quote:Op zondag 10 maart 2019 17:59 schreef mrmojorisin3 het volgende:
His zou Chris nu graag een likje willen geven
Een klein likje maar
Wat zei als verzorgend zie, zie ik maar als bemoeizucht en graag alles willen weten.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou zo'n moeder is ze anders niet. Zie haar weinig zorgends doen.
Ik hoor haar er nooit over, dat ze ze mist of zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Cris zorgt goed voor zichzelf.
In ieder geval niet voor haar zoons.
zelfzorg van haar is ronduit smerigquote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Cris zorgt goed voor zichzelf.
In ieder geval niet voor haar zoons.
Erik heeft het nog meer over zijn kleinkinderen, dan Cris over haar kinderen.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zelfzorg van haar is ronduit smerig
grootste afknappert ever
dr zoons zijn grotendeels door Oma opgevoed..
halve gesprekjes gevolgd
Tim zijn geld was op.quote:
Dit gaat zo blijven wat ik je brom.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Ongelooflijk wat een saaie streams. Wellicht is het toch beter om Tim te laten blijven.
Misschien is die zuurheid dan wat minder, man o man wat een zuur mens is die Hisquote:Op zondag 10 maart 2019 17:59 schreef mrmojorisin3 het volgende:
His zou Chris nu graag een likje willen geven
Een klein likje maar
Kleertjes voor Franny besteld.quote:
Nou, als ik zo naar Dylan kijk, heb ik die hoop opgegeven.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat zo blijven wat ik je brom.
Of die twee nieuwe moeten wat zijn.
Nou dan ben ik maar blij dat deze week mijn nieuwe baan start!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat zo blijven wat ik je brom.
Of die twee nieuwe moeten wat zijn.
ze zegt soms ook heel rare dingen, over de tattoo die ze heeft ,van de week, die heb ik genomen toen ik eindelijk eens aan mezelf dacht, en dan vaak heeft ze het ook over de kinderen, dat ze zichzelf constant ingeleverd heeft, geen eigen leven heeft gehad enzo, ik snap dat nietquote:Op zondag 10 maart 2019 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mwa,zo betrouwbaar ben je niet Christel.
vind het best, als het maar van de streams blijftquote:Op zondag 10 maart 2019 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
De neukers liggen nog?
Tim, Fran, Ger en Shell?
Dat sowieso, ik zit niet te wachten op dat geram.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind het best, als het maar van de streams blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |