quote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon een mooie heemtuin![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grasbeton.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huis - tuin - berging. Waar de motor staat. Dus gras is voor mij sowieso niet praktisch op die 52m2.
Prachtigquote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee, enkele deur.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Je schuur heeft geen achteruitgang?
Huehue
Niks voor mij ditquote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vind het heel mooi, helaas voor de motor niet praktisch, maar met zo'n grote tuin is er vast wel ruimte voor een plekje voor de motorquote:
Klopt, zo de tuin in.quote:
Best raar, want als er iets onderhoudsvrij is, is het dit wel.quote:
Ik hou gewoon niet van zoveel groen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best raar, want als er iets onderhoudsvrij is, is het dit wel.
Dat snap ik oprecht niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van zoveel groen.
dat is dan ook wel weer een beetje zwart/witquote:Op maandag 11 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
Als je geen tuin wil, koop dan een appartement of zo en laat de huizen met tuinen lekker voor mensen die wel willen frotten in de aarde.
Gelukkig mag ik zelf nog wel bepalen of ik een huis of een appartement wil kopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
Als je geen tuin wil, koop dan een appartement of zo en laat de huizen met tuinen lekker voor mensen die wel willen frotten in de aarde.
net als mijn buren.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind sommige voortuinen hier met zo'n graf, helemaal betegeld en dan 1 bloembak met bloemetjes, je mist alleen dan nog de tekst, hier rust die en die
Misschien. Maar ik snap oprecht niet waarom je een huis met een tuin koopt om de hele zooi vervolgens te asfalteren. Neem dan geen huis met een tuin als je geen tuin wilquote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan ook wel weer een beetje zwart/wit
Voel je je aangesprokenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf nog wel bepalen of ik een huis of een appartement wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |