''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.
Nu heb ik helemaal geen zin meer
Beter dat dan verwachten dat hij meteen een one night stand krijgtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Om deze reden benadruk ik altijd dat ik veel mannelijke vrienden zie tijdens de begin date fase. Kan ik meteen aan hun reactie en blik of intonatie af tasten of ze daarmee kunnen leven. Zo niet dan doeiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.
Okdoei
Positief of negatief?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.quote:
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En zijn gezicht leek ook nog op Sylvana Simons en toen hij enorm gestoord zoende en uit zijn bek enorm stonk ben ik gekapt met het daten ervan.
Dit is niet gezond neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenen
5 dates!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Ik weet niet.. soms kan ik nog niet helemaal mijn duim erop leggen over een persoon en dan zit ik nog met vragen en wil ik zeker zijn dat zo persoon niet bij mij past..dus dan kijk ik het nog even aan. Vooral als ik twijfel of ik nou iemand wel of niet fysiek aantrekkelijk vind is een reden dat ik soms misschien net te lang doorga en een kans gaf omdat ik weet dat dat nog soms kan veranderen aantrekkingskracht in het begin. Maar de arabier had wel bepaalde eigenschappen wat ik weer wel zocht maar die vind ik nu ook in mijn andere dates, die niet die bezitterig en mindere eigenschappen ernaast hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
5 dates!![]()
Waarom toch nog zoveel daten met iemand dan?
Mijn interesse neemt niet af als we eerste dates niet zoenen. Als ik in mijn hoofd onbewust of bewust al weet dat iemand voor mij echt een friendzone is, gaat het zoenen idd niet meer gebeuren en wil ik het gewoon lekker gezellig houden. Maar niet dat mijn interesse/ aantrekkingskracht in een man weg gaat omdat er nog niet gezoend was. Soms weet je pas dates later dat iemand gevalletje friendzone is. Ze kunnen dat alsnog ook later beslissen na de eerste of 2e date waarin al gezoend is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Jeetje, dan heb je het nog lang met hem uitgehoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Yep, maar je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk. Heb ook arabieren gedate die niet zo waren. Wel waren ze vaak vrij serieus over dat ze een relatie wilden, misschien zelfs iets serieuzer dan dat ik was/ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
Haha emotionele tampon. Gelukkig ben ik dat niet, en zorg ik blijkbaar ervoor dat ze zich prima vermaken/ of het volhouden om lang met mij om te willen gaan ;p doe mij maar gamen, biertjes en pizza. Ik vermaak mij zo prima met de mannen zonder moeilijk gezeik erbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil''
Nou, kan je best zo interpreteren![]()
Niets mis mee als je dat zou willen hoor. Ik bedoel alleen: als je meer wil dan alleen (schone) neukseks, dan moet je hem niet het idee geven dat iets te halen valt.[..]
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Duidelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenje interpreteert te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |