Niet verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze hebben al voor 240 euro aan planten verkocht.
Wie betaald daar nou in godsnaam voor.
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,
het antw was ook niet vriendelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.
Soms wordt de spanning ons teveel he, met die dag van morgen in het verschiet
De investering voor zijn planten.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dit zijn eigen geld of was dat van de investering voor plantjes??
En wie had daar ook al weer last mee gekregen??
mss dat hij met die fiets zn eigen batterij oplaadt!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dubbel actief, wat krijgen we nou.
[ afbeelding ]
Hij probeert in 1 dag goed te maken wat hij de hele tijd niet gedaan heeftquote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dubbel actief, wat krijgen we nou.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss dat hij met die fiets zn eigen batterij oplaadt!
Op zich heeft hij daar een punt.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.
Ow dan is ie nog wel de hele nacht aan het fietsen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij probeert in 1 dag goed te maken wat hij de hele tijd niet gedaan heeft
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zooiquote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het antw was ook niet vriendelijk
Half 8, maar ik hoorde ook 8 uur. (Muziek tot 9)quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze hebben vanavond muziek toch? Iemand idee hoe laat het begint ?
Ze komen op het terrein van Utopia te staan.Je bent virtueel eigenaar.Denk je echt dat die dingen lang blijven leven?quote:
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook onder grote spanning, deze dagenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het antw was ook niet vriendelijk
Ok bedankt !quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Half 8, maar ik hoorde ook 8 uur. (Muziek tot 9)
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook ondr grote spanning, deze dagen
vriendelijkheid kost nietsquote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zooi
Oh ik meende te lezen dat de Utopianen de eigenaars worden van de bomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze komen op het terrein van Utopia te staan.Je bent virtueel eigenaar.Denk je echt dat die dingen lang blijven leven?
nee hoor heb geen spanning..quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook onder grote spanning, deze dagen
Ik heb het zeker niet verkeerd bedoeld en ik vond het verstandiger om niet meer te reageren.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.
Soms wordt de spanning ons teveel he, met die dag van morgen in het verschiet
zij is een vrolijke meid met heel veel humor, wist je dat niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom is Merel aan het lachen ?
pc. klik klik tik klik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |