gelukkig zeg je iig patatquote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga denk ik patat eten, geen zin in griep
hmjawehquote:Op zondag 10 maart 2019 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vegetarisch gehakt met paprika mais ofzo, rijst
zoiets
gym sc denk ikquote:Op zondag 10 maart 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven met het geronnen bloed van een rund op de kin
Net klaar met eten.quote:
goed bezigquote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net klaar met eten.
Mujadara (ui, rijst, linzen), met een salade van komkommer, tomaat, lente ui en koriander. Daarbij tzatziki en wat gebakken ui en wat koriander erover.
Heerlijke boerenmaaltijd uit Libanon.
Welke en wat doe je daarmee danquote:Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben into paddestoelen tegenwoordig
Klinkt lekker, ook zomersquote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net klaar met eten.
Mujadara (ui, rijst, linzen), met een salade van komkommer, tomaat, lente ui en koriander. Daarbij tzatziki en wat gebakken ui en wat koriander erover.
Heerlijke boerenmaaltijd uit Libanon.
champignons met knoflookjequote:Op zondag 10 maart 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke en wat doe je daarmee dan
Opeten hahaha xD ja hoe dan
Mag wel met dit weer. Loka houdt enorm van Mediterraan eten, dat is allemaal wel zomers.quote:
Champignons met knoflook en toast misschien doen, thanksquote:Op zondag 10 maart 2019 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
champignons met knoflookje
shiitake met sojasaus
Oh, vond vandaag ook winters brrrr. Andijviequote:Op zondag 10 maart 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag wel met dit weer. Loka houdt enorm van Mediterraan eten, dat is allemaal wel zomers.
Morgen sneeuw, begreep ik. Andijvie op het menu.
ik doe er ook groentenbouillon blokje doorheenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Champignons met knoflook en toast misschien doen, thanks[..]
Oh, vond vandaag ook winters brrrr. Andijviegewoon stamppot?
En ik wil geen sneeuw godverdomme
Ja, stamppotje.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Champignons met knoflook en toast misschien doen, thanks[..]
Oh, vond vandaag ook winters brrrr. Andijviegewoon stamppot?
En ik wil geen sneeuw godverdomme
tot nooit danquote:Op zondag 10 maart 2019 17:33 schreef scrupuleus het volgende:
Ik kom wel weer terug als de leuke users er zijn
Als soort gratin uit de oven is ook wel lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, stamppotje.
Zou niet veel andere dingen ermee weten.
Hmm, even kijken morgen dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als soort gratin uit de oven is ook wel lekker
En stamppotjes heb je ook wel veel variatiesik vind de beetje zomerse stamppot andijvie met paprika en pijnboompitten ook heel lekker
Ligt eraan. Vorige x was t net water en dan is t ok. Anders douchen. Ik ga ook nooit op werk ofzo.quote:
Mannen die niets te compenseren hebben doen dat moeiteloos.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Welke echte man eet er nu vegetarisch
Hnnggquote:Op zondag 10 maart 2019 18:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vorige x was t net water en dan is t ok. Anders douchen. Ik ga ook nooit op werk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |