Ze is ook wat slanker op die foto lijkt het....quote:
Die zijn blij dat Shell daar zit ! En ze blijven zeggen volhouden Shell.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit: Snapt je familie wel waar je zit? Ik denk het niet.
nou idd, als de rollen waren omgedraait, zou shelley hetzelfde doenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:14 schreef pollewop77 het volgende:
Ger: het is al moeilijk om hier te zitten, en dan krijg je zo een post
Shel: ze kunnen zich niet inleven waar ik in zit
Goh dan heeft Shelley dat niet van een vreemde
Denk je?....dat voorspelt niet veel goed voor shel dan...quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien was ze vroeger net zo knap als shel
Mooi prent, met een hoed, een brilletje en een neusring een echte Dyllie IIquote:
Tja, wie niet .... je zult toch zoiets als greet in je familie krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook wel invullen. Ze haat hem
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:17 schreef pollewop77 het volgende:
Kut hey, waarom had ik die post niet voor die stemmingen kunnen krijgen
OMDAT WE GEEN PETERTJES WILLEN SHELLEBEL
Denk het ook, en aangezien Shel altijd het tegenovergestelde doet wat haar gevraagd wordt gewoon zeggen je mist een bruiloft en we komen niet meer......Keuze aan haar laten......quote:Op maandag 11 maart 2019 14:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik denk dat haar familie wilt dat ze uit Utopia gaat.
Grappig dat Sheldel lijkt op Schedelquote:Op maandag 11 maart 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
OMG, Shel "Had ik die post niet voor de stemingen kunnen klrijgen".
Gaan we over 8 weken een petertje krijgen van Sheldel?
Dan is de bruiloft al geweest. Misschien kan ze nog net de scheiding halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En zie net dat stukje in het filmpje waar die moeder Gerrit totaal negeert, is die kleine erbij zusje Shelly? die geeft Gerrit ook geen hand, je ziet hoe ongemakkelijk Gerrit erbij staat, moeilijk voor te stellen, nu zijn zo grote bek en hoe hij zich gedraagtquote:Op maandag 11 maart 2019 14:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit: Snapt je familie wel waar je zit? Ik denk het niet.
Dan is ze alsnog te laat voor de bruiloft.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |