Ja, het ligt er toch dik boven op dat hij gaat, is geen verassing meerquote:
We zullen het zo weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ligt er toch dik boven op dat hij gaat, is geen verassing meer
Jeetje, heeft Lotus geen vriendinnen en vrienden die ze weer wilt zien/spreken??quote:
ff F5 freakyquote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Streams gaan alleen nog niet vanzelf spelen als je switcht.
Heb geen idee, vroeg ik mij ook al af.. Maar misschien heeft ze die wel gezien alleen heeft ze niet op insta/FB gezet etcquote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Jeetje, heeft Lotus geen vriendinnen en vrienden die ze weer wilt zien/spreken??
YWquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En maar laten zien dat ze zo gelukkig zijn![]()
![]()
Zijn ze onderweg naar Utopia ?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Jeetje, heeft Lotus geen vriendinnen en vrienden die ze weer wilt zien/spreken??
Nouja ik zie haar elke dag dingen posten met Mike, en Mike idem.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen idee, vroeg ik mij ook al af.. Maar misschien heeft ze die wel gezien alleen heeft ze niet op insta/FB gezet etc
Zijn ze ook, waarom zouden ze dat niet zijn?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En maar laten zien dat ze zo gelukkig zijn![]()
![]()
Zeker daar waar ze onder een vergrootglas liggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Mensen zijn zo makkelijk te doorzien
Klopt doen wel veel samen, gisteren was Mike bij Johnquote:Op maandag 11 maart 2019 12:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Nouja ik zie haar elke dag dingen posten met Mike, en Mike idem.
Nou die gaat niet...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee afspraak in A'dam. Als Shelley eruit gaat komen ze naar de poort.
Zég het ze, Pollewop !!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:03 schreef pollewop77 het volgende:
Nou schiet op, ik moet nog boodschappen doen
Gewoon negeren hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Skrik me de tering..... gaat die intercom ineens blèruh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |