Als je nou eens wat gaat minderen met drugs dan zou je misschien die hersencellen eens kunnen behouden.quote:
en na 10 jaar nog steeds geen succesvolle act gevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kom hier al zo lang vriend. Al 10 jaar. Tijd vliegt
7 voor 10, ik gaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en na 10 jaar nog steeds geen succesvolle act gevonden
Wanneer acht jij iets succesvolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en na 10 jaar nog steeds geen succesvolle act gevonden
Ff dimme jij babyfacequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je nou eens wat gaat minderen met drugs dan zou je misschien die hersencellen eens kunnen behouden.
Idd, nu lijk ik braafquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt weer beginnen met een schone notelei
Wat is je functie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:57 schreef Der_Mann het volgende:
had vanochtend vergadering en daar werd door mijn directe collega's tegen 30 andere collega's gezegd dat ik mijn werk prima doe en dat ze blij met ze zijn
dus bij deze zit ik hier
deze actquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
weet het oprecht niet, ik kom gewoon om een beetje op reddit en FOK! te zitten en soms wat met bomen en dan ga ik weer naar huis
Heb je mooi voor elkaar danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet gepakt worden tijdens het fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |