abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2019 @ 18:15:00 #26
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185523350
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Of dat je al jaren dezelfde personen tegenkomt op alle apps tegelijkertijd maar ze nog steeds geen interesse in je hebben...
Want jij word met de dag leuker? :P

Ik zou bedanken voor iemand die me tot drie keer toe niet ziet staan en dan maar liked omdat ze anders Tinder uitgespeeld hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 10 maart 2019 @ 18:35:46 #27
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185523778
Besloten om Tinder te verwijderen. Ben er echt helemaaal klaar mee.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185523851
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
Ja. Dat doen mensen heel vaak om er dan na een korte periode toch maar weer terug te keren.

Begrijp de haat niet. Geloof dat er op geen enkele app/site zoveel mensen zitten als op Tinder.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:43:35 #29
484106 Kopjechino
pi_185523934
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ja. Dat doen mensen heel vaak om er dan na een korte periode toch maar weer terug te keren.

Begrijp de haat niet. Geloof dat er op geen enkele app/site zoveel mensen zitten als op Tinder.
Zeg ook niet dat ik tinder haat, maar dat ik er gewoon klaar mee ben voor nu.
Kan dat ik het even hele tijd weer eens aanmaak, maar voor nu geen zin in gesprekken die toch nergens toe leiden en de eeuwige 'hey, hoi, hoe is het, goed, ja, met jou ook, ook goed blablabla'
pi_185523949
E-matching ken ik niet. InnerCircle ondanks WO en een leuk uiterlijk niet toegelaten... gaar. En Paiq... tsja kan het proberen. Ik wilde eerst Lexa, maar daar moet je vooraf betalen en ik wil eerst even zien of het wat is.
pi_185523951
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Zeg ook niet dat ik tinder haat, maar dat ik er gewoon klaar mee ben voor nu.
Kan dat ik het even hele tijd weer eens aanmaak, maar voor nu geen zin in gesprekken die toch nergens toe leiden en de eeuwige 'hey, hoi, hoe is het, goed, ja, met jou ook, ook goed blablabla'
Jij doet toch mee aan dat gesprek? Kan je het toch proberen te sturen naar een gesprek wat wel leuk is?

Als je zelf ook zo reageert op die vragen ja dan blijft het zo.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:44:59 #32
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185523971
quote:
Ik herken dit wel een beetje. En niet eens omwille van het gebrek aan matches. Maar veelal om de mooie schillen zonder inhoud, weliswaar wat generaliserend gebracht want ik heb daadwerkelijk ook leuke gesprekken en dates gehad. De rato leuk/niet interessant is als je door de vleeskeuring heen komt alleen niet altijd doorslaggevend naar de positieve zijde.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185524048
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
E-matching ken ik niet. InnerCircle ondanks WO en een leuk uiterlijk niet toegelaten... gaar. En Paiq... tsja kan het proberen. Ik wilde eerst Lexa, maar daar moet je vooraf betalen en ik wil eerst even zien of het wat is.
Ik vind Tinder nog steeds de beste app, ook omdat er veel mensen op zitten. En de ratio man-vrouw redelijk in verhouding is.
pi_185524120
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waar ontmoet hij dan leuke single mensen? Overal waar ik heenga zijn de leuke mannen bezet. En eerlijk, ik hou niet van uitgaan, voel me ook wel te oud om daar te staan tussen de 18-jarigen. Dus om daar bewust heen te gaan en me te vervelen zodat ik heel misschien iemand ontmoet... Een vriendin van mij had het ooit over single reizen. Dat lijkt mij nog wel wat, de rest... ik zag wat voor volk er op die blind date evenementen afkomt en daar word ik echt niet warm van.
Zou je aanraden eerst je leven op de rit te krijgen voordat je gaat daten, shit verwerken en achter je laten.Dit om jezelf en anderen pijn te besparen.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:51:08 #35
484106 Kopjechino
pi_185524135
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Jij doet toch mee aan dat gesprek? Kan je het toch proberen te sturen naar een gesprek wat wel leuk is?

Als je zelf ook zo reageert op die vragen ja dan blijft het zo.
Ja dat doe ik ook, zeg wat leuks over de bio of over de foto's. Heb zo vaak dat er niet meer gereageerd wordt of dat er niks zinnigs uitkomt.

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef M1stral het volgende:
[..]

Ik herken dit wel een beetje. En niet eens omwille van het gebrek aan matches. Maar veelal om de mooie schillen zonder inhoud, weliswaar wat generaliserend gebracht want ik heb daadwerkelijk ook leuke gesprekken en dates gehad. De rato leuk/niet interessant is als je door de vleeskeuring heen komt alleen niet altijd doorslaggevend naar de positieve zijde.
Heb nog niet zo heel lang geleden een heel leuk gesprek met iemand gehad, maar nu al een hele tijd radiostilte.
En precies, dat laatste herken ik heel goed.
pi_185524207
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ja dat doe ik ook, zeg wat leuks over de bio of over de foto's. Heb zo vaak dat er niet meer gereageerd wordt of dat er niks zinnigs uitkomt.[..]

Heb nog niet zo heel lang geleden een heel leuk gesprek met iemand gehad, maar nu al een hele tijd radiostilte.
En precies, dat laatste herken ik heel goed.
Niet iedere match is een succes natuurlijk :P Ik denk echt wel dat voor vrijwel iedereen ook op Tinder leuke dates zitten.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:58:30 #37
484106 Kopjechino
pi_185524324
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Niet iedere match is een succes natuurlijk :P Ik denk echt wel dat voor vrijwel iedereen ook op Tinder leuke dates zitten.
Niet voor mij blijkbaar. Maar misschien ligt dat aan de plek waar ik woon, en ik beschik wel over enigzins genoeg zelfreflectie om te weten dat het ook aan mezelf kan liggen ;)
pi_185524379
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Niet voor mij blijkbaar. Maar misschien ligt dat aan de plek waar ik woon, en ik beschik wel over enigzins genoeg zelfreflectie om te weten dat het ook aan mezelf kan liggen ;)
Wat een onzin. Zou toch raar zijn als elke match een instant succes zou zijn? Is in Real life toch ook niet zo?

Je moet maar aan de hand van de foto's en eventuele bio bepalen of iemand leuk zou kunnen zijn... Dat is vrijwel geen info dus zullen de meeste matches tegenvallen ja.
pi_185524482
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ik vind Tinder nog steeds de beste app, ook omdat er veel mensen op zitten. En de ratio man-vrouw redelijk in verhouding is.
Er zitten echt veel meer mannen dan vrouwen op Tinder. Daarom is het concurrentie gehalte zo hoog en moet je van alles uit de kast trekken om een beetje normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat je "saai" overkomt.
pi_185524775
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Er zitten echt veel meer mannen dan vrouwen op Tinder. Daarom is het concurrentie gehalte zo hoog en moet je van alles uit de kast trekken om een beetje normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat je "saai" overkomt.
''Normaal gesprek'' voeren en ''saai'' overkomen heeft niets te maken met de verhouding man-vrouw op Tinder. Dat gaat om de verhouding in het krijgen van matches. En als je al weinig matches hebt, kan het gevoel opkomen dat de concurrentie veel groter is dan je dacht en er veel meer mannen zijn dan je dacht. Maar dat hoeft niet zo te zijn. Een man die 20 matches heeft kan weer juist denken dat de verhouding veel beter was dan hij dacht.

Dus Tinder is ook relatief allemaal. Maar vergeleken met andere datingapps kent Tinder naar mijn mening de beste man-vrouw ratio. En heb je met het concept van Tinder de meeste kans op een date. Namelijk eerst selecteren op uiterlijk en dan praten.

Wil niet zeggen dat dit voor iedereen even geldt, maar conceptueel gezien is Tinder de beste datingapp.
pi_185524777
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
pi_185524792
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
Je hebt alle profielen al gezien?
pi_185524802
quote:
Waarom geef je het niet even wat tijd?
pi_185524881
quote:
Ga je nog wel op andere datingsites/apps?
pi_185525091
quote:
Wat is je type dan precies?
  zondag 10 maart 2019 @ 19:28:32 #46
484106 Kopjechino
pi_185525097
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ga je nog wel op andere datingsites/apps?
Nee
pi_185525140
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nee
Gewoon fixen tijdens het uitgaan. *O*

Blijft de leukste manier.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:31:35 #48
484106 Kopjechino
pi_185525172
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Gewoon fixen tijdens het uitgaan. *O*

Blijft de leukste manier.
Nou.. :')
pi_185525202
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nou.. :')
Vind je van niet dan?
  zondag 10 maart 2019 @ 19:33:19 #50
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525212
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Mwah vind ik niet.

Ik voer eigenlijk met de meeste vrouwen in grote lijnen hetzelfde gesprek. Vrij basic en niet te lang.
De helft of zo blijft er van reageren en een aantal lijken me leuk genoeg om op date te vragen.
Ik heb niet de indruk dat ik alles uit de kast hoef te trekken, enkel gemeende interesse tonen en het luchtig houden.
Als ik geen echt interesse in iemand heb, wil ik er sowieso niet mee op date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')