SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de 2de fase. Hier komen vooral de beide kinderkamers in, onze slaapkamer, technische ruimtes en nog een kinderbadkamer. Feitelijk komt het neer op de gedateerde bouw te vervangen door een goed geisoleerde houtskeletbouw met een systeem D ventilatie met warmterecuperatie. Het moet er echter niet te recent uitzien, want wij zien de moderne stijl minder graag. Intussen zit ik daar aan het schilderen en meubels maken. Aan de buitenzijde mist de gevelbekleding nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de binnenkant
Technieken
Ventilatie
Trappen tekenen en maken
Isoleren, gyproccen, plamuren, glasvlies en gronden
Lamparmaturen printen met de 3D printer
Nu zitten we ongeveer hier
Dressing maken voor onze slaapkamer![]()
Tot nu toe nog niet. Als we wat teveel gebonk horen, zal ik er nog tijdelijke zijkantjes aan fabrieken. Ze kan van niet hoog vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:32 schreef Molo het volgende:
Wat gaaf!
Rolt ze er niet uit?
Mijne heeft nu sinds een paar weken geen zijkant meer in haar ledikantje maar ik hoor toch af en toe nog *bonk* in de nacht.
Tuin lekker in bloei nu ook zeker? Gezellig gezin en gezellig huis, top
Goed hoor. Oa op vakantie geweest en dus niet veel geklust. Wel wat verder gewerkt aan de plantenbakken. Daar zit nu zowat 20 ton teelaarde+compost in. Halverwege nog een antiworteldoek geplaatst om te voorkomen dat de wortels te diep groeien en de aarde uitspoelt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk hier in België ?
Nog druk aan de klus geweest ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BBach op 15-08-2019 10:49:18 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |