abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185576068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan :P
Kost geloof ik wel credits als ik het goed heb gezien? Maar misschien wel het proberen waard :P
pi_185576109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan :P
Zeker...

Anders is het inderdaad suf. De meeste matches zijn na zo'n berichtje sturen gedaan. Zoals ook hier duidelijk wordt willen vrouwen het liefst een foto zien. Dus sneller geneigd te matchen als jouw foto hun bevalt.

Wel is het zo dat je vaak de foto ziet waar de ander het best op uit ziet. Soms vallen na het kletsen als de rest van de foto's tevoorschijn komen nog best tegen.

Dan is de Facebook hoek gebruikt of zelfs een foto van voor de zwangerschap of verhuizing van 5 jaar geleden :')

Maar meestal werkt het prima en je krijgt al 150 credits. Maar degene die qua match cijfer hoog scoren met jou zijn vaak gratis een berichtje te sturen. Helemaal mooi als jij ze ook bij de knapste 4 hebt gezet bij het foto beoordelen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185576138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]

Zeker...

Anders is het inderdaad suf. De meeste matches zijn na zo'n berichtje sturen gedaan. Zoals ook hier duidelijk wordt willen vrouwen het liefst een foto zien. Dus sneller geneigd te matchen als jouw foto hun bevalt.

Wel is het zo dat je vaak de foto ziet waar de ander het best op uit ziet. Soms vallen na het kletsen als de rest van de foto's tevoorschijn komen nog best tegen.

Dan is de Facebook hoek gebruikt of zelfs een foto van voor de zwangerschap of verhuizing van 5 jaar geleden :')

Maar meestal werkt het prima en je krijgt al 150 credits. Maar degene die qua match cijfer hoog scoren met jou zijn vaak gratis een berichtje te sturen. Helemaal mooi als jij ze ook bij de knapste 4 hebt gezet bij het foto beoordelen...
:o de hoeren! Ik heb maar 50 :o :o
pi_185576201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]

:o de hoeren! Ik heb maar 50 :o :o
Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reacties :')
pi_185576202
Interessant. Zal het eens gaan proberen. :)
pi_185576284
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]

Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reacties :')
"is vrouw, heeft geen credits nodig"

:(
pi_185576646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef Halimede het volgende:
[..]

"is vrouw, heeft geen credits nodig"

:(
Gelukkig krijg je met eenvoudige handelingen er zo 100 credits er bij zonder dat het geld kost :)
  woensdag 13 maart 2019 @ 02:40:29 #208
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185578685
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
pi_185579518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Er zijn zat andere apps. Ik heb Tinder, Badoo en Happn. Heb geen ervaring met ONS via Tinder, maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt". Dus ik heb het idee dat het wel meevalt, maar misschien zit ik er compleet naast. Gewoon proberen. Je bent niets verplicht.
quote:
Dat heb ik ook heel lang gedacht, maar dat heeft mij weinig opgeleverd. Inmiddels ben ik er wel achter dat je kansen moet creëren. Datingwebsites en -apps zijn een laagdrempelige manier om dat te doen. Het is inderdaad soms wat geforceerd, maar je moet er ook wat handigheid in krijgen. Ik ben zelf niet zo'n held om irl met wildvreemde vrouwen te flirten, dus apps zijn voor mij wel een uitkomst.
pi_185580592
quote:

Iedereen zit tegenwoordig zowat op die apps en nee, Tinder is niet alleen voor seks. Dat beeld is de wereld in geholpen door mensen die zijn afgewezen maar wel seks hebben gehad. Dan lijkt het net of iemand anders het alleen voor de seks deed ja.
pi_185580792
quote:

Hoe oud ben je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185580807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 07:50 schreef zoem het volgende:
maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt".
Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185580969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
Degene waar dat bijstaat, die willen juist graag seks hebben.
pi_185582702
Voor mij is uiterlijk het belangrijkst op onlinegebied. Ik ga niet een week met iemand praten zonder foto... snap dat ook niet. -O-
pi_185584068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]

Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwen :P

Maar ik zie het ook wel eens staan bij vrouwen die absoluut niet knap zijn. Dan denk ik ook van laat dat zinnetje gewoon lekker weg. Of zouden mannen echt zo wanhopig zijn?
pi_185584105
Ja, ze zijn wanhopig. En soms komen ze zelfs met dat zinnetje met hun poly/open relatie crap. }:|
pi_185584128
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Voor mij is uiterlijk het belangrijkst op onlinegebied. Ik ga niet een week met iemand praten zonder foto... snap dat ook niet. -O-
Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.

Maar inderdaad, online is uiterlijk toch wel belangrijk.
Hoe plat het ook is, als ik op Paiq iemand spreek en het gesprek loopt al moeizaam dan is het gewoon klaar als ik haar niet aantrekkelijk vind.

Verder vind ik Paiq wel grappig, toch best een paar leuke contacten daar. In ieder geval vele malen beter als Badoo
pi_185584185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:01 schreef zoem het volgende:
[..]

Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwen :P

Maar ik zie het ook wel eens staan bij vrouwen die absoluut niet knap zijn. Dan denk ik ook van laat dat zinnetje gewoon lekker weg. Of zouden mannen echt zo wanhopig zijn?
Mannen zijn dus wel echt zo naïef door te denken dat dat samenhangt met uiterlijkheden.
pi_185584196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:04 schreef Joel_87 het volgende:
[..]

Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.

Maar inderdaad, online is uiterlijk toch wel belangrijk.
Hoe plat het ook is, als ik op Paiq iemand spreek en het gesprek loopt al moeizaam dan is het gewoon klaar als ik haar niet aantrekkelijk vind.

Verder vind ik Paiq wel grappig, toch best een paar leuke contacten daar. In ieder geval vele malen beter als Badoo
Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches heb :)
pi_185585016
Ik heb veel vrienden om leuke gesprekken mee te voeren dus wat ik zeg, ik wil selecteren op uiterlijk en als dan het gesprek goed is wil ik een date.
pi_185585109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:06 schreef Halimede het volgende:
[..]

Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches heb :)
Leuk dat het bij jou goed werkt dan :)

Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.

Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
pi_185585544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Leuk dat het bij jou goed werkt dan :)

Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.

Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.
pi_185585568
Ik word trouwens doodmoe van de reistypes. Soms zetten ze wel 40 vlaggetjes in hun profiel en doen ze bijna denigrerend als jij gewoon lekker thuisblijft deze vakantie. Sommige mensen hebben nou eenmaal het geld en de tijd niet om elke maand naar een exotisch oord te gaan.
pi_185585841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Halimede het volgende:
[..]

Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.
Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.
pi_185586031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.
Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')