Jessie vraagt nu aan Erik en Adriaan of ze een tijdje uit de caravan willen gaan voor Merelquote:Op maandag 11 maart 2019 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel krijgt altijd wat ze wil
dus er gaat een oplossing komen
ja! en snel ook
Ach meisje toch!quote:
Begreep ik het toch goed. Laat hem zijn boot maar af staan.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ging Jessie nu aan gerrit vragen of hij tijdelijk bij Ad en Erik wil?
Dat dacht ik wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ging Jessie nu aan gerrit vragen of hij tijdelijk bij Ad en Erik wil?
Eerst zelfs Franny geloof ikquote:Op maandag 11 maart 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begreep ik het toch goed. Laat hem zijn boot maar af staan.
Ze probeerde al eerder op een subtiele manier de slaapplekken te verdelen in haar voordeel, maar dat lukte niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Frou kan wel bij Brandson
Merel dr eigen toko
opgelost
Gun Merel een Villa is de volgende stap
Ze moet sowieso niet een huisje voor zichzelf hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eerst zelfs Franny geloof ik.
Ik dacht als dat die maar niet zo gek is om Merel haar huisje te geven.
Heb meelij, verdriet is verdriet....quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb meelij, verdriet is verdriet....
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef UtoStreamer het volgende:
wat een zeik diva zeg. laat d'r spullen pakken en opzouten.
quote:
Nee als ze bv naar de tent gaatquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze toch een andere plek. Als ik je moet helpen verhuizen moet je het maar zeggen zegt Jessie?
Tja. Dat heb je he, als je Shelley als vriendin hebtquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand die ff aanwaaid bij Fran ?
koppie thee brengen , kleine moeite
ja je was me voorquote:Op maandag 11 maart 2019 20:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Dat heb je he, als je Shelley als vriendin hebt
Shelley zit zelf ook niet zo lekker in haar vel sinds haar post.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Dat heb je he, als je Shelley als vriendin hebt
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef UtoStreamer het volgende:
wat een zeik diva zeg. laat d'r spullen pakken en opzouten.
De hele groep zal ook van weet je nog nou die daar ligt ze dan in haar uppiequote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
walgelijk volkquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele groep zal ook van weet je nog nou die daar ligt ze dan in haar uppie
Ze hebben nog zo plechtig beloofd dat de hele groep Frennie zou opvangen.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ze lek niet stabiel en hij gaat huisjes bouwen die niet zo slap zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat zit die Dylan de huisjes toch af te kraken. Hij wil ze plat gooien behalve het eerste huisje.
Maar niet gezegd dat het voor maar een paar minuten was.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze hebben nog zo plechtig beloofd dat de hele groep Frennie zou opvangen.
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:44 schreef snetje het volgende:
Veel misdrukken komen terug van Merel ...ja dat is ook wel te zien.. ze perst niet voor ..ze perst veel te kort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |