Dit is niet gezond neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenen
5 dates!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Ik weet niet.. soms kan ik nog niet helemaal mijn duim erop leggen over een persoon en dan zit ik nog met vragen en wil ik zeker zijn dat zo persoon niet bij mij past..dus dan kijk ik het nog even aan. Vooral als ik twijfel of ik nou iemand wel of niet fysiek aantrekkelijk vind is een reden dat ik soms misschien net te lang doorga en een kans gaf omdat ik weet dat dat nog soms kan veranderen aantrekkingskracht in het begin. Maar de arabier had wel bepaalde eigenschappen wat ik weer wel zocht maar die vind ik nu ook in mijn andere dates, die niet die bezitterig en mindere eigenschappen ernaast hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
5 dates!![]()
Waarom toch nog zoveel daten met iemand dan?
Mijn interesse neemt niet af als we eerste dates niet zoenen. Als ik in mijn hoofd onbewust of bewust al weet dat iemand voor mij echt een friendzone is, gaat het zoenen idd niet meer gebeuren en wil ik het gewoon lekker gezellig houden. Maar niet dat mijn interesse/ aantrekkingskracht in een man weg gaat omdat er nog niet gezoend was. Soms weet je pas dates later dat iemand gevalletje friendzone is. Ze kunnen dat alsnog ook later beslissen na de eerste of 2e date waarin al gezoend is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Jeetje, dan heb je het nog lang met hem uitgehoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Yep, maar je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk. Heb ook arabieren gedate die niet zo waren. Wel waren ze vaak vrij serieus over dat ze een relatie wilden, misschien zelfs iets serieuzer dan dat ik was/ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
Haha emotionele tampon. Gelukkig ben ik dat niet, en zorg ik blijkbaar ervoor dat ze zich prima vermaken/ of het volhouden om lang met mij om te willen gaan ;p doe mij maar gamen, biertjes en pizza. Ik vermaak mij zo prima met de mannen zonder moeilijk gezeik erbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil''
Nou, kan je best zo interpreteren![]()
Niets mis mee als je dat zou willen hoor. Ik bedoel alleen: als je meer wil dan alleen (schone) neukseks, dan moet je hem niet het idee geven dat iets te halen valt.[..]
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Duidelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenje interpreteert te veel.
Als het een meid is die echt is wat ik zoek, dan zorg ik wel dat ik haar zoen. Vaak is dit ook wat ze zelf willen. Ik houd mijn intenties niet voor me. Als zij perse zo lang wil wachten, vraag ik me serieus af of er niet iets met haar is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)
Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9
Wel grappig dan dat die foto's dus best hoog scoren, maar op Tinder niet super populair zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.
Ik heb ook 2 foto's, ook ongeveer zelfde punten als jij.. Foto met de laatste punten is waarschijnlijk het slechts. Foto's met humor geeft 2 punten extra, ooit eens gehad maar ben die foto kwijt
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9
Ik kwam er ook pas achterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw
Dat kan dus niet direct :’)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw
Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoorquote:
Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoor
Ik heb dat ooit ook gehad... Diegene kon zich ook echt niet inleven in het feit dat ik mezelf na mijn werk nog wilde opfrissen enzo... Dat kon ook wel als hij er was, toch? Uh, nee gast ik ken je amper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Pas verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.
Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar kwam je echt serieus zo veel idioten tegen dan daarop?
Overduidelijk geen fokkers dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.
Qua vrouwen is het anders ook behoorlijk hit or miss.quote:
Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.
Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet![]()
Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien
(overigens heeft mijn foto een 9.2zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord
)
Je kan ook wat credits er tegenaan gooien en fotos van te voren bekijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet![]()
Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien
)
Oh, misschien kwam die 9.2 door mijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
)
Ja je hebt me al gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, misschien kwam die 9.2 door mij
Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog isZe zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.
Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee
Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja
Ja heb nu een gesprek die goed loopt en binnen 10 minuten de foto's unlockedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.
Wie weet...quote:
Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, misschien kwam die 9.2 door mij
Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog isZe zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.
Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee
Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja
Kost geloof ik wel credits als ik het goed heb gezien? Maar misschien wel het proberen waardquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan
Zeker...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeker...
Anders is het inderdaad suf. De meeste matches zijn na zo'n berichtje sturen gedaan. Zoals ook hier duidelijk wordt willen vrouwen het liefst een foto zien. Dus sneller geneigd te matchen als jouw foto hun bevalt.
Wel is het zo dat je vaak de foto ziet waar de ander het best op uit ziet. Soms vallen na het kletsen als de rest van de foto's tevoorschijn komen nog best tegen.
Dan is de Facebook hoek gebruikt of zelfs een foto van voor de zwangerschap of verhuizing van 5 jaar geleden
Maar meestal werkt het prima en je krijgt al 150 credits. Maar degene die qua match cijfer hoog scoren met jou zijn vaak gratis een berichtje te sturen. Helemaal mooi als jij ze ook bij de knapste 4 hebt gezet bij het foto beoordelen...
Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reactiesquote:
"is vrouw, heeft geen credits nodig"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reacties
Gelukkig krijg je met eenvoudige handelingen er zo 100 credits er bij zonder dat het geld kostquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
"is vrouw, heeft geen credits nodig"
Er zijn zat andere apps. Ik heb Tinder, Badoo en Happn. Heb geen ervaring met ONS via Tinder, maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt". Dus ik heb het idee dat het wel meevalt, maar misschien zit ik er compleet naast. Gewoon proberen. Je bent niets verplicht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Dat heb ik ook heel lang gedacht, maar dat heeft mij weinig opgeleverd. Inmiddels ben ik er wel achter dat je kansen moet creëren. Datingwebsites en -apps zijn een laagdrempelige manier om dat te doen. Het is inderdaad soms wat geforceerd, maar je moet er ook wat handigheid in krijgen. Ik ben zelf niet zo'n held om irl met wildvreemde vrouwen te flirten, dus apps zijn voor mij wel een uitkomst.quote:Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Iedereen zit tegenwoordig zowat op die apps en nee, Tinder is niet alleen voor seks. Dat beeld is de wereld in geholpen door mensen die zijn afgewezen maar wel seks hebben gehad. Dan lijkt het net of iemand anders het alleen voor de seks deed ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:50 schreef zoem het volgende:
maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt".
Degene waar dat bijstaat, die willen juist graag seks hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Voor mij is uiterlijk het belangrijkst op onlinegebied. Ik ga niet een week met iemand praten zonder foto... snap dat ook niet.
Mannen zijn dus wel echt zo naïef door te denken dat dat samenhangt met uiterlijkheden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwen![]()
Maar ik zie het ook wel eens staan bij vrouwen die absoluut niet knap zijn. Dan denk ik ook van laat dat zinnetje gewoon lekker weg. Of zouden mannen echt zo wanhopig zijn?
Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches hebquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:04 schreef Joel_87 het volgende:
[..]
Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.
Maar inderdaad, online is uiterlijk toch wel belangrijk.
Hoe plat het ook is, als ik op Paiq iemand spreek en het gesprek loopt al moeizaam dan is het gewoon klaar als ik haar niet aantrekkelijk vind.
Verder vind ik Paiq wel grappig, toch best een paar leuke contacten daar. In ieder geval vele malen beter als Badoo
Leuk dat het bij jou goed werkt danquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches heb
Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Leuk dat het bij jou goed werkt dan
Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.
Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.
Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprekquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.
Dat wist ik niet. Misschien toch maar weer een keer proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek
Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek
Hoi!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
Eens! Ik krijg ook de kriebels bij zulke mensen. Het profiel lijkt op een reisverslag, wat op mij overkomt als 'kijk mij eens avontuurlijk zijn'. Wat is er mis met gezellig op de bank een film kijken of een stukje wandelen. Je hoeft niet ver te gaan om het leuk te hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik word trouwens doodmoe van de reistypes. Soms zetten ze wel 40 vlaggetjes in hun profiel en doen ze bijna denigrerend als jij gewoon lekker thuisblijft deze vakantie. Sommige mensen hebben nou eenmaal het geld en de tijd niet om elke maand naar een exotisch oord te gaan.
Die willen gewoon laten zien dat ze van negerpiemel houden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Al helemaal erg zijn die types die dan met afrikaanse kinderen op de foto staan.
“Kijk mij eens goed bezig zijn”.
Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies)quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Eens! Ik krijg ook de kriebels bij zulke mensen. Het profiel lijkt op een reisverslag, wat op mij overkomt als 'kijk mij eens avontuurlijk zijn'. Wat is er mis met gezellig op de bank een film kijken of een stukje wandelen. Je hoeft niet ver te gaan om het leuk te hebben.
Ik heb ook een aantal reisfoto's. Maar in mijn bio heb ik niet een rijtje met vlaggen staan. Dat vind ik ook wel overdreven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies)Bij de meeste mensen zal het denk ik niet opschepperig bedoeld zijn of zo.
Dat snap ik wel ja. Het kan er te dik bovenop leggen bij sommigen, maar ik bedoel enkel dat dat nog steeds niet hoeft te betekenen dat ze achter hun profiel zitten met een ''Kijk mij eens avontuurlijk/goed bezig zijn''. Betekent alleen dat ze misschien iets te ver doorslaan vanuit andermans ogen gezienquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal reisfoto's. Maar in mijn bio heb ik niet een rijtje met vlaggen staan. Dat vind ik ook wel overdreven.
Maar op die reisfoto's sta ik er gewoon goed op en heb ik een foto waar ik surf, dus dat is ook wel een leuke actiefoto dat wel uitspringt.
Reisfoto's an sich vind ik niet heel erg. Alleen moet het niet helemaal doorslaan zeg maar.
Dat zou alleen opgaan als niet iedereen dezelfde fotos heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies)Bij de meeste mensen zal het denk ik niet opschepperig bedoeld zijn of zo.
Zeker, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja. Het kan er te dik bovenop leggen bij sommigen, maar ik bedoel enkel dat dat nog steeds niet hoeft te betekenen dat ze achter hun profiel zitten met een ''Kijk mij eens avontuurlijk/goed bezig zijn''. Betekent alleen dat ze misschien iets te ver doorslaan vanuit andermans ogen gezien![]()
Dat wat Bo benoemt vind ik zelf irritanter. Mensen die denigrerend doen als je wat minder reist. Niet iedereen heeft die zin/tijd/middelen ervoor natuurlijk.
Welke app/site gebruik je?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
Picsquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |