Dank je welquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:17 schreef suya het volgende:
Haai Mbach! Wat leuk om na (voor mij dan :p) zo een lange tijd jouw updates te volgen wat betreft je verbouwing. Wat heb je weer enorm veel werk verzet, chapeau!
Ik bezoek FOK! ééns per maand, specifiek voor jouw, Sigme's en Atmoz's topics. Volg al vanaf het begin.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef BBach het volgende:
[..]
Dank je welNaar mijn aanvoelen heb ik de laatste 2 jaar bijna niets meer gedaan, althans: mijn tempo ligt echt veel lager dan vroeger.
Gewoon uit interesse: hoe lang geleden is het dat je nog eens in dit topic hebt gekeken?
Ik lees bijna dagelijks, post bijna nooit maar dit zijn inderdaad wel de top drie waarop ik gelijk klik wanneer ze weer boven aan staan!quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:11 schreef Vesalius het volgende:
[..]
Ik bezoek FOK! ééns per maand, specifiek voor jouw, Sigme's en Atmoz's topics. Volg al vanaf het begin.
Alleszins leuk dat na al die jaren nog steeds mensen volgenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:11 schreef Vesalius het volgende:
[..]
Ik bezoek FOK! ééns per maand, specifiek voor jouw, Sigme's en Atmoz's topics. Volg al vanaf het begin.
https://www.linkedin.com/(...)161567392178176--Cdpquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:39 schreef Geckoo het volgende:
Project klaar? en vakantie gehad? en heb je nog tijd gehad om te klussen?
de foto's en filmpjes over de jol doen het trouwens niet meer
Pfoeh, al een hele tijd geleden dat een vrouwelijke Fokster vroeg of mijn boom bloeit. Alle gekheid op een stokje: geen echt nieuws hier. De bomen bloeien en onze haag (red robin) is nu echt rood aan het worden. Ik post nog wel eens een foto als het echt zomer is.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:20 schreef Molo het volgende:
Ja, lente!
Hoe ist met de boom, bloeit ie alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 15:58 schreef BBach het volgende:
😳 Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef BBach het volgende:
[..]Mooie stap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef BBach het volgende:
[..]Het lijkt zo’n grote overstap vanuit een technisch beroep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Maatschappelijk belang’ is een mooi uitgangspunt. 👍🏼
Het klinkt mss als een grote overstap, maar de verantwoordelijkheid scheelt niet zo veel met hetgeen ik nu doe. Ze vroegen specifiek een technisch iemand omdat er daar al voldoende pedagogische mensen zijn. In principe is het pedagogische nu niet voor mij (al heb ik mijn ideeën want ze hebben daar ook hout, metaal en kook ateliers, allemaal right up my street). Verder is techniek gewoon techniek. Een verwarmingsinstallatie in een gebouw is net hetzelfde als op een schip, net zoals andere installaties. We zien wel. Ik heb er een goed gevoel bij. Als het niets blijkt te zijn, is dat maar zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijkt zo’n grote overstap vanuit een technisch beroep.
‘Maatschappelijk belang’ is een mooi uitgangspunt. 👍🏼
Poeh, dat is een heel andere tak van sport zeg. Hele stap in een heel andere wereld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met jou uitleg erbij snap ik wel waarom je het doet.![]()
Succes alvast !![]()
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het directeurschap je brengt wat je ervan hoopt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 04:55 schreef BBach het volgende:
[..]Dat snap ik. Er is soms een prijs die je betaalt voor opklimmen in de hiërarchie en ik proef in je postings juist het verlangen om iets wezenlijks bij te dragen. Ik hoop oprecht dat je die kans hebt in je nieuwe functie! Bijzonder trouwens dat je huidige werkgever je plek vrijhoudt. Dat moet een fijn idee zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 04:55 schreef BBach het volgende:
[..]Goeie insteek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit voor kwantiteit. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |