hij wilde op PC verder gaan maar wel nog steeds met een controller, als hij er maar gelukkig van wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Professioneel gamer worden als je op een console speelt
Lekkere disadvantagequote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wilde op PC verder gaan maar wel nog steeds met een controller, als hij er maar gelukkig van wordt
een paar van de beste fortnite spelers op PC spelen ook met een controller maar dat is een kutspel dus dat boeit verder nietquote:
dat is korter geleden dan je laatste goeie postquote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat speelde is denk ik al een maand of 2 geleden, minimaal
wanneer nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Flamarande het volgende:
Heeft iemand weleens hout behandeld met epoxy
Dan let je nooit op. Alleen al op deze pagina tel ik er 5quote:Op maandag 11 maart 2019 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is korter geleden dan je laatste goeie post
dat is jouw mening en die klopt nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan let je nooit op. Alleen al op deze pagina tel ik er 5
Als ik zo thuis ben zal ik je even sturen waarmee ik mijn tafel heb behandeld.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Flamarande het volgende:
Heeft iemand weleens hout behandeld met epoxy
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHEquote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Flamarande het volgende:
Waarom is myrr hier alleen als je haar niet nodig hebt
Kortenhoefjesquote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHE
En zelfgemaakte?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat het nog meer over tafels, vind het een leuk onderwerp
?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |