Zal wel voor baarmoederhalskanker zijn, ze is 35quote:Op zondag 10 maart 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt, wat een lul met vingers. Er is genoeg goedkoop spul voor minder, maar dat gaan we hem niet wijsmaken.
Hiske moet formulieren invullen voor een bevolkingsonderzoek.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel voor baarmoederhalskanker zijn, ze is 35
Lekker depressief, YaY!quote:
Was geen kaap.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel voor baarmoederhalskanker zijn, ze is 35
Aanbidden, volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet neuriet een kerstliedje ... 'kom laten wij gaan biden, kom laten wij gaan bidden ...'
En dat wil DJ worden.
Gooi die handjes in de lucht.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet neuriet een kerstliedje ... 'kom laten wij gaan biden, kom laten wij gaan bidden ...'
En dat wil DJ worden.
Het weet dus zelfs de tekst niet,het is is;Kom laten wij aanbidden.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En dat wil DJ worden.
Ik meende te horen 'gaan bidden'...quote:
Zwaar katholiek onderdrukt.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Poez is niet gristelijk, zo te zien.![]()
![]()
Volgens Jens en Tim geeft Adriaan Tim nog een kans.
kom dan.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het weet dus zelfs de tekst niet,het is is;Kom laten wij aanbidden.
quote:
quote:
Ik denk dat Mylene wel een eigen willetje heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:25 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft de afgelopen 2 weken enorm getwijfeld aan Tim ...dat heeft Jens maar mooi voor elkaar gekregen..
Daarom ook dat 'volgens mij'. Als je weet dat dat de tekst is dan hoor je die tekst ook. Of zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik meende te horen 'gaan bidden'...
Het scheelt maar een G
quote:
Ik dacht dat ze alles al wist ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene wel een eigen willetje heeft.
Beetje vergelijkbaar met Lotus, misschien wat minder asso......quote:Op zondag 10 maart 2019 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene wel een eigen willetje heeft.
He-le-maal eens met deze post.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Tim een vreemde snoeshaan en mag direct weg, maar als de febo het geloof van de kijkers terug wil winnen, moeten ze morgen die clown(Shelley) naar huis sturen.........Gerrit helemaal over de zeik en Tim die Gerrit weer hard aanpakt............Gerrit weet geen raad meer, want Jens en Mylene stonden in zijn agenda en moet zich dan weer op Tim focussen............Make my day...
quote:
Ik hoop het echt, maar het zal wel weer een anti climax worden ............quote:Op zondag 10 maart 2019 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He-le-maal eens met deze post.
Het wordt een spannende dag morgen, en ik verheug me er al op. Bekken zullen schuimen![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Tim een vreemde snoeshaan en mag direct weg, maar als de febo het geloof van de kijkers terug wil winnen, moeten ze morgen die clown(Shelley) naar huis sturen.........Gerrit helemaal over de zeik en Tim die Gerrit weer hard aanpakt............Gerrit weet geen raad meer, want Jens en Mylene stonden in zijn agenda en moet zich dan weer op Tim focussen............Make my day...
Heeft de arts dat verkeerd in- aangebracht?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown met rode baret vertelt aan Dylan waarom ze de laatste maand in een negatieve spiraal zit.
Ik hoop dat we voor 1x waar voor ons geld gaan krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, maar het zal wel weer een anti climax worden ............
Ik vrees het ook en dat Dylan de veilige weg kiest en Tim naar huis stuurt.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, maar het zal wel weer een anti climax worden ............
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft de arts dat verkeerd in- aangebracht?
Die meid is met alle respect zo dom als een achtereind van een varken............quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: jij ziet het natuurlijk vanuit een ander kijkpunt.![]()
Dylan is al 23.Die heeft pas levenservaring.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:28 schreef snetje het volgende:
Dylan: Kijk naar Mylene ..ze is 20 maar denkt dat ze 35 is...
Ik hoop met je mee, maar ik denk dat de febo Tim gewoon weg stuurt ....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat we voor 1x waar voor ons geld gaan krijgen.
Gaat niet gebeuren. Ik zou niet weten waarom. Dan krijgt die Dylan het te moeilijk dat kan dat watje niet aanquote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat we voor 1x waar voor ons geld gaan krijgen.
Ja, tis een tjikkie.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Je wordt hier gewoon heel vaak getwikkuwd.
Dat mokkel(Shelley) heeft zo'n domme uitstraling........Die zelfverzekerde bakkus van haar mag van mij ook door de plee getrokken worden....quote:
Jaquote:Op zondag 10 maart 2019 23:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dylan is al 23.Die heeft pas levenservaring.
Precies.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik zou niet weten waarom. Dan krijgt die Dylan het te moeilijk dat kan dat watje niet aan
Ik kan ook kwaad worden om die clown..........quote:Op zondag 10 maart 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown: Ik kwam binnen als kapster. Maar ik heb eerlijk gezegd heel vaak meegemaakt in het kappersvak ...![]()
Weer iets over skills.
Slik dat blikje bier in. Of zo. Maar hou je domme waffel.
Het is net als een bokswedstrijd, waar je favo de klappen krijgt, ergernis.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan ook kwaad worden om die clown..........
Hij moet nog landen, toch.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dylan probeert positiviteit binnen te brengen.
En dat doe je door anderen zwart te maken, knul?
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is net als een bokswedstrijd, waar je favo de klappen krijgt, ergernis.
Het is net een Mylene.quote:
Elke RLS eindigde in een roddel bende.........quote:
Ijzerwinkelquote:Op zondag 10 maart 2019 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is net een Mylene.
Clown denkt dat ijzerwinkel wel een sterk persoon is.
IJzerwinkel denkt dat zelf ook.
Dat kan nog wel even duren, de Zwanenburgbaan is out of orderquote:
Irritainment!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is net als een bokswedstrijd, waar je favo de klappen krijgt, ergernis.
Dat zou The Bomb zijn, maar ik vrees.....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren, de Zwanenburgbaan is out of order![]()
Ik zou het helemaal fantastisch vinden als morgen Shelley of Christel weggestuurd wordt, maar ik denk niet dat het zo'n feest gaat worden.
Die inkopper liet ik aan jou over.quote:
Met grote vreze?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zou The Bomb zijn, maar ik vrees.....
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die inkopper liet ik aan jou over.
Ligt eraan wat voor werk ik doequote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Met grote vreze?
Of frees je met grote fresen?
ik hoop thuis in dr eigen bedquote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly ligt bij Dylan in bed in 3,2,1 dagen
Erik praat op Dylan in.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
erik zat alleen in het donker nog wat bier te zuipen
[ afbeelding ]
dit kan toch niet
Het leven is een lolletje, paraplu paraplu para borreltjequote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
dit kan toch niet
Hahaha die drinkt zichzelf echt kapotquote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
dit kan toch niet
Je kent mequote:
Vind ik dan wel weer origineel.Sommigen kopen plantjes jatten er een foto bij en verkopen het 20 euro duurder!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef Yaksa het volgende:
Goh, weer iets nieuws, Mylène gaat een kinderboek schrijven samen met Jens.
En het gaat over Teddy.
quote:
Echt origineel,dit komt helemaal niet uit UTO 1 ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vind ik dan wel weer origineel.Sommigen kopen plantjes jatten er een foto bij en verkopen het 20 euro duurder!
het is een teken, Bas en Victoria zijn de 2 nieuwe inwoners!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt origineel,dit komt helemaal niet uit UTO 1 ofzo.
Ook een kinderboek?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt origineel,dit komt helemaal niet uit UTO 1 ofzo.
Dat....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Erik: het zou wel een mooie wezen.![]()
Dylan: ja dat zou wat zijn: heel Nederland op zn kop.
en Mylene, Dylan en Gerrit.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:43 schreef rowan634 het volgende:
ahh hij was niet alleen
de andere schultenbrausletjes tim, franny en jens zaten er ook bij:B
Ook een kinderboek,over een kat die vegan was.quote:
Wie had dat geschreven?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook een kinderboek,over een kat die vegan was.
Is niks origineels aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vind ik dan wel weer origineel.Sommigen kopen plantjes jatten er een foto bij en verkopen het 20 euro duurder!
Vicktoria en Bas.quote:
Geen poot om op te staan, die 'natuurstreams' zijn ook live.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
En die takken weer.............Eigenlijk zou ik mijn advocaat er eens op moeten zetten en het laten uitzoeken of dit mag.............24/7 livestreams wordt er beloofd, het is nog geen 13/7 livestreams.......
Wist ik ook niet, was uto1.quote:
Meerdere vage dichtbundels.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:46 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Fik krijg ik kotsneigingen van! Had die ook niet een ander boekje geschreven?
En dan zegt Hiske: Ga je haar niet missen?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef mcspicy het volgende:
Dan heb je een vriendin thuis en dan ga je utopia in.
die brugquote:Op zondag 10 maart 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meerdere vage dichtbundels.
[ afbeelding ]
Dit is het kinderboek.
Sebastiaan en Propper.
Volgens mij was ik toen aardig klaar met volgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meerdere vage dichtbundels.
[ afbeelding ]
Dit is het kinderboek.
Sebastiaan en Propper.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:48 schreef mcspicy het volgende:
Ik heb het gevoel dat we al heel snel bedstreams overdag krijgen van Dylan!
Met drie slotjes eraan.quote:
Dat neem ik mee. Tnx.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Hij is alleen maar hard aan het werk om aan zijn vader te bewijzen dat hij ook wel kan werken, want dat heeft hij tot nu toe nog niet laten zien.
Dan denk ik: Dat is een externe motivatie, dus die is snel verdwenen in Utopia
Ik dacht dat ze gingen zuipenquote:
Vanmorgen had hij al het grootste woord dat hij geen grote tattoo projecten wou doen,alleen hele kleine tattoos. Ik vraag me af wat hij kan.Lijkt me best wel een praatjesmaker,die denkt te weten hoe het moet maar niks kan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Hij is alleen maar hard aan het werk om aan zijn vader te bewijzen dat hij ook wel kan werken, want dat heeft hij tot nu toe nog niet laten zien.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat de wekker van die gast straks weer om 6 uur?
In het normale leven had hij veel last dat hij zich versliepquote:Op zondag 10 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:55 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]En meneer schedel word ook wakker
Je weet het niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ger en Shel??
Ik vreet mn worst op.
His.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Mooi als Tim morgen blijft. Ging dan Hiske haar schoen opvreten? Of was dat iemand uit de Cos?
klinkt als circus actquote:Op zondag 10 maart 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Meneer Schedel, de ijzerwinkel en de clown worden allemaal om 6 uur wakker...![]()
Hij zei net dat hij misschien helemaal niet gaat slapen tegen Erik....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
DGK moet nog steeds de cos opeten. Dat is al een tijdje geleden. Ik weet ook niet meer waaromquote:Op zondag 10 maart 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Mooi als Tim morgen blijft. Ging dan Hiske haar schoen opvreten? Of was dat iemand uit de Cos?
gewoon niet, het is al sinds voor de stemmingen bekend dat Tim weg moetquote:Op zondag 10 maart 2019 23:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je weet het niet.
Het kan ook hun laatste nachtje samen zijn.
Met meneer Cactus.quote:
Raskoquote:Op zondag 10 maart 2019 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK moet nog steeds de cos opeten. Dat is al een tijdje geleden. Ik weet ook niet meer waarom
Dat!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:59 schreef Poesjuh het volgende:
Erik had het over hoe laat ze gaan slapen is de vraag
Dylan zei, we gaan gewoon niet slapen
Nog steeds zeker 4 man fissa in de silo, en wij krijgen slaapstreamszwaaar irritant !!
Oh? Aan het afkicken van de jonko's?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij misschien helemaal niet gaat slapen tegen Erik....
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh? Aan het afkicken van de jonko's?
Zelfs dat zegt me niks meerquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch op alleen Gerrit.....
Ohquote:Op maandag 11 maart 2019 00:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Raskolnikov.![]()
Hij zou de Cos opeten, maar ik weet ook niet meer waarom.
Het ene moment eet hij een hamburger en een paar minuten later ligt hij in bed.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch op alleen Gerrit.....
Ik was te laat met cappen.quote:
Op zondag 22 januari 2017 23:37 schreef Raskolnikow het volgende: Als het straks weer neuken wordt dan eet ik de uitgeprinte cos op.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Raskolnikov.![]()
Hij zou de Cos opeten, maar ik weet ook niet meer waarom.
Ik hoorde iedereen in de silo welterusten zeggen tegen Gerrit even daarvoorquote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het ene moment eet hij een hamburger en een paar minuten later ligt hij in bed.![]()
En waar is Dylan?
In de silo met Jens en Mylene en Tim en Erik.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het ene moment eet hij een hamburger en een paar minuten later ligt hij in bed.![]()
En waar is Dylan?
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op zondag 22 januari 2017 23:37 schreef Raskolnikow het volgende: Als het straks weer neuken wordt dan eet ik de uitgeprinte cos op.
UTO / [COS #14267] Vide is melig om de ellende van Jessie en Billy.
Neuken Donnie en Bats
Laat het dan ook zien!quote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde iedereen in de silo welterusten zeggen tegen Gerrit even daarvoor
Dylan is nog in de silo
Hahahaquote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op zondag 22 januari 2017 23:37 schreef Raskolnikow het volgende: Als het straks weer neuken wordt dan eet ik de uitgeprinte cos op.
Neuken Donnie en Bats
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neuken Donnie en Bats
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon ligt heerlijk ontspannen in bed
[ afbeelding ]
Volgens mij ergens rond het middaguur. 12 uur, 1 uurquote:Op maandag 11 maart 2019 00:11 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Goedenavond, Hoe laat is het stemmen over het algemeen op maandag?
Eusj gekkk ligt hij te dromen of wat doet hij??quote:Op maandag 11 maart 2019 00:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon ligt heerlijk ontspannen in bed
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op maandag 11 maart 2019 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij ergens rond het middaguur. 12 uur, 1 uur
Wat een rotkop heeft die Franny tochquote:
Mylene liep te vloeken. Kinderprogramma hè?quote:
Verrot mokkel is het.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley probeert een plastic beker vast te skroeven.
quote:
Klinkt als een liedje dit.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Shell:
Dit is mijn hut...
Mijn houten hut...
quote:
It is a quest.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Op zoektocht naar haarzelf. En ze leert elke dag nog bij.
Ja hahahahahahahaquote:
Hij slaapt normaal wel naakt hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Dylan heeft het ook niet helemaal begrepen volgens mij........Een eitje dus...
Hij zal het morgen voor 12 uur ook nog wel aan de personen in kwestie vragen.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vreemde reden van Dylan. Niet aan de bankzitters zelff vragen waarom ze willen blijven, maar aan iemand die ze na staan
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal het morgen voor 12 uur ook nog wel aan de personen in kwestie vragen.
Voor mij part pit hij met Eskimokleding aan, het gaat mij erom dat ik hem een watje vind........quote:Op maandag 11 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij slaapt normaal wel naakt hoor.
Zegt hij nu zelf.
Ik zou zeggen, laat hij het eens uitproberen..........quote:Op maandag 11 maart 2019 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet denkt omdat er een bliksemafleider op de silo staat ze nu niet meer uit hun huisjes hoeven te komen.
Over het algemeen wel hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Dylan pakt onweer altijd het hoogste punt.
Dat is niet waar.
Er zit toch niemand te wachten op zo'n studentje die niet eens verstand van muziek heeft en alleen maar kan roepen: "Handjes in de lucht".quote:Op maandag 11 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dikke luie pad met halve schedel weer over zijn dj set.
Hij heeft al een imago.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil een imago creëren,en als dat gelukt is gaat hij.
Wij zien het wss weer helemaal verkeerd.quote:
Gerrit heeft die x factor niet, Dat past niet, ik denk dat hij wat anders moet gaan doen. Hij heeft best een leuke babbelquote:Op maandag 11 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit wil een imago creëren,en als dat gelukt is gaat hij.
Dikke luie pad.quote:
Apart,maar hij zei ook dat hij zich vaak verslaapt.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Dylan zei namelijk net dat hij een hekel heeft aan mensen die zich niet aan hun woord houden.
Hij had het toch ook nog een keer tegen Jessie kunnen zeggen/ vragen?quote:Op maandag 11 maart 2019 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Apart,maar hij zei ook dat hij zich vaak verslaapt.
Ja daar zit bier in en ze kan nu niet naar Gerrit voor een beurt ...ellende...quote:
Het kan ook zo zijn dat de ouders daar wat mee te maken hebben. Ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:54 schreef spapaars het volgende:
Tim en Franny brengen ze nooit meer in beeld s'nachts, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten over die vermeende neukpartij tegen haar zin.
Zou kunnen, maar daar hebben ze altijd schijt aan gehad.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat de ouders daar wat mee te maken hebben. Ik kan me er wat bij voorstellen.
Totdat ze op kwamen dagen.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar hebben ze altijd schijt aan gehad.
Komt omdat ie net 4 halve liters gezopen heeft.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:59 schreef snetje het volgende:
Ik vind Tim nog veel te rustig ..relaxed...
Nee heel de de dag al...afgelopen dagen zelfs..quote:Op maandag 11 maart 2019 01:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Komt omdat ie net 4 halve liters gezopen heeft.
Er heeft ooit een boze echtgenoot voor de deur gestaan om zijn vrouw Monique daar weg te halen.quote:
Ze had er wel iets over gelezen,ze vond het niet eerlijk want hij leeft niet meer en kan zich niet meer verdedigen.Schijt aan die kinderen.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:54 schreef cobain1994 het volgende:
I love Michael Jackson..? Zou ze ook gekeken hebben vrijdag?
[ afbeelding ]
Ik weet echt niet meer wie monique isquote:Op maandag 11 maart 2019 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er heeft ooit een boze echtgenoot voor de deur gestaan om zijn vrouw Monique daar weg te halen.
Hij ging alleen weer naar huis.
En Monique ging er vandoor met die ander ...quote:Op maandag 11 maart 2019 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er heeft ooit een boze echtgenoot voor de deur gestaan om zijn vrouw Monique daar weg te halen.
Hij ging alleen weer naar huis.
Er is ook nooit een Monique geweest in Utopiaquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee heel de de dag al...afgelopen dagen zelfs..
Nee dit gaat over honderd jaar geleden in BB ofzoquote:Op maandag 11 maart 2019 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is ook nooit een Monique geweest in Utopia
Tijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En Monique ging er vandoor met die ander ...
Okay ja dus....ieeeeeeks...quote:Op maandag 11 maart 2019 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit momentje gemist zeker?
En vanmiddag nadat Jorge net weg was had hij ook zo`n momentje.En voor de rest van de middag lag hij met Franny in hun hok.quote:
Bedoelde je dit fragment ?quote:Op maandag 11 maart 2019 01:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
En vanmiddag nadat Jorge net weg was had hij ook zo`n momentje.En voor de rest van de middag lag hij met Franny in hun hok.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedoelde je dit fragment ?
[ afbeelding ]
Tim gaat blijven, game on !
x73wby4
Timoteef heeft geen enkele waardigheid meer in Utopia. (Daarbuiten trouwens ook niet).quote:Op maandag 11 maart 2019 01:29 schreef Bonken het volgende:
Gelukkig voor Tim dat hij zijn waardigheid nog enigszins heeft bewaard en niet een wanhoopsoffensief is begonnen ...
En benieuwd of Gerrit na morgen zijn pijl op Franny gaat richten, zou wel een leuk gebaar zijn naar zijn grote "vrind" Zie hem er nog wel voor aan namelijk ...
Wat gaat ie doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En zo is het, zeker na morgen .....![]()
[ afbeelding ]
Nederland gaat van Tim houden - 10 maart 2019.
x73xpsw
Met wanhoop bedoel ik bv door Christel of Shelley zwart te maken of Franny voor zijn karretje te spannen... Hij heeft nog zijn mouwen uit de handen gestoken en heeft er nog een leuk weekend van gemaakt. Valt me niks van hem tegenquote:Op maandag 11 maart 2019 01:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Timoteef heeft geen enkele waardigheid meer in Utopia. (Daarbuiten trouwens ook niet).
En hij begon wel degelijk een wanhoopsoffensief 2 weken voor de stemmingen door zich ineens anders voor te doen dan dat hij werkelijk is. De meeste inwoners hadden dat aardig door, vandaar dat ook 7 van 13 inwoners op hem stemden (en het publiek ook).
Brrrrrrr the inside is coming out!quote:Op maandag 11 maart 2019 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit momentje gemist zeker?
Wat mij vooral tegenvalt is dat hij het geld voor het laboratorium van hem er doorheen gejaagd heeft aan Chinees, Sushi, chips en kado's voor Franny.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:54 schreef Bonken het volgende:
[..]
Met wanhoop bedoel ik bv door Christel of Shelley zwart te maken of Franny voor zijn karretje te spannen... Hij heeft nog zijn mouwen uit de handen gestoken en heeft er nog een leuk weekend van gemaakt. Valt me niks van hem tegen![]()
De streams zijn inderdaad wat saai, zeker met al die SLs. Hopelijk komen die twee ouwe vrijsters nog eens aan de beurt, snel!
Hij zit dan ook verrot inelkaar. Joa heeft dat bedrag tenminste nog achtergelaten voor de nieuwe keukenquote:Op maandag 11 maart 2019 02:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenvalt is dat hij het geld voor het laboratorium van hem er doorheen gejaagd heeft aan Chinees, Sushi, chips en kado's voor Franny.
Dat was helemaal niet de opzet van dat geldbedrag.
Dat moest aan iets persoonlijks besteed worden en als dat niet lukte dan zou dat geld eigenlijk terug de BV in moeten zodat bewoners weer konden pitchen om dat bedrag voor iets anders te gebruiken.
Klaar mee denk ik. Hij zal er morgen ook wel niet staan. Aannamequote:Op maandag 11 maart 2019 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verbaas mij er trouwens over, waarom je helemaal niets meer ziet van Joa op social media ...
Ja, dat denk ik ook. Er staat morgen niemand klaar ....quote:Op maandag 11 maart 2019 02:11 schreef eskil het volgende:
Klaar mee denk ik. Hij zal er morgen ook wel niet staan. Aanname
Vond dat ergens nog wel grappig ook, tot het eind de bad guy spelen.quote:Op maandag 11 maart 2019 02:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenvalt is dat hij het geld voor het laboratorium van hem er doorheen gejaagd heeft aan Chinees, Sushi, chips en kado's voor Franny.
Dat was helemaal niet de opzet van dat geldbedrag.
Dat moest aan iets persoonlijks besteed worden en als dat niet lukte dan zou dat geld eigenlijk terug de BV in moeten zodat bewoners weer konden pitchen om dat bedrag voor iets anders te gebruiken.
Daar is niks grappigs aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 02:15 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vond dat ergens nog wel grappig ook, tot het eind de bad guy spelen.
En niemand van de groep protesteerde en at met smaak alles op. Hoezo hypocriet?
(wat mij betreft is het met dit programma fout gegaan toen men diep rood mocht staan. Het boeit niemand meer wat er besteld wordt, het komt toch op de grote stapel te liggen.)
Ik denk dat zakken chips beter zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 02:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is niks grappigs aan.
Al zeker niet voor iemand dit tot op het laatste moment beweert dat hij de enige is die alles voor Utopia heeft gedaan en dat Utopia in zijn hart zit.
Als hij echt een hart zou hebben dan zou hij dat geld aan Franny gegeven moeten hebben met de belofte dat zij daarvan een nagelstudio zou kunnen beginnen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |