Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met dit weer doe je niet zoveel
Uhuquote:Op maandag 11 maart 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee echt, door dat klote weer.
Anders kon ik lekker gaan grasmaaien.
Zal het onthouden als ik eens met de trein gaquote:Op maandag 11 maart 2019 07:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.
Hoi Femquote:Op maandag 11 maart 2019 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal het onthouden als ik eens met de trein ga
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedemorgen haags, beetje goed door de storm gekomen?
Heb altijd zoiets, op den duur kun je het niet meer serieus nemen wat ze zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.
De plicht roept?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Had wel in bed willen blijven.
Nog niet bekeken. Is het ernstig?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dit echt voor weer jongens
Kijk die vooruitspellingen dan
Na komend weekend wordt alles anders.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Mag het hopen jaquote:Op maandag 11 maart 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na komend weekend wordt alles anders.
Teken dat ze niet goed vast zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mag het hopen ja
Een van de daken van m’n loodsen is vorige week los gekomen
Ik ben blij dat mijn paardrijbroek niet is weggewaaid.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |