Pics!!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, die kan ik thuis ook elke dag aan
Alles eruit halen en dan daar 2/3e van meenemen ofzo?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat teveel mee heb ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles eruit halen en dan daar 2/3e van meenemen ofzo?
(En dan daar erachter komen dat je vanalles vergeten bent)[..]
Nee dan moet ik kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles eruit halen en dan daar 2/3e van meenemen ofzo?
(En dan daar erachter komen dat je vanalles vergeten bent)[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar regel je in Thailand toch een mannetje voor voor een dollarquote:Op maandag 11 maart 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik was een keer bij een eiland en daar werd je met een lontailboot heen gebracht:
[ afbeelding ]
Ik verwacht naief dat die wel op het strand terecht komt toch. Ik had een spijkerbroek aan en sneakers... Stopt die voor het strand waar het water tot boven je knieen kwam![]()
Dus ik sneakers uit, broek opgestroopt en met veel moeite die boot uit gekomen..... Zat ik met die tas. Ruim 15 kilo die ik boven mijn hoofd naar het strand moest krijgen met schoenen in mijn handHet was gelukt. Maar genoeg vrouwen met van die grote hutkoffers waar het helaas niet goed ging
![]()
Dagen daarna ging ik soms op het strand kijken hoe andere nieuwelingen dit deden
Moraal: Mochten jullie ooit naar thailand gaan probeer uit te zoeken of de koffer een goed idee is :p
Zo ben ik nietquote:Op maandag 11 maart 2019 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar regel je in Thailand toch een mannetje voor voor een dollar
quote:
Vrouwen logicaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat teveel mee heb ja.
Maar nee, helaas heb ik er geen, pak ook niet overigens.quote:
Tis toch wat ha ha, zelfs mijn zoon heeft een pak!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen logica![]()
[..]
Maar nee, helaas heb ik er geen, pak ook niet overigens.
Wanneer heb je dat nou aan, 1x in de 10 jaar ofzoquote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis toch wat ha ha, zelfs mijn zoon heeft een pak!
Hij in amper een jaar tijd al vier keer......bij zijn diplomauitreiking en bij die van zijn zus en bij twee uitvaartenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat nou aan, 1x in de 10 jaar ofzo
Ja helaas wel inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef quickstepster het volgende:
Das twee keer teveel Cinderella!
Kom jij m'n werk nog doen?Ik ben het wel zat voor vandaag
Hopelijk helpt mijn werkhulp dan een beetjequote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Lief! Ik heb echt een baaldag vreemd genoeg. Juist heel veel leuke dingen in het vooruitzicht, zowel op korte als lange termijn. En toch wil het niet
Dat is wel veel ja, helaas ook minder leuke dingen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij in amper een jaar tijd al vier keer......bij zijn diplomauitreiking en bij die van zijn zus en bij twee uitvaarten
Scheelt we zijn al over de helftquote:
Gelukkig wel maar het mag van mij wel weer zaterdag of zondag zijn, wat voel ik me ongelukkig door de weeksquote:Op maandag 11 maart 2019 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja, helaas ook minder leuke dingen.
Maar eerlijk gezegd ben ik er ook niet echt van[..]
Scheelt we zijn al over de helft
Niet blij op je werk?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar het mag van mij wel weer zaterdag of zondag zijn, wat voel ik me ongelukkig door de weeks
Omdat het dan weer een nieuwe week is met veel therapiequote:Op maandag 11 maart 2019 15:26 schreef quickstepster het volgende:
Wat klote Moonlight, hoe komt het?
Ik vind het weekend ook beter. Vrije tijd, uitslapen, lief bij meMaar denk dat iedereen dat heeft
Oh? En in het weekend mag je naar huis?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik heb geen werk ik zit opgenomen en volg therapie en dagbesteding
Ja dan heb ik soort van rust dus dat is wel lekker naar zo’n weekquote:Op maandag 11 maart 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? En in het weekend mag je naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |