Ze hadden beter grintpaden kunnen maken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef pollewop77 het volgende:
En nog meer stenen!
Straten motten jullie, straten!
Bemoei je er niet mee.quote:
DAN ZAL IK DAAR REKENING MEE GAAN HOUDEN MOP........quote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
FF denkt zo ziet ze het zeker , en dat is ook zo
Thanks voor de uitlegquote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik zou een bouwtekening aan gaan passen. Zou nu een dubbele worden en moest Merel een vergunning voor aan gaan vragen. Dat is wat ik verstaan heb maar pin me er niet op mvast. Jessie is er woest over omdat er geen geld voor is en er nog genoeg moet komen en moet worden gerepareerd. Dat huis wat Merel wil zal méér dan 1000 euro gaan kosten. Méér dus dan de nu al lekkende huisjes.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DAN ZAL IK DAAR REKENING MEE GAAN HOUDEN MOP........
Een oplossing Shellebel naar huis maarquote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over brief Sherry: Ex van haar heeft ongeluk gehad, ligt onder de morfine en kan waarschijnlijk zijn (trek)arm niet meer gebruiken...
Nichtje zwanger en gaat in April trouwen en Sherry mag er niet naar toe.
En moeder Sherry wil niet meer naar Utopia komen, ze is er klaar mee
TR GEZET.........PERSOONLIJK WORDEN...quote:
Er mogen geen mensen in slapen, das het hele probleem!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Afbouwen zou ik zeggen kunnen ze weer verhuren als b en b kunnen ze dubbel geld daarvoor vangen 4 gasten maal ¤140 is toch mooi ¤560 per keer als je dat drie keer per week doet is ¤1680/week en bijna ¤7000 per maand zo is de schuld snel weg.
Die tip kwam hier ook al voorbij.quote:
Denk het en gezien dat het niveau van die Talpa hoertjes en/of slaafjes (stagiaires)laag is vind ik het aannemelijkquote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou niet zo vreemd hoor Lotus zal in haar half beschonken toestand direct hebben willen vertrekken hetgeen door die Talpa idioten zal zijn geblokkeerd met de mededeling dat ze eerst haar 24 uur moest aanvragen. Lotus zal toen voet bij stuk hebben gehouden en ook Mike hebben gebeld met de mededeling dat ze niet direct weg mocht.. Aangezien we in Nederland leven en je niet iemand mag gijzelen tegen zijn/haar zin, is toen de politie gebeld en die Talpa hufters moesten daarvoor natuurlijk buigen, waarbij ze niet vaak genoeg konden benadrukken dat iedereen gewoon weg mocht wanneer die dat wilde (tuurlijk) Mijn versie van het verhaal.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die tip kwam hier ook al voorbij.
Ze wilt ook graag tips.
Mooi karretje inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Plakken het nummerbord af.....alleen vergeten ze de voorkant![]()
Mooie vrachtwagen trouwens, lijkt wel van staal. met een boel stenen dus weer........
[ afbeelding ]
Erik is er mee bezig, zodat er toch misschien in geslapen kan wordenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er mogen geen mensen in slapen, das het hele probleem!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
TR GEZET.........PERSOONLIJK WORDEN...
Mamma wil nooit meer komen daar, nichtje zwanger en gaat trouwen en Shelley mag niet op de bruiloft komen en ex van haar heeft motorongeluk gehad en moet zeker 1 jaar revalideren en zal 1 arm nooit meer kunnen gebruikenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef PTLe het volgende:
GM allemaal , wat is er met de post van Shelly , kan iemand mij bij praten , ik heb op dit moment moeite met lezen
Dan moet er een betonnen fundering komen bij de palen.Zie jij dat Erik al doen?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Erik is er mee bezig, zodat er toch misschien in geslapen kan wordenHoorde zoiets gisteren op de streams
Ze jatten alle straatstenen uit de buurt daar.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Allemaal stenen van het oude Uto 1.0 terrein.
Buiten de poort liggen er nog veel meer.
Zou ik ook doen, ze willen nog een hoop bouwenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Die boomhut is dus verspilde tijd geweest.......Willen ze dat ding weer uit elkaar slopen...
Zou mooi zijn en dan Ger twee maanden frustie zien worden om dat ie niks meer heeft om zijn slangetje in te steken en kan Jens met Mylene hem super jaloers makenquote:
Nee, maar misschien de nieuwe die nog moet komen of Wimquote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moet er een betonnen fundering komen bij de palen.Zie jij dat Erik al doen?
Wie gaat er bouwen dan?.............Dylan?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, ze willen nog een hoop bouwen
Erikquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie gaat er bouwen dan?.............Dylan?
Wim is de beste optie dan,alleen ze hebben geen geld.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar misschien de nieuwe die nog moet komen of Wim
Shelly tochquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig zoals je het nu schetst.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou niet zo vreemd hoor Lotus zal in haar half beschonken toestand direct hebben willen vertrekken hetgeen door die Talpa idioten zal zijn geblokkeerd met de mededeling dat ze eerst haar 24 uur moest aanvragen. Lotus zal toen voet bij stuk hebben gehouden en ook Mike hebben gebeld met de mededeling dat ze niet direct weg mocht.. Aangezien we in Nederland leven en je niet iemand mag gijzelen tegen zijn/haar zin, is toen de politie gebeld en die Talpa hufters moesten daarvoor natuurlijk buigen, waarbij ze niet vaak genoeg konden benadrukken dat iedereen gewoon weg mocht wanneer die dat wilde (tuurlijk) Mijn versie van het verhaal.
Die ligt binnen 2 dagen weer op zijn nest met een blijk bier in zijn klauwen....quote:
I know, maar Erik zelf nog nietquote:Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ligt binnen 2 dagen weer op zijn nest met een blijk bier in zijn klauwen....Gaat hem niet worden...
Yep, fundering van die broden van A3aan..... waarmee je iemands hersens mee in kan slaanquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De bakkerij is gesloten.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, fundering van die broden van A3aan..... waarmee je iemands hersens mee in kan slaan
Ook voor Lotus haar veiligheid denk ik, waar en hoe wil ze vertrekken.....lopend zonder geld......boze bui.....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Krijg je een soort van plaggenhut fundering....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, fundering van die broden van A3aan..... waarmee je iemands hersens mee in kan slaan
Geld zat, lekker veel in de min staanquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wim is de beste optie dan,alleen ze hebben geen geld.
Hunnebedden.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg je een soort van plaggenhut fundering....
Jessie heeft als zakenman duizenden euro's ergens in gestoken en nu al dicht?.................Goede zakenman......quote:
Het heeft zich wel terugverdiend. Hij kon ook niet zien aankomen dat A3 er na een maand mee zou stoppen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie heeft als zakenman duizenden euro's ergens in gestoken en nu al dicht?.................Goede zakenman......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |