Oeioei, dat zal de reden zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check, dat heb ik intussen voorzien. Die ruimtes boven zijn nu helemaal te verduisteren. Het is daar echt aangenaam, heel stil en knus moet ik zeggen. Enige 'nadeel' net zoals bij onze ouderslaapkamer: de bomen staan heel dichtbij dus vanaf 5u30 is het een vogelgekwetter van jewelste.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:44 schreef Seven. het volgende:
Mooi hoor! Heb je nog zonwering voor het dakraampje? Anders staat de kleine man in juni om half 5 al naast jullie bed
Heel Nederland is om de camper heen en ge3dprintquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:26 schreef AnneX het volgende:
Gezellig met de bus op stap. 👍🏼
De opmerking bij de laatste foto is mij niet duidelijk:…”3-d printer maakt overuren…”
Dat zwarte inzetstuk waar het scherm (van de achteruitrijcamera) in zit is met de 3D printer geprint. Ook andere stukken waar ik niet makkelijk aanraak (bv de slotjes van de schuiframen) zijn gewoon geprintquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:26 schreef AnneX het volgende:
Gezellig met de bus op stap. 👍🏼
De opmerking bij de laatste foto is mij niet duidelijk:…”3-d printer maakt overuren…”
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:52 schreef Molo het volgende:
Ik vind het zo'n bazenkar, ga je de koplampen nog Bassie en Adriaan wimpers geven? Lekker jaren 80 stijl
Ik heb dat in het verleden ook al eens ergens gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:29 schreef densmee het volgende:
Ik zou hem in the A-team stijl schilderen![]()
Ik dacht juist hetzelfde! Waar is de tijd…quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb dat in het verleden ook al eens ergens gezien
Ik denk dat dat al meer dan twaalf jaar geleden isquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef suge2000 het volgende:
[..]
Ik dacht juist hetzelfde! Waar is de tijd…
Dan komen in de tijden van MMachquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al meer dan twaalf jaar geleden is![]()
Misschien dat @:BBach ons collectieve geheugen kan helpen opfrissen
Dat is heel zeker meer dan 12 jaar geleden, ik had dat in mijn studententijd. Ik ben al bijna 40 intussen. Ik moet overigens zeggen dat een Citroën C25 beter, comfortabeler en stiller is dan een VW T3 uit dezelfde periode(dit laatste relatief gezien, blijft oorverdovend als je dat met huidige auto's vergelijkt, maar niets dat een noise cancelling hoofdtelefoon kan mitigeren)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al meer dan twaalf jaar geleden is![]()
Misschien dat @:BBach ons collectieve geheugen kan helpen opfrissen
Ik verlang in elk geval niet meer naar de scheepvaart (op dit moment). Het kan misschien vreemd klinken, maar ik kan heel veel van wat ik daar heb geleerd toepassen op mijn huidige werkomgeving. Het blijft de balans van mensen met respect aansturen, waken over budgetten, en op de vlakken waar je invloed op kan hebben, jouw stempel drukken. Nu meer dan 2.5 jaar verder denk ik. De gevaren van de zee en overstappen tussen schepen enzo zijn gelukkig weg, zijnde wel vervangen door de gevaren van diplomatie, woordkeuze, etc in een zorgomgeving, waar ik eigenlijk een Nederlander qua karakter ben. Dit gezegd zijnde: ik vind dat wel meer mensen mogen doen aan overstap naar een andere sector, de kruisbestuiving geeft enorm veel inzichten en meerwaarde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan komen in de tijden van MMach![]()
Heel andere vraag: als je daar iets over wilt zeggen @:BBach hoe bevalt je nieuwe carrière en verlang je nog soms terug naar de scheepvaart?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef BBach het volgende:
[..]
Ik verlang in elk geval niet meer naar de scheepvaart (op dit moment). Het kan misschien vreemd klinken, maar ik kan heel veel van wat ik daar heb geleerd toepassen op mijn huidige werkomgeving. Het blijft de balans van mensen met respect aansturen, waken over budgetten, en op de vlakken waar je invloed op kan hebben, jouw stempel drukken. Nu meer dan 2.5 jaar verder denk ik. De gevaren van de zee en overstappen tussen schepen enzo zijn gelukkig weg, zijnde wel vervangen door de gevaren van diplomatie, woordkeuze, etc in een zorgomgeving, waar ik eigenlijk een Nederlander qua karakter ben. Dit gezegd zijnde: ik vind dat wel meer mensen mogen doen aan overstap naar een andere sector, de kruisbestuiving geeft enorm veel inzichten en meerwaarde.
Wel Molo, als een meneertje en mevrouwtje elkaar heel graag zien, ge ven ze soms eens een héél grote knuffel, en soms komt daar een kindje van. Mijn inschatting is dat jouw mama en papa voor Q1 1985 elkaar eens een dikke knuffel hebben gegeven, waardoor jij idd ouder bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
En WTF, ben ik ouder dan jij? Hoe dan![]()
Ik voel mij ineens heel oud worden...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:34 schreef BBach het volgende:
Dit is al 16 jaar geleden en toen had ik die al herschilderd, dus moet al 18j geleden zijn. Brrr.
Vooral als je in de weerspiegeling kijkt met wat voor kanon dit gefilmd is...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik voel mij ineens heel oud worden...
Idd eigenlijk. Dat was een Canon MV700i (miniDV) camcorder meen ik me te herinneren. Daar heb ik destijds een maand vakantiejob voor gewerkt. En nu maakt de basic smartphone veel betere beelden. En is zo een scherm met PC gemeengoed in een auto ook. In mijn T3 was dat ook werkelijk een desktop computer die achterin stond. En zo een palmtop die de GPS navigatie deed en gemirrored werd op dat scherm. Ik heb al veel uitgegeven aan IT stuff die nu allemaal obsolete zijn geworden. No regretsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:05 schreef _mido het volgende:
[..]
Vooral als je in de weerspiegeling kijkt met wat voor kanon dit gefilmd is...
Ja, de 2 honden gaan ook altijd mee, werkt wonderwel. Zij blij omdat ze veel kunnen wandelen. Ik zoek straks nog wat foto's.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:26 schreef AnneX het volgende:
Camper werken zijn weer![]()
Takkie is![]()
Gaat ie mee op camper reis?
Camperlied? De eerste kilometers zijn "blijf op je stoel zitten", "hou je gordel aan!"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:32 schreef Molo het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, onze Vlaamse klusheld![]()
Wat is trouwens het standaard camperlied wat jullie opzetten bij de eerste paar kilometer van een reisje?
Mooie herinneringen en tradities bouwen jullie, leukkkkk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |