abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185556093
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef wodca het volgende:
Op tinder heb ik 2 keer een date gehad met twee verschillende dames die uiterlijk 3 punten hoger scoorde dan mij maar dit is geen relatiemateriaal. Ze hebben torenhoge eisen bij een eerste date en laten je daarna vallen als een baksteen wegens geen klik. Die klik heb ik enkele keren wel gehad bij twoo. Badoo leuke matchen maar nog geen date gehad.
Twoo is een app?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185558265
Badoo is toch voor 40+ers?
pi_185560791
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
Badoo is toch voor 40+ers?
Nee voor tokkies
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185562784
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]

Nee voor tokkies
Ik had het aangemaakt, geen knap volk iig.
pi_185562960
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
pi_185562992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Jeetje, hij kan niet een paar uurtjes wachten? Zulke opdringerige typetjes heb ik ook helemaal niks mee. Enthousiast zijn is een ding en eenmaal vragen of het wat eerder kan is niks mis mee, maar als het een herhaling van zetten blijft wordt het gauw irritant.
pi_185563049
quote:

Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
pi_185563072
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
Omdat hij eerder vrij had vandaag.
pi_185563096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:40 schreef Halimede het volgende:
[..]

Omdat hij eerder vrij had vandaag.
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
pi_185563125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
pi_185563174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Oké, dan is dat wel een red flag ja :Y

Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
pi_185563202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Oké, dan is dat wel een red flag ja :Y

Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe van _O- ik ben bang dat je gelijk hebt, ja
pi_185563349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Halimede het volgende:
[..]

Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe van _O- ik ben bang dat je gelijk hebt, ja
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.

Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent :')

Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
pi_185563482
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.

Okdoei :@
Sarcasme. Herken het.
pi_185563534
quote:

Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
pi_185563854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.

Okdoei :@
Wat een flapdrol _O- nou gelukkig ben je er op tijd achter

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.

Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent :')

Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
Ik kijk het wel even aan, misschien kalmeert hij wel na de eerste date en dan is het wel prima.
pi_185564039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*[..]

Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
pi_185564186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
Keihard schone neukseks :Y
pi_185564279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
pi_185564294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
pi_185564330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
Nou ja, ik wil wel meer dan dat _O- en als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe :N
pi_185564517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.
Hier is glijmiddel voor uitgevonden *O*
pi_185564533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nou ja, ik wil wel meer dan dat _O- en als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.[..]

Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe :N
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔

Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje. :+
pi_185564610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔

Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje. :+
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan _O-
pi_185564670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]

Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan _O-
Dat zeggen ze allemaal :P

Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')