abonnement Unibet Coolblue
pi_185576148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef probeer het volgende:

Ok. Onder andere de dochters van Diana Ross, dochter van Quincy Jones, dochter van Lionel Richie, Kellie Parker, Tamil en Lana Ramirez, Amy Agajanian, zusjes van Culkin, Sage Romero, Megan Stein, Whoopi Goldbergs dochter, Marie Nicole Cascio, Sky Ferreira, Deja Riley, Amanda Porter​, Lucy en Harriet Lester, Nisha Kitari​.
Zijn dit meisjes in de leeftijd van 7-9 jaar die weken cq maandenlang het bed deelden met MJ afgezonderd van andere kinderen en hun ouders?
pi_185576190
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 12-03-2019 23:25:00 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_185576256
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

en nu de foto’s van die kids in bed. Dat ze op bezoek kwamen op het landgoed klopt, nu pics van die meiden in zijn bed
Jij beweerde dat hij geen vriendschappen met meisjes sloot. Ik noem een aantal vrouwen die allemaal aangegeven hebben als jong meisje een vriendschap met Michael gehad te hebben. Maar dat telt pas als hij samen met ze geslapen heeft of zo?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef Za het volgende:
[..]

Zijn dit meisjes in de leeftijd van 7-9 jaar die weken cq maandenlang het bed deelden met MJ afgezonderd van andere kinderen en hun ouders?
Geen idee. Vraag het ze.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:23:55 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185576279
O God Probeer, hangt je slaapkamer ook vol met posters?

Wat wil je zeggen met al deze videoclips? Dat MJ goede muziek maakte? Klopt.

Maar dat is redelijk off-topic.
pi_185576280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Beste man dit is geen fantopic.

pi_185576297
Maar vertel eens ... Hoe komt het toch dat jullie er zo heilig van overtuigd zijn dat Wade en die andere kerel nu wel de waarheid vertellen, en eerst niet?

Los van al die andere mensen die zowel in het verleden als het heden aangeven nooit misbruikt te zijn. En de onderzoeken van verschillende OvJ's, politie en FBI die allemaal niet op een veroordeling uitliepen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:26:46 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185576344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef probeer het volgende:
[..]

Jij beweerde dat hij geen vriendschappen met meisjes sloot. Ik noem een aantal vrouwen die allemaal aangegeven hebben als jong meisje een vriendschap met Michael gehad te hebben. Maar dat telt pas als hij samen met ze geslapen heeft of zo?[..]

Geen idee. Vraag het ze.
Die jochies sliepen wekenlang in zijn bed, die meiden kwamen met hun moeder op bezoek toch?

Doe ff zo’n meisje dat zoals die jongens zulk intens contact had. Waarbij de ouders dat normaal vonden, of vond men dat toen al niet normaal? Of had MJ toch een andere voorkeur? Liever een jongen in bed?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:27:48 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185576366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef probeer het volgende:
Maar vertel eens ... Hoe komt het toch dat jullie er zo heilig van overtuigd zijn dat Wade en die andere kerel nu wel de waarheid vertellen, en eerst niet?
Eerst ook, alleen toen was dit topic er nog niet.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:28:18 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185576376
Had MJ ook volwassen vrienden?
pi_185576388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef ootjekatootje het volgende:
O God Probeer, hangt je slaapkamer ook vol met posters?

Wat wil je zeggen met al deze videoclips? Dat MJ goede muziek maakte? Klopt.

Maar dat is redelijk off-topic.
Nee, ben eigenlijk helemaal geen fan van Michael Jackson. Vond in mijn jeugd classic rock veel interessanter. Nog steeds eigenlijk.

Die videoclips waren een flauw grapje, gezien hun mogelijk erg dubbelzinnige titels.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:30:49 #286
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185576442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef probeer het volgende:
[..]

Nee, ben eigenlijk helemaal geen fan van Michael Jackson. Vond in mijn jeugd classic rock veel interessanter. Nog steeds eigenlijk.

Die videoclips waren een flauw grapje, gezien hun mogelijk erg dubbelzinnige titels.
ok, zag je namelijk al zitten op de zolder met van die hitkrant posters aan de muur.
pi_185576475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Eerst ook, alleen toen was dit topic er nog niet.
Met 'eerst' bedoel ik, voor 2013. Toen waren zowel Robson als die ander er nog heilig van overtuigd dat ze nooit misbruikt zijn.

Wat maakt Robson in 2012 onbetrouwbaar, maar de Robson in 2014 (of in deze docu, for that matter) wel betrouwbaar? Hoe weet jij dat hij voor 2013 loog, en nu niet?

Ik durf namelijk niet te zeggen welk van zijn verhalen ik geloof. Vind hem door het wijzigen van zijn verhaal iig onbetrouwbaar.
"Pools are perfect for holding water"
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 maart 2019 @ 23:32:08 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185576480
Voor zijn dood werden er al grappen over gemaakt En wist de hele wereld ook al hoe het zat maar werd zijn muziek gewoon gedraaid.

toen ging hij dood werd het opeens een soort messias en nu met die documentaire hebben ze het opeens weer over boycotten van zijn muziek.

echt weer zo een zeiken over niks dingetje waar de wereld goed in is de laatste twee jaren.

Hetzelfde nu met R.kelly daar wist iedereen ook al jaren wat die allemaal deed met meisjes.

is ook opeens weer een heel drama over sinds een nieuwe documentaire.

Het zou allemaal wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_185576536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef probeer het volgende:
Maar vertel eens ... Hoe komt het toch dat jullie er zo heilig van overtuigd zijn dat Wade en die andere kerel nu wel de waarheid vertellen, en eerst niet?
Het kan niet beide waar zijn.

Overigens ben ik altijd van mening geweest dat MJ openlijk pedofiel was.
pi_185576567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Za het volgende:
[..]

Het kan niet beide waar zijn.
Precies mijn punt. En hoe weet jij welke wél waar is?

quote:
Overigens ben ik altijd van mening geweest dat MJ openlijk pedofiel was.
Tsja, dat zou goed kunnen. Is niet strafbaar tho.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185576699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef probeer het volgende:
Maar vertel eens ... Hoe komt het toch dat jullie er zo heilig van overtuigd zijn dat Wade en die andere kerel nu wel de waarheid vertellen, en eerst niet?

Los van al die andere mensen die zowel in het verleden als het heden aangeven nooit misbruikt te zijn.
Ik kan ook genoeg voorbeelden aanhalen van meisjes die niet gedood zijn door Ted Bundy, maar dat zegt niets over dat hij ook gemoord heeft.

Overigens hebben er meer mensen getuigd dan nu alleen deze twee. Sterker nog, deze twee speelden een belangrijke rol in het op vrije voeten krijgen van Michael Jackson. Zegt toch wel wat dat zij nu met deze verhalen naar buiten komen.
pi_185576821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Ik kan ook genoeg voorbeelden aanhalen van meisjes die niet gedood zijn door Ted Bundy, maar dat zegt niets over dat hij ook gemoord heeft.
Ik reageerde dan ook alleen maar op de bewering dat MJ geen vriendschappen met meisjes sloot.

quote:
Overigens hebben er meer mensen getuigd dan nu alleen deze twee.
Klopt. En hij is niet veroordeeld.

quote:
Sterker nog, deze twee speelden een belangrijke rol in het op vrije voeten krijgen van Michael Jackson. Zegt toch wel wat dat zij nu met deze verhalen naar buiten komen.
Gedeeltelijk. Alleen Robson speelde een rol in MJ's verdediging in 2005. Die ander niet.

En het enige wat dat zegt is dat hij of tot 2013 loog, of vanaf 2013.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185576998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef probeer het volgende:
[..]

Ik reageerde dan ook alleen maar op de bewering dat MJ geen vriendschappen met meisjes sloot.[..]

Klopt. En hij is niet veroordeeld.[..]

Gedeeltelijk. Alleen Robson speelde een rol in MJ's verdediging in 2005. Die ander niet.

En het enige wat dat zegt is dat hij of tot 2013 loog, of vanaf 2013.
Nee.

Een belangrijke rol spelen, dat wordt een semantische discussie.. Maar ze hebben in ieder geval beiden onder ede verklaard dat Michael geen ongepaste dingen deed.
pi_185577032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef probeer het volgende:
[..]

Klopt. En hij is niet veroordeeld.[..]
Dat is ook zo.

Echter, de zaken die bekend zijn, zijn zo veelzeggend, dat ik zelf niet meer in de onschuld van Michael Jackson geloof in ieder geval.
pi_185577173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Nee.

Een belangrijke rol spelen, dat wordt een semantische discussie.. Maar ze hebben in ieder geval beiden onder ede verklaard dat Michael geen ongepaste dingen deed.
Robson was MJ's 1e getuige. Safechuck's schriftelijke verklaring is totaal niet ter sprake gekomen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185577193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:55 schreef probeer het volgende:
[..]

Robson was MJ's 1e getuige. Safechuck's schriftelijke verklaring is totaal niet ter sprake gekomen.
Hoe weet jij nu of die wel of niet ter sprake gekomen is? Beschik jij over alle informatie van de jury :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:59:06 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185577266
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:55 schreef probeer het volgende:
[..]

Robson was MJ's 1e getuige. Safechuck's schriftelijke verklaring is totaal niet ter sprake gekomen.
kun je nagaan, een kind onder druk zetten met een team advocaten...

Daar zouden de alarmbellen al bij moeten gaan rinkelen.
pi_185577408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Hoe weet jij nu of die wel of niet ter sprake gekomen is? Beschik jij over alle informatie van de jury :')
Fair enough, dat weet ik niet zeker, maar baseerde ik op uitspraken van Scott Ross in dit interview
"Pools are perfect for holding water"
pi_185577783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

kun je nagaan, een kind onder druk zetten met een team advocaten...

Daar zouden de alarmbellen al bij moeten gaan rinkelen.
Onder druk zetten? Waar haal je dat dan vandaan?
"Pools are perfect for holding water"
pi_185577862
Het hele topic door zie ik dat degenen die MJ verdedigen meer met feiten komen en logisch nadenken dan degenen die meer 'geloven' dat hij schuldig is en zich door emoties laten leiden. Wat een verschil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')