SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door JR-Style-93 op 10-03-2019 20:48:03 ]Oh.
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetjequote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ooit nog een keer terug komt, als Ten Hag weg is bij Ajax.
Gifgenotquote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetje
Netto en Poeperd kunnen het goed vinden met Drankquote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ooit nog een keer terug komt, als Ten Hag weg is bij Ajax.
Siggy zit nog zonder clubquote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto en Poeperd kunnen het goed vinden met Drank
NEEEEEEE
Ik ga hier nachtmerries van krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetje
Met Duplo spelen samen met Sana.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet Boerrigter tegenwoordig ?
Van der hoorn terughalenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
”Maar wij hebben Sana”quote:Op zondag 10 maart 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SanaGod uit tegen Dortmund, dat was echt heel erg sneu.
mwoah, ik betwijfel of klaas voor een hongerloontje aan het werk isquote:Op zondag 10 maart 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maz en Klaas hebben verlengd. Niet helemaal onverwachts.
Hopelijk kan Maz wat stappen maken volgend jaar. Ben toch niet helemaal overtuigd van hem op rb. Misschien zien ze in hem meer een middenvelder voor volgend jaar, na de leegloop.
Klaas, ach. Veel zal hij niet verdienen. Hopelijk kan hij wat jonge gastjes een en ander bijbrengen.
Goed dat ie het doet hoor, maar daar mag je ook als spits nooit voor eigen succes gaan.quote:
Ach anders hadden we Narsingh gekocht, daar hadden we ons dan ook blauw aan geėrgerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
”Maar wij hebben Sana”
Alles moest zo goedkoop mogelijk in die tijd :’)
en laten we niet vergeten dat Klaas in den beginne van dit seizoen een paar belangrijke doelpuntjes gemaakt heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, ik betwijfel of klaas voor een hongerloontje aan het werk is
Bergwijn 0.5quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders hadden we Narsingh gekocht, daar hadden we ons dan ook blauw aan geėrgerd.
Zijn lekkere wijf aanduwen hoop ik voor hem.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |