abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185543099
quote:
Mijn broer die 2 jaar ouder als mij is (hij is 26 jaar oud) lijdt aan een medisch aandoening schizofrenie(diagnose gekregen van een psychiater een aantal jaar terug). Laatste tijd ontwikkeld hij allerlei wanen waarin die dan in gelooft die gevaarlijk zijn. Mijn kleinste broertje zou tot een complot behoren om hem te doden samen met bepaalde instanties. Mijn broertje is nog maar 9 jaar oud.

We zijn bang dat hij vanwege zijn waan mijn broertje iets zal aandoen. Er is door dit gedoe heel veel ruzie thuis dus het is echt volledig uit de hand gelopen waarna hij dus uit huis is gezet. Hij leeft nu letterlijk op straat omdat hij nergens naar toe kan gaan en niemand wilt hem helpen.

Nu zijn wij van plan om een urgentie aan te vragen voor een woning. Is dit denken jullie haalbaar in onze situatie want ik weet dat het niet makkelijk is om urgentie te krijgen.
Niet mijn OP, maar ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185543108
Als TS zijn broer met wat halve waarheden en leugentjes om bestwil middels een urgentieverklaring een normale woonruimte bezorgt hoop ik dat de politie TS en familie even met een bezoekje vereert nadat broerlief vanuit een waan de buren heeft aangevallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185543170
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Serhfood het volgende: [..] Hij is niet gevaarlijk zolang je niet met hem samen woont. Dat is onze ervaring met hem sinds meer dan 8 jaar. Hij is al heel lang psychotisch en we kennen hem onderhand goed.
Waarom hebben jullie dan nog zo lang met hem samen gewoond?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185543203
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

Waarom hebben jullie dan nog zo lang met hem samen gewoond?
We hebben heel vaak aangegeven dat hij weg moet. Gaat heel moeizaam allemaal.
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 15:43:46 #5
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185543211
Laat de originele TS een nieuw deel openen wanneer hij dat nodig vindt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')