Je hebt het wel gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook wel een paar dagen geduurd
Opvouwbaar steekwagentje gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die tas houdt mij op de grond
Maar moet misschien idd voor contragewicht zorgen?
Ja heb ik niet. Misschien kan ik 2 emmertjes water mee nemen naar het station zodat ik wat meer rechtop kan staan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Opvouwbaar steekwagentje gebruiken
Ik ga er over nadenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp ik![]()
Toch denk ik dat je het moet aangeven bij ze.
Daar kun je toch juist ook mee geholpen worden lijkt me?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angsten
Ja opzich wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar kun je toch juist ook mee geholpen worden lijkt me?
Ik plaag je maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee dan moet het selectieproces weer opnieuw
Beetje laat nu hequote:
Owjee......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik plaag je maar[..]
Beetje laat nu he
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Oh jongens, wat gaat de dag traag voorbij... Of ligt dat aan mij?
Ja ligt aan jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Het voelt wel zo. Ik heb dat altijd met de dinsdag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Boh scherpquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ligt aan jou.
Of ze moeten van een minuut ineens 61seconde hebben gemaakt
Vind ik ook altijd erg lastig. Wat gaan jullie kopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef quickstepster het volgende:
het ligt altijd aan mij, dus ach.
Ben vriend maar aan het helpen met een kraam cadeau. Arme schat weet het echt niet
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg lastig. Wat gaan jullie kopen?
Wauw wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!
Willen een mooie afbeelding op glas laten drukken, als wandversiering of om neer te zetten. Iets wat bij haar past, en gaat om familie.
Dat klinkt wel heel mooi!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!
Willen een mooie afbeelding op glas laten drukken, als wandversiering of om neer te zetten. Iets wat bij haar past, en gaat om familie.
Wanhopig?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik heb niet zo’n goede dag vandaagerg wanhopig... iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |