Shell wordt al de hele dag gevolgd....om niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat we discussie over Toyboy Jorge niet mogen zien.
Ah dat is me niet opgevallen nog.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Shell wordt al de hele dag gevolgd....om niks.
Die rode baret valt nogal op.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah dat is me niet opgevallen nog.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet, u weet wel, die zichzelf zo intelligent acht: Hoe duur is het?
Hoe duur kost het is niet goed.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet, u weet wel, die zichzelf zo intelligent acht: Hoe duur is het?
Hij bedoelde daar Tim meequote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit loopt in zichzelf te praten en noemt zichzelf Master Strateeg.
Ik heb het denk ik/ hoop ik verkeerd opgeschreven.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe duur kost het is niet goed.
Hoe duur is het, is prima.
Oh, ik dacht dat hij zichzelf prees!quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij bedoelde daar Tim mee
"De master-strateeg gaat naar huis.", zei hij.
Haha ja dat dacht ik eerst ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij zichzelf prees!
poezeldiewrongquote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik/ hoop ik verkeerd opgeschreven.
Hell to the yeah!quote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is blij als het morgen is.
Iedereen opgerot en 2 nieuwen.
Ik durf wel bijna te wedden van niet,morgen nog een verplicht gesprekje met Dylan.quote:
Is wel waar....quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy over dat Ruud en Billy werden gehaat
Wat zal dat volgende week een grote teleurstelling voor hem zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef IkFok het volgende:
Nog even doorgaan Tim en hij verklaart zichzelf tot god
Klopt, maar volgens mij is de haat tegen Tim ietsjes grondiger dan die tegen R & B.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy over dat Ruud en Billy werden gehaat
Nee niet gehaat, Ruud haalde ook streken uit maar gehaat nee. Tim roept helaas een verkeerde vibe op bij de streamers.quote:
Hij ging toch ook een eigen religie beginnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef IkFok het volgende:
Nog even doorgaan Tim en hij verklaart zichzelf tot god
toch had ik daar graag meer over gehoord, over de inhoud van die religiequote:Op zondag 10 maart 2019 21:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij ging toch ook een eigen religie beginnen.
Dan is het wel makkelijk om met een god te beginnen.
Zal er morgen uberhout iemand bij het hek voor hem staan?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat zal dat volgende week een grote teleurstelling voor hem zijn.
Ik krijg bijna medelijden.
Ik moet je zeggen dat ik hoop dat mensen hem met rust laten.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat zal dat volgende week een grote teleurstelling voor hem zijn.
Ik krijg bijna medelijden.
Een gezellige FB-lynch menigtequote:Op zondag 10 maart 2019 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal er morgen uberhout iemand bij het hek voor hem staan?
Joa en Sanne toch wel.Denk ik hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik hoop dat mensen hem met rust laten.
Hij zal zelf wel mensen gaan lastig vallen om vooral niet in de vergetelheid te geraken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik hoop dat mensen hem met rust laten.
het zou wel iets voor joa zijn ondanks hoe joa later over hem dachtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Joa en Sanne toch wel.Denk ik hoor.
billy en ruud leven ook nog steedsquote:Op zondag 10 maart 2019 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar ik vrees met grote vreze vanwege het tokkie-gehalte onder de schuimpjes.
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar volgens mij valt het wel mee. Maar goed dat soort dingen zet je niet op SM alleen maar je lekkere eten de lol die je weer hebtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar ik vrees met grote vreze vanwege het tokkie-gehalte onder de schuimpjes.
daarom denk ik niet dat joa der staat, praten het misschien later wel uit, maar voor het tv moment, en der zal pers bij staan denk ik van nietquote:Op zondag 10 maart 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
het zou wel iets voor joa zijn ondanks hoe joa later over hem dacht
Bij B & R was de aversie toch wat minder dan nu bij Tim.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bikky en ruud leven ook nog steeds
En die tippy mevrouw ook
Huh?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar volgens mij valt het wel mee. Maar goed dat soort dingen zet je niet op SM alleen maar je lekkere eten de lol die je weer hebt
Die tippy mevrouw weet der naam niet had iets van 30 stemmen toenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij B & R was de aversie toch wat minder dan nu bij Tim.
Ik denk ook wel dat er een soort van begeleiding is.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij B & R was de aversie toch wat minder dan nu bij Tim.
Andreaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die tippy mevrouw weet der naam niet had iets van 30 stemmen toen
oh andreaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een soort van begeleiding is.
Huh? Wat.quote:
Andrea kwam zelf weer in het nieuws bij de rijdende rechterquote:
Boesjesquote:Op zondag 10 maart 2019 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
maar kreeg geen centquote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Andrea kwam zelf weer in het nieuws bij de rijdende rechter
Ja van binnenuit. Ik haakte meer in op het onderwerp dat het niet te hopen is dat mensen/tokkies hem lastig gaan vallen of erger.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als Tim zich even koest houdt op sm, dan is iedereen heb snel vergeten en is er wel een ander die afgemaakt kan worden binnen utopia.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja van binnenuit. Ik haakte meer in op het onderwerp dat het niet te hopen is dat mensen/tokkies hem lastig gaan vallen of erger.
Andrea was buiten niet zo gehaat als Tim nu.
Ik even niet,maar nu valt het kwartje.quote:
Ik begreep je verkeerd,komt door je post elders.quote:
sommige cossers moet je oefenenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik even niet,maar nu valt het kwartje.
Dat zou heel verstandig van hem zijn ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Tim zich even koest houdt op sm, dan is iedereen heb snel vergeten en is er wel een ander die afgemaakt kan worden binnen utopia.
buitenwereld kotste andrea ook uitquote:Op zondag 10 maart 2019 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja van binnenuit. Ik haakte meer in op het onderwerp dat het niet te hopen is dat mensen/tokkies hem lastig gaan vallen of erger.
Andrea was buiten niet zo gehaat als Tim nu.
Valt wel mee,ze kunnen tegenwoordig vrij veel met plastische chirurgie ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zelfs Andrea werd niet zo gehaat als Tim nu.
Ik hoop dat die jongen geen.griezelige haat schuimpies achter zich aan krijgt.
Klopt wel, maar hoe ik het me herinner toch minder dan Tim.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
buitenwereld kotste andrea ook uit
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt wel mee,ze kunnen tegenwoordig vrij veel met plastische chirurgie ook.
Niemand zal hem over een tijdje nog herkennen en herinneren.
Dat kwam ook door Anton.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt wel, maar hoe ik het me herinner toch minder dan Tim.
En toch,toen ik haar terugzag bij de Rijdende rechter dacht ik wel;Je bent echt niets veranderd.quote:
Neuh en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch,toen ik haar terugzag bij de Rijdende rechter dacht ik wel;Je bent echt niets veranderd.
Moeder had toch een huisje voor hem in Zutphen geregeld?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr gaat naks gebeuren met die Timmie
naks .. lkkr thuis bij mamsie nakseh
en streamen
.
allemaal Tena geblaat op vleesboek
Deze zijweg is nu doodlopendquote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh en dat gaat ook niet gebeuren.
Maar we dwalen af...
Op dat scenario hopen we dan inderdaad maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr gaat naks gebeuren met die Timmie
naks .. lkkr thuis bij mamsie nakseh
en streamen
.
allemaal Tena geblaat op vleesboek
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb wel een paar leuke sponsordeals kunnen regelen, een paar kisten tomaten en 40 dozen eieren.
Door die kutbomen weten we dus ook niet wat ze hypcriet vindt, of wie.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie en waarom is hypocriet?
Iedere x als ik naar de stream ga , zie ik bomen
Dit kwam nadat de bomen verdwenen waren. Ze liep weg bij Greet. Zei daarvoor nog iets over Mylene, dacht ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie en waarom is hypocriet?
Iedere x als ik naar de stream ga , zie ik bomen
ze zijn wel mooi , die bomen ...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Door die kutbomen weten we dus ook niet wat ze hypcriet vindt, of wie.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder had toch een huisje voor hem in Zutphen geregeld?
Nu weet ik ook waarom Dotteke zo graag wil dat hij blijft.
Vergeet niet dat Tim een nogal gevoelig huidje heeftquote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt wel mee,ze kunnen tegenwoordig vrij veel met plastische chirurgie ook.
Niemand zal hem over een tijdje nog herkennen en herinneren.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik bomen wil zien dan doe ik gvd de gordijnen wel open
Weeknie.quote:
Yep, heb ik ook gehoord.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ik denk Jens omdat hij Tim gaat missen, toen riep merel ook ''hypocriet'' toen Jens dat zei.
dan gaan die 2 niet exit, of ze gaan samen weg, en doen dit buiten utopiaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weeknie.
Chris haar haar wordt morgen door Shelley geverfd.
En er komen nieuwe kleren binnen.
Walhalla voor die nikskutten.
Viel me gisteren al op; ze heeft maar 3 voortanden onder. En dan nog zo'n onderbeet.quote:
Die zit alvast op Thinder?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik bomen wil zien dan doe ik gvd de gordijnen wel open
Check it out.quote:
Nu snap ik de bijnaam Hops eindelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 21:12 schreef mrmojorisin3 het volgende: [..]
Hops, doet me denken aan die vogel
De hop oftewel drekhaan
Een opvallende eigenschap van de hop is de uitgesproken stank die het dier verspreidt omdat het nest nooit wordt schoongemaakt
Typisch His dus
ken je niet telle, ik tel der 5quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Viel me gisteren al op; ze heeft maar 3 voortanden onder. En dan nog zo'n onderbeet.
quote:
Tranny, Shelley, Mylene, Brandon, Erik mogen ook moven. En ik vergeet vast nog een struik.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Christel, Hiske en Gerrit 3 figuranten die zo snel mogelijk plaats moeten maken
laat die struik der buiten, wat heeft die nou gedaan 😉quote:Op zondag 10 maart 2019 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tranny, Shelley, Mylene, Brandon, Erik mogen ook moven. En ik vergeet vast nog een struik.
Ik had wel een (t) error tim verwacht jaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Zo saai dat het allemaal zo voorspelbaar is altijd
Erg ijzig ja. Maar het verschil is dat Mike's vertrek voor haar als donderslag bij heldere hemel kwamquote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
Vind Franny er ijzig relax onder
Heel anders dan lotus toen mike weg zou gaan
Het kan mij geen reet schelen met wie ze wel of niet neukt, maar ik vind haar ook bloedirritantquote:Op zondag 10 maart 2019 22:31 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit heeft echt een shijthekel aan Mylene omdat ze met Jens neukt
bijzonder vind ik dat , hij heeft een hekel aan mylene gekregen, maar niet aan jensquote:Op zondag 10 maart 2019 22:31 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit heeft echt een shijthekel aan Mylene omdat ze met Jens neukt
Ja maar jij vond haar gelijk al irritant, die bolle student met aparte schedel lag een week geleden nog met haar intiem in bedquote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kan mij geen reet schelen met wie ze wel of niet neukt, maar ik vind haar ook bloedirritant
Hij praatte net ook negatief over Jens tegen die 2 feeksen hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bijzonder vind ik dat , hij heeft een hekel aan mylene gekregen, maar niet aan jens
Dat komt door dat constante neplachen. Ze lacht echt overal om. Als iemand zegt dat het regent hoor je dat kind overal bovenuit klinken met die neplach. Ze bemoeit zich met alles. Doet net of ze er al jaren zit. Denkt alles te weten en heeft alles tien keer zo erg meegemaakt ongeacht wat het is.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ja maar jij vond haar gelijk al irritant, die bolle student met aparte schedel lag een week geleden nog met haar intiem in bed
Die bolle had niets liever gewild dan dat Mylene en Shelly beiden aan zijn lippen zouden hangenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet raakt niet uitgepraat over Mylene.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Ohja net zoals dat hij ''een hartig woordje met Jens zou spreken''quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik ga mijn bek niet meer houden, zoals een Mylene krijgt echt nog de wind van voren van mij.
Exact. Hij dacht de hoofdrol te hebben maar bleek niet meer dan een rekwisiet te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Die bolle had niets liever gewild dan dat Mylene en Shelly beiden aan zijn lippen zouden hangen![]()
![]()
helaas kwam hij van een koude kermis thuis
![]()
![]()
Plan C?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Die bolle had niets liever gewild dan dat Mylene en Shelly beiden aan zijn lippen zouden hangen![]()
![]()
helaas kwam hij van een koude kermis thuis
![]()
![]()
Volgens mij gaat dat zijn volgende slachtoffer worden als Tim weg is.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik ga mijn bek niet meer houden, zoals een Mylene krijgt echt nog de wind van voren van mij.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet raakt niet uitgepraat over Mylene.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Merel had toch geroepen: fuck de BV?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Ranah het volgende:
erik: we gaan het serieus aanpakken, niet hobbyen, klaar met het gepruts
en merel die een huisje voor haarzelf wil... komop zeg zegt dylan
Ik heb gelezen dat Shelley dat niet wil.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
Als Tim gaat kan Shelley toch bij Franny slapen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel had toch geroepen: fuck de BV?
ze is al dagen zijn rugzak en pas een uurtje apart misschienquote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
Vreemd dat Franny niet bij Tim zit de laatste avond.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dylan wil het idee van Merel de grond intrappen![]()
![]()
![]()
![]()
YESSSSS
nee, alleen als franny het zelf niet aankanquote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Shelley dat niet wil.
Oke, raar. Beter dan bij Mylene en Jens blijven liggen lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Shelley dat niet wil.
Het is haar al een tijd geleden beloofd.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dylan wil het idee van Merel de grond intrappen![]()
![]()
![]()
![]()
YESSSSS
Heerlijk gesprek dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Dylan wil ook wel een villa met een zwembad, maar dat kan niet, dus
Merel moet ziet zeiken.![]()
Ah die had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, alleen als franny het zelf niet aankan
Ja, mee eens. En Franny zal er sowieso iemand bij krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Oke, raar. Beter dan bij Mylene en Jens blijven liggen lijkt mij.
Heerlijke ventquote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Dylan: Er staat 1 hele grote boot. Daar kunnen er veeeel meer in.![]()
goeie goeiequote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Dylan: Er staat 1 hele grote boot. Daar kunnen er veeeel meer in.![]()
Och meneer de grootverdiener daar heeft inmiddels al een grote bek ...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:42 schreef Ranah het volgende:
dylan kan niet tatoeëren boven in de silo, te druk en onrustig, hij zou wel een stukje van de bakkerij kunnen gebruiken, geen probleem maar liefst een eigen stekje
lees verderquote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Och meneer de grootverdiener daar heeft inmiddels al een grote bek ...
Hoe kan je deze jongen nou haten? hij wil Jessie en Merel dwarsbomen!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Och meneer de grootverdiener daar heeft inmiddels al een grote bek ...
Door John en Mike.Laat die het dan maar regelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is haar al een tijd geleden beloofd.
en wat maakt jou zo enthousiast op dag 1?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan je deze jongen nou haten? hij wil Jessie en Merel dwarsbomen!![]()
![]()
Haten? ...Ik heb het niet zo met nieuwkomers die het gelijk beter denken te weten ..net zoals Mylene...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan je deze jongen nou haten? hij wil Jessie en Merel dwarsbomen!![]()
![]()
pas als hij tim laat blijvenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
dylan: er staat een mooie grote boot, groot genoeg voor 4 man![]()
![]()
heeft dylan potentie?????????
Hij heeft nu al kritiek op de manieren van Donny en Merol, als hij dit morgen nou ook in hun gezicht meld kan hij voor mij niet meer stuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
en wat maakt jou zo enthousiast op dag 1?
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Door John en Mike.Laat die het dan maar regelen.
we volgen het de komende week, dan weten we het wel, blaaskaken hebben we er zatquote:Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hij heeft nu al kritiek op de manieren van Donny en Merol, als hij dit morgen nou ook in hun gezicht meld kan hij voor mij niet meer stuk.
Straks laat hij Tim daar en stuurt Shelley weg alleen maar om Jessie en Merel een hak te zetten ...ja dan kan mijn dag inderdaad ook niet meer stuk...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hij heeft nu al kritiek op de manieren van Donny en Merol, als hij dit morgen nou ook in hun gezicht meld kan hij voor mij niet meer stuk.
En de markt is op zondag.Erik weet dus ook niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik gaat lekkerEr klopt hier helemaal geen flikker van, niets mag.
En ze doen het veel te laat, kijk naar de markt, vrijdag weten we niet eens wie er zaterdag komt.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik gaat lekkerEr klopt hier helemaal geen flikker van, niets mag.
En ze doen het veel te laat, kijk naar de markt, vrijdag weten we niet eens wie er zaterdag komt.![]()
Ik noemde zomaar een dag,quote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de markt is op zondag.Erik weet dus ook niks.
Hij heeft gelijk. Het is altijd last minutequote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:55 schreef Ranah het volgende:
dylan wil ook chris meer haar kunst laten doen
tim : die doet geen kut op een dag !!
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is altijd last minute
je geeft mij teveel hoop, morgen word gewoon een Tim exit hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Straks laat hij Tim daar en stuurt Shelley weg alleen maar om Jessie en Merel een hak te zetten ...ja dan kan mijn dag inderdaad ook niet meer stuk...
top scenarioquote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Straks laat hij Tim daar en stuurt Shelley weg alleen maar om Jessie en Merel een hak te zetten ...ja dan kan mijn dag inderdaad ook niet meer stuk...
Hoe ze er ook weer uitziet, ranzig, weer geen water gezien vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: ik ga weer eens mijn mond open doen binnenkort.![]()
Gerrit: joh....
Ik vind Jens ook niets meer aan sinds hij met Mylene gaat ...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En volgens mij riep John maar iets om van haar gezeik af te zijn.
![]()
Zo Jens ligt nogal onder vuur bij Gerrit en Hiske.![]()
Gerrit 2 weken geleden nog de beste vriend van Jens.
O en Merel is schijnheilig volgens Christel door tegen iedereen aardig te doen.
Rls-stelletjes zijn altijd kut.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind Jens ook niets meer aan sinds hij met Mylene gaat ...
Jens krijgt nu ook van Dylan te horen: Jij met een schep ????quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
O, dat heeft ze dus voor elkaar?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe ze er ook weer uitziet, ranzig, weer geen water gezien vandaag.
Morgen wordt dat vette bossie stro geverfd, kan ze er weer 2 maanden tegenaan.
ik ook niet. vond he met merel en ger wel een leuk trioquote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Tim is een lul, maar Shelly is een waste of space en doet geen zak. Zou best goed te verkopen zijnquote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij weet wel Greet over de pis te krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Dylan is mijn favoriete inwoner na Jens en Mylenequote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef zodeju het volgende:
Misschien ben ik wel de enige, maar heb het niet zo op Dylan......vooral als ik hem nu hoor.....
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Tim is een lul, maar Shelly is een waste of space en doet geen zak. Zou best goed te verkopen zijn
ik kan me dit niet letterlijk herinneren maar weet niet of ik alles heb gehoordquote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoor Hiske nu, ze heeft tegen Tim gezegd dat ze hem morgen liever de poort uit ziet gaan.
Iemand gehoord?
Stelletjes zijn killing.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze al geen huis meer heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, dat heeft ze dus voor elkaar?![]()
Lekker thuis naar de kapper gaan en daarna "eindelijk aan zichzelf denken".
Christel naar huis is ook prima verkoopverhaal.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Tim is een lul, maar Shelly is een waste of space en doet geen zak. Zou best goed te verkopen zijn
en de 2 heksen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij weet wel Greet over de pis te krijgen.
nog een beetje hoog in het bolletje door de unanieme stemming? ook wat vals maar nu nog daden en niet alleen maar woordenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef zodeju het volgende:
Misschien ben ik wel de enige, maar heb het niet zo op Dylan......vooral als ik hem nu hoor.....
Is ook goed.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel naar huis is ook prima verkoopverhaal.
O echt? Eerder was er een gesprek met Hiske en toen raadde Hiske haar aan haar huis op te zeggen. Ze kon dan in het huis van Hiske, want die was veel weg en haar jongens konden zichzelf wel redden. "Het is nu tijd voor Christel".quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze al geen huis meer heeft.![]()
Was dat de vriend van een twin?quote:
Ok tnx.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]En die gaat Dylan ook ontwikkelen als ik hem nu hoor, praat nu al heel anders dan gisteren
Merel en Jessie gooide hij al voor de trein. Let's go for it.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]En die gaat Dylan ook ontwikkelen als ik hem nu hoor, praat nu al heel anders dan gisteren
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Merel en Jessie gooide hij al voor de trein. Let's go for it.
Cheersquote:
nog even doorbluffen en hij heeft mylene aan zijn zijquote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is het al met hem eensquote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
nog even doorbluffen en hij heeft mylene aan zijn zij
waarom bleef je daar dan, bij dylan was het boeienderquote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens zal het volgende zeikverhaal worden van die lamzak van een Gerrit.......
ik heb weer van alles gemist volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens zal het volgende zeikverhaal worden van die lamzak van een Gerrit.......
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet midden in het gesprek: Gaat Mylene nu roken?
Hiske: En ze drinkt ook wijn.
Afgewezen Greet gaat haar er morgen op aanspreken.![]()
Nekschot/ schedelschot please.
Ow effe switchen dan....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
waarom bleef je daar dan, bij dylan was het boeiender
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
waarom bleef je daar dan, bij dylan was het boeiender
Ja maar Mylene had bij binnenkomst gezegd dat ze niet verliefd zou worden, niet zou gaan roken en niet zou gaan drinken.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Iemand zat al aan de wijn...![]()
Gerrit gaat daar morgen iets van zeggen....zegt hij met een biertje in zijn hand.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja maar Mylene had bij binnenkomst gezegd dat ze niet verliefd zou worden, niet zou gaan roken en niet zou gaan drinken.
En die dikke luie pad met een half schedel heeft toch niks beters te doen, dus ...
Hij heeft echt een hele grote bek nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja maar Mylene had bij binnenkomst gezegd dat ze niet verliefd zou worden, niet zou gaan roken en niet zou gaan drinken.
En die dikke luie pad met een half schedel heeft toch niks beters te doen, dus ...
Note voor doodverwensing.quote:
Lieverd, dat heeft hij al heel lang, alleen nu wordt het nog erger. Ik WALG van hem.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hele grote bek nu.
Absoluut..........Die gast is een bron van ergernis.........Ongelofelijk dat hij met zijn totaal niets doen, mensen naar zich toe weet te trekken....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jens en Mylene zijn het volgende doelwit. Gerrit is daar nu al mee bezig.
ik las fokken.....quote:
Is dit halve schedel?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tankt ook al de hele avond.
Het is nog een graadje erger geworden sinds hij een soort vertrouweling van Jessie is geworden.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieverd, dat heeft hij al heel lang, alleen nu wordt het nog erger. Ik WALG van hem.
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]TR gezet.......................Niet voor sukkol, maar dat je mij naar Jessie stuurde....Niet leuk...
Ze delen een vijand, dat is bij sommigen bindend en zijn dan meteen bff.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut..........Die gast is een bron van ergernis.........Ongelofelijk dat hij met zijn totaal niets doen, mensen naar zich toe weet te trekken....
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut..........Die gast is een bron van ergernis.........Ongelofelijk dat hij met zijn totaal niets doen, mensen naar zich toe weet te trekken....
Hoe zielig.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit is heel benieuwd hoe Jens zich gaat gedragen als Tim weg is. Kijken hoe hij zich gaat redden en dat hij ws vooral naar Mylene toetrekt. Hij gaat morgen met Jessie praten wat ze met Jens aan moeten.
Goh, ik ben zo benieuwd hoe Hiske zich gaat redden zonder Christel.
Maar hij praat alsof hij uit een boek voorleest.....nepperig zalk maar zeggen......quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
quote:
Vooral in zo'n kleine samenleving...quote:Op zondag 10 maart 2019 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze delen een vijand, dat is bij sommigen bindend en zijn dan meteen bff.
Verder dan dat gaat zo'n 'vriendschap' ook niet.
Het is niet Jessies schuld.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is nog een graadje erger geworden sinds hij een soort vertrouweling van Jessie is geworden.
Over een jaar komt die. Meneer de student wil alleen een nieuwe, want die is in verhouding net zo duur als een 2e hands.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe zielig.
Ga je dj set fixen. Kneus.
Gerrit moet gewoon zeggen, ik ben jaloers en ik vind het kloten dat Jens ligt te neucken met mijn Ex.........Dan ben je tenminste een kerel...........quote:Op zondag 10 maart 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit trekt Mylene ook niet en Jens ook niet......nou gelukkig maar dan
nou.........Gerrit krijgt er wel een heule grote bek van. En Jessie lijkt alles wel prima te vinden van Gerrit.quote:
En straks wéér gefrustreerd naar bed. Zo gaat het elke avond met hem. Nog ff zeiken over Mylene. Met wie hij niks heeft en niks voor voelt.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit trekt Mylene ook niet en Jens ook niet......nou gelukkig maar dan
ditquote:Op zondag 10 maart 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gerrit moet gewoon zeggen, ik ben jaloers en ik vind het kloten dat Jens ligt te neucken met mijn Ex.........Dan ben je tenminste een kerel...........
Nee nee nee. Het mocht vanavond ook een 2e hands voor ¤1500,- zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Over een jaar komt die. Meneer de student wil alleen een nieuwe, want die is in verhouding net zo duur als een nieuwe.
Ger zei net: Ik zal er alles aan doen om Mylene op de bank te krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En straks wéér gefrustreerd naar bed. Zo gaat het elke avond met hem. Nog ff zeiken over Mylene. Met wie hij niks heeft en niks voor voelt.
Dan is onze Gerrit nergens meer.........Dan heeft hij alleen die twee heksen(Christel en Hiske) en die clown(Shelley) nog..............Yippie........quote:Op zondag 10 maart 2019 23:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit is een nietsnut met een grote bek, als Jessie hem zou laten vallen wil ik hem nog wel eens zien spartelen daar.
Dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is onze Gerrit nergens meer.........Dan heeft hij alleen die twee heksen(Christel en Hiske) en die clown(Shelley) nog..............Yippie........
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is onze Gerrit nergens meer.........Dan heeft hij alleen die twee heksen(Christel en Hiske) en die clown(Shelley) nog..............Yippie........
En die clown met de rode baret.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch kan Christel heel mooi zijn, jammer dat ze zich zo verwaarloost....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel is de diva van de nacht...met haar koeienvlaai op haar hoofd.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die clown met de rode baret.
Edit: Die had je al genoemd.![]()
Echt, wat een lul met vingers. Er is genoeg goedkoop spul voor minder, maar dat gaan we hem niet wijsmaken.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee nee nee. Het mocht vanavond ook een 2e hands voor ¤1500,- zijn.![]()
En als dat ding er niet binnen 2 maanden is gaat hij naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |