Netjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verstand zegt dat ik nog een hoop boeken wil lezen maar er geen tijd voor heb
Hoe zal het met jou gaan zonder daginvulling?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verstand zegt dat ik nog een hoop boeken wil lezen maar er geen tijd voor heb
top. ik heb 1 jaar uitkering gehad en dat was de beste tijd van mijn leven. had meer energie, meer leuke dingen om te doen en was gelukkigerquote:Op maandag 11 maart 2019 11:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe zal het met jou gaan zonder daginvulling?
mijn berichten hebben een prima inhoud toch??quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga jij ooit nog inhoudelijk reageren of maken we het niet meer mee.
minder inhoud dan je moeder op een vrijdagavondquote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
mijn berichten hebben een prima inhoud toch??
iig een hoop inhoud.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waarom is een naam en huillach wel acceptabel(maar niet volgens de policy) maar ''opdonderen'' niet acceptabelquote:
Waar zie jij een huillach?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom is een naam en huillach wel acceptabel(maar niet volgens de policy) maar ''opdonderen'' niet acceptabel
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie jij een huillach?
quote:
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne welquote:Op maandag 11 maart 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
of de policy streng volgen of helemaal niet
ANDERS GAAT HET HE LE MAAL NERGENS MEERO VERR!!
Hij heeft gewoon een punt. Je bent al vaker aangesproken op dat soort posts.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne wel
ik zal deze discussie beëindigen met het feit dat ik niet carequote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |