijk veroorzaker van het dartssucces in Nederland. Dan verwacht ik persoonlijk toch professioneel gedrag. Daarbij vind ik het maar raar als je als 50-jarige nog in bent voor dergelijke ongein.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel bijna menselijk. HANG HEM OP AAN DE HOOGSTE BOOM, HOE DURFT HIJ!
Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij ongein vindt. Als hij dat lekker vindt mag hij dat zelf weten, ongeacht leeftijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het is een professional. Je hebt veel verantwoordelijkheid, denk aan fans, merchandise, demo's etc. Je bent persoonlijk veroorzaker van het dartssucces in Nederland. Dan verwacht ik persoonlijk toch professioneel gedrag. Daarbij vind ik het maar raar als je als 50-jarige nog in bent voor dergelijke ongein.
Ik dacht dat hij net als Co Stompé al 10 jaar geleden was gestopt met darten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:17 schreef KingRadler het volgende:
Een professional moet gewoon vreemd kunnen gaan.
Dat hoort bij het leven van een top sporter.
Een verzameling gesponsorde shirts en een oude dartsbeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef KingRadler het volgende:
de helft krijgen van Barney....
KASSA!
En een paar honderd actie poppetjesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een verzameling gesponsorde shirts en een oude dartsbeker?
@Poepz0rquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een paar honderd actie poppetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |