alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom binnen, vier mods en twee gewone users. Waar gaat het mis?
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doen
En wat doen ze hier?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doen
Hier is het droogquote:Op maandag 11 maart 2019 10:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff komt nu echt met bakken naar beneden
de tijd van ons eerlijke hardwerkende mensen die hier in hun vrije tijd komen proberen te verknallenquote:
hier op kantoor had een slimme joop zijn raam vrijdag niet dichtgedaan dus toen ik aankwam lag heel de hal vol met papierquote:
Wat een opwindende taak moet dan voor hen zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de tijd van ons eerlijke hardwerkende mensen die hier in hun vrije tijd komen proberen te verknallen
Hahaha, ik had ook gelachenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier op kantoor had een slimme joop zijn raam vrijdag niet dichtgedaan dus toen ik aankwam lag heel de hal vol met papier
gelachen en doorgelopen
Het helpt niet, bij de apotheek is ook altijd drama.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Ik zit al 40 minuten te wachten bij de huisarts, zal ik de assistente bedreigen j/n
lichte hartaanval gehad?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Ik zit al 40 minuten te wachten bij de huisarts, zal ik de assistente bedreigen j/n
Neuh.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |