Ah tnx.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een zitkuil, kun je mooi zitten als het lekker weer is
Als een mod even wil ingrijpen,dan graag!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:46 schreef BarryOSeven het volgende:
OP kan aangepast worden. De nieuwe bewoner is al weg.
Alles wat zij aanraakt gaat kapotquote:Op zondag 10 maart 2019 16:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel aan dingen gezeten waar ze niet aan mocht zitten, alle verfspuitbussen en haar handen verpest
Is Jorge al weg?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Lekker bezig. Je zou maar een Shelley in huis hebben. Dat kost je klauwen met geldquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:46 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:
Deze zin kan nog doorgestreept worden.quote:Zondag 10 maart 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Oh, jawel hoor.quote:
Als Dylan dit te horen krijgt,blijft Tim gewoon!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly; ik ben echt een kluns
heb het geprobeerd schoon te maken
niet boos worden
meuk van de BV
tis niet erg
we bestellen gewoon nieuwe
kriss is niet boos, logisch
en het wordt nog hartstikke leuk ook. Net hebben ze weer een mandarijnboom verkochtquote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef mootie het volgende:
Dylan en Jessie zijn het grootste deel van de dag al bezig met de zitkuil
Ja die zijn echt langzaamquote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef mootie het volgende:
Dylan en Jessie zijn het grootste deel van de dag al bezig met de zitkuil
water erbij geen doekjequote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Terpetine gevonden
zwarte handjes poetsen
en dan de openhaard aan doen
win win
ik had een buurvrouw en deed dat bij de kraan, maar daarboven hing de geiser, met waakvlam, dat liep niet goed afquote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Terpetine gevonden
zwarte handjes poetsen
win win
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:01 schreef QuarterBack het volgende:
Ah, Amazing Discoveries water afwasbare peut
[ afbeelding ]
Boemmmm dak van de loodsquote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Terpetine gevonden
zwarte handjes poetsen
win win
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:01 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat onderhand geen pleonasme?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat is die Shelly toch ongelooflijk dom
Liep niet goed af voor de geiserquote:Op zondag 10 maart 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had een buurvrouw en deed dat bij de kraan, maar daarboven hing de geiser, met waakvlam, dat liep niet goed af
En het sponsje zo weer terug bij de afwasspullenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:01 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
nee buurvrouw haar handen ernstig verbrand, vlam sloeg over naar haar handenquote:
Vind het jammerquote:Op zondag 10 maart 2019 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jorge weg ja was te voorspellen
Ik dus ook..quote:
Shallow?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Shallow heeft Christel haar spuitbussen in de regen laten staan.
"Die wordt echt boos!", aldus Shallow.
oppervlakkig is een betere vertaling in dezequote:Op zondag 10 maart 2019 17:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja betekent "ondiep" in het engels.Ik bedoel Shelley daarmee.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had een buurvrouw en deed dat bij de kraan, maar daarboven hing de geiser, met waakvlam, dat liep niet goed af
Haha ja bedacht ik me ook net. Is al aangepast.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oppervlakkig is een betere vertaling in deze
nee was weer een anderequote:Op zondag 10 maart 2019 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
was dat die fik alles weg
jij was toch toen bij at5?
. shelly blij gelukt meuk van dr tengesl
huid ook
ut stinkt wel..zegt shell
Erik ; heb je daarna niet gewassen met zeep? trekt in je huid
Merel ietsen met avond eten
Shell verteld dat dr vader ook altijd terpetine gebruikt
hij had een garage
Mrel ; mijn vader ook . die heeft een rijschool
Wiebelhoofd had? +/- ¤650,-quote:Op zondag 10 maart 2019 17:05 schreef QuarterBack het volgende:
Sjellie, waarom er geen pizza meer besteld wordt, Merel, omdat het geld op is
Zou het dan eindelijk?
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee was weer een anderejaren geleden, ik heb vuurgevaarlijke buurvrouwen
100 zakken chips.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wiebelhoofd had? +/- ¤650,-
Gister ¤50,- chinees, ¤150,- visrol, ¤230,- danskleding?
Wat mis ik?
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zakjes he... uit die grote zakken waar 10 stuks in zitten
Dat is Timo's geld, mocht Merel daar mee aan de haal?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat mis ik?
Vier pizza's die ze besteld hebben destijds.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat mis ik?
Merel heeft toch zelf ook nog zakgeld achterover gedrukt?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat is Timo's geld, mocht Merel daar mee aan de haal?
Hahaha gaat er voorlopig niet meer af denk ikquote:Op zondag 10 maart 2019 16:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel aan dingen gezeten waar ze niet aan mocht zitten, alle verfspuitbussen en haar handen verpest
Super gaaf idee!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
en het wordt nog hartstikke leuk ook. Net hebben ze weer een mandarijnboom verkocht
Zo is Jessie altijdquote:Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat is Jessie weer aanwezig en denkt alles weer beter te weten
Wat een bouwval, ziet er toch niet uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef QuarterBack het volgende:
En het Amsterdamse Bos werkverschaffings project gaat dag en nacht door, business model 0 verdienmodel 0 , netto opbrengst 0
Maar het zal mooi staan als er 3 mensen in zitten met hun glaasje sap van 2 muntjes
[ afbeelding ]
Oppervlakkig past wel iddquote:Op zondag 10 maart 2019 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Shallow?
Shalow betekend ondiep
Wel het laatste waar ik aan denk bij shelley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |