Met bruine en oranje kussens.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In de jaren 70 was een zitkuil hip, komt dat weer terug?
Ger roept net, eens bedenken wat ik met mijn utopia leven wil gaan doenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fuck doen, verveeld kijken. Maar volgens Greet is het zondag vandaag, dus hoef je niks te doen.
Op maandag, dinsdag, wonsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag wordt zijn harde werken/ druk bezig met iets nuttigs zijn buiten beeld gehouden?
quote:
Net zoals die straatnaambordjes.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:31 schreef mcspicy het volgende:
* De inwoners van Utopia zijn eigenaar van de plant en zullen deze goed onderhouden. Ook zullen de inwoners een keuze maken over de locatie waar de plant/bloem geplaatst zal worden!
LEON KOM ER MAAR IN
Het regent buiten.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit heeft overal een smoesje voor.
Hij gaat zich aanbieden in de yurtquote:Op zondag 10 maart 2019 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley: hoe wil je geld krijgen voor die dj set?
Hij ismoe vanzijneigen luiheidquote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit heeft overal een smoesje voor.
Die naaimachine die ze van Sinterklaas heeft gekregen, ruim 3 maanden geleden, is nooit gebruikt.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef Setje72 het volgende:
Dat werken van Shel was van korte duur he
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Tim gaat blijven, game on !
x73wby4
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wel passend bij de foundation van Merel en Shelley
Lekker laten gaanquote:Op zondag 10 maart 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er komt een DJ set binnen 2 maanden,anders wil Gerrit naar huis.
En die BH-lijn van Shell met wol liep ook als een tiet.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die naaimachine die ze van Sinterklaas heeft gekregen, ruim 3 maanden geleden, is nooit gebruikt.
Ze liep er 3 maanden om te zeuren.
Ze had het met Dylan over een grote bus,fakking lauw.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:38 schreef QuarterBack het volgende:
Merel doet weer een aanval op een eigen huis, probeert Brendhout te dumpen, Merel wil een Panterhouse
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie maakt er ff een tegeltje van:
Als luiheid een olympische sport zou zijn dan werd ik 4e.
Dan hoef ik tenminste het podium niet op!
(halve schedel gg)
Zo is dat de schuimpjes ff uitknijpen.quote:
"Ik vind je zelfs wel een beetje geil...."quote:Op zondag 10 maart 2019 13:39 schreef pollewop77 het volgende:
SL
Ger en Jens hebben het over Jens zijn speech dat hij Shelley geil noemde. Vond Ger niet zo tof.
Weer die bus gate? Sjellie/Ger Erik en nu Merel, die bus moet er blijkbaar komen vroeg of laatquote:Op zondag 10 maart 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had het met Dylan over een grote bus,fakking lauw.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie maakt er ff een tegeltje van:
Als luiheid een olympische sport zou zijn dan werd ik 4e.
Dan hoef ik tenminste het podium niet op!
(halve schedel gg)
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:38 schreef QuarterBack het volgende:
Merel doet weer een aanval op een eigen huis, probeert Brendhout te dumpen, Merel wil een Panterhouse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel stemmen kreeg hij om te blijven? #dtvquote:Op zondag 10 maart 2019 13:42 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan hangt zijn stemmen op in de yurt
Allemaalquote:Op zondag 10 maart 2019 13:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen kreeg hij om te blijven? #dtv
Tnx ! Misschien een andere wending nu. Shell wordt genoemd door Dylan.quote:
Sinterklaas was vergeten om er een naaister bij te leveren!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die naaimachine die ze van Sinterklaas heeft gekregen, ruim 3 maanden geleden, is nooit gebruikt.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Sinterklaas was vergeten om er een naaister bij te leveren!
Die gaat echt wel Tim naar huis sturen, maar hij kan het ook niet helemaal hebben dat Shel en Chris er geen zak aan doen om te mogen blijven de laatste vier dagen. Hij heeft ook door dat Tim alleen leuk is nu omdat ie wil blijvenquote:
En nu kijken hoe het schuim gaat handelen.quote:
Hij zal wel moeten van de Febo, anders wordt er geen TV meer gemaakt tot morgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gaat echt wel Tim naar huis sturen, maar hij kan het ook niet helemaal hebben dat Shel en Chris er geen zak aan doen om te mogen blijven de laatste vier dagen. Hij heeft ook door dat Tim alleen leuk is nu omdat ie wil blijven
Precies, nog ff een beetje stangenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten van de Febo, anders wordt er geen TV meer gemaakt tot morgen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, de andere stream volgt nog ....![]()
[ afbeelding ]
Wie mag blijven, Dylan of Jorge ?
x73w751
Sjellie en haar wiltquote:Op zondag 10 maart 2019 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een onzin, Dylan gaat praten met Gerrit en Hiske over de toegevoegde waarde van Shelly en Christel
Vast spel. Misselijk.quote:
Zet haar maar af bij de dierentuin.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:38 schreef QuarterBack het volgende:
Er vanuit gaand dat hij oprecht is .... hij moet wel iedereen langslopen en niet alleen afgaan op wat hij op de streams heeft gezien ... en hij wil weten of hem inderdaad het leven zuur wordt gemaakt mocht hij Tim toch erin houden ... Adriaan zegt iig dat hij niet zal veranderenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gaat echt wel Tim naar huis sturen, maar hij kan het ook niet helemaal hebben dat Shel en Chris er geen zak aan doen om te mogen blijven de laatste vier dagen. Hij heeft ook door dat Tim alleen leuk is nu omdat ie wil blijven
Panteraquote:Op zondag 10 maart 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat voor muziek heeft Merel aangevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, Shel wilde niet bij Frennie liggen vanwege de kleurquote:Op zondag 10 maart 2019 13:54 schreef schizolientje het volgende:
Merel probeert de slaapindeling te veranderen en/of zelf een eigen huisje. Wil het met de groep bespreken, Shelly hoorde ik ook al over de slaapplaatsen. Dat wordt nog wat
Ik verstond 'negermuziek'.quote:
Jostiband.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat voor muziek heeft Merel aangevraagd?
TimTim denkt nog steeds dat Dylan hem erin gaat laten. Want kijk eens hoe aardig hij de laatste weken is en keihard werkt en de beste maatjes is met Jens waarvan hij zijn matras in het water had gegooid.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Tim gaat blijven, game on !
x73wby4
Zou zo ongeloofwaardig zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:56 schreef Poesjuh het volgende:
Hoe ik Dylan tegen Adri hoorde ineens over Chris en Shel...ik vrees opeens weer het ergste!!
quote:
Dan wordt Dylan wel uitgespuugd voor zn dubbelspelquote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou zo ongeloofwaardig zijn.
Zou het wel mooi vinden, dat dan weer wel.
Dan moet ze wat rotsblokken laten aanrukken en dáár haar nieuwe verblijf in laten maken. Dáár slapen panters veelal.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:38 schreef QuarterBack het volgende:
Denk dat Dylan slim genoeg is om dat niet te doenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan wordt Dylan wel uitgespuugd voor zn dubbelspel
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan moet ze wat rotsblokken laten aanrukken en dáár haar nieuwe verblijf in laten maken. Dáár slapen panters veelal.
Het is toch heerlijk om Tim nog het gevoel te geven dat hij misschien wel blijft. We willen natuurlijk een total error zien morgen, anders is het niet leuk meer.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Dylan slim genoeg is om dat niet te doen
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]Véél te klein hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja hoor, ik ben voor. En ook dat die heksen het even gaan voelen. Shelley zit alleen maar bij de kachel en Chris in haar huisjequote:Op zondag 10 maart 2019 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk om Tim nog het gevoel te geven dat hij misschien wel blijft. We willen natuurlijk een total error zien morgen, anders is het niet leuk meer.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
PanteraIk hou het iets rustiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor de dikke pad.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Poesjuh het volgende:
Katie heeft alle eieren weer opgegeten/gejat, jaagt de kippen uit hun hok om daar te slapen en kraakt het geitenhok. Lotus 2
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Poesjuh het volgende:
Katie heeft alle eieren weer opgegeten/gejat, jaagt de kippen uit hun hok om daar te slapen en kraakt het geitenhok. Lotus 2
Eerder ter vergelijken met meurel. Qua lichaams bouw en gedrag. Alles voor ikke.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Poesjuh het volgende:
Wtffffquote:Op zondag 10 maart 2019 14:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Erik, vertel nu ook wat je toen heb gezegd: "Christel en Hiske zouden eens goed geneukt moeten worden"
"Christel had mij wel even mogen pijpen als dank voor het maken van het atelier"
Alleen getongerd worden omdat er alcohol in zit zou voor mij toch een regelrechte belediging zijn. Maar ja, Merel allang blij dat iemand haar ff zag zitten.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel stoer doen over Jessie, ze kent hem ondertussen................. grootbek
Het is toch heerlijk om de Cos het gevoel te geven dat Tim gaat.We willen natuurlijk wel totale chaos zien morgen in de cos,anders is het niet leuk meer.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk om Tim nog het gevoel te geven dat hij misschien wel blijft. We willen natuurlijk een total error zien morgen, anders is het niet leuk meer.
Als ik lees dat Merel sarcastisch lacht als H en C iets zeggen, dan vast welquote:Op zondag 10 maart 2019 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein hoogtepuntje van gisteravond, hopelijk komt er nog een vervolg vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Merel en Hiske - 9 maart 2019.
x73v57g
Troll!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:04 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk om de Cos het gevoel te geven dat Tim gaat.We willen natuurlijk wel totale chaos zien morgen in de cos,anders is het niet leuk meer.
Smoesje om een eigen hutje te gaan krijgen en Merel is gewend om haar zin altijd te krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
de beesten houden Merel wakker, wie wilde er ook alweer een varken??????????????????????
Best leuk optrekje om te zien zo met geweldig uitzicht. Ik zou nooit meer weggaan, lekkage of niet hihiquote:
Ik heb een gevoel dat er vannacht mensen zijn die de slaap niet kunnen vatten,bij de gedachte dat Tim blijftquote:
Doe maar niet. Myleentje is next.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:06 schreef notturna het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Tim morgen zou blijven. Eindelijk echte actie in Utopia en niet te vergeten de Cos.
ze is zo intelligent dat ze dat egenlijk ook wel weet, dat geef ik haar na, maar dat moet de rest verdurenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen getongerd worden omdat er alcohol in zit zou voor mij toch een regelrechte belediging zijn. Maar ja, Merel allang blij dat iemand haar ff zag zitten.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
PanteraDe muzieksmaak van Merel kennen we nu onderhand wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal heerlijk slapen, maak je maar niet druk.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat er vannacht mensen zijn die de slaap niet kunnen vatten,bij de gedachte dat Tim blijft
Mee eens, maar toch, doe maar nietquote:Op zondag 10 maart 2019 14:06 schreef notturna het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Tim morgen zou blijven. Eindelijk echte actie in Utopia en niet te vergeten de Cos.
Ceesie!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil een medium laten komen.
Of een eenakter als tryout.
Try out is wel leukquote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil een medium laten komen.
Of een eenakter als tryout.
Mooie mannen zijn zo verstandig om zich niet te verlagen tot het niveau Utopia.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch, doe maar niet
Tim eruit
Lekkere hunk erin
Denk dat hij doet alsof hij nog twijfelt en er alsnog TimTim uitflikkert.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:56 schreef Poesjuh het volgende:
Hoe ik Dylan tegen Adri hoorde ineens over dat alles nog kan veranderen, hij er nog niet uit is, en over Chris en Shel...ik vrees opeens weer het ergste!!
En geen DJ set voor Gnorrit.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ze mogen dus geen luide muziek meer op het terrein ten gehore brengen.
Dus geen c artiesten meer.
Dan komt er dus GEEN DJ set voor Gerrit....quote:Op zondag 10 maart 2019 14:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hebben echt wel een probleem met de geluidvergunning zo te horen, voorlopig geen muziek meer ..
En Gerrit gaat Mylene op de bank zetten. Shelley zal wel helpen en meer uit de groep vinden mylene irritantquote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske en Christel er alles aan gaan doen om Brandon op de bank te krijgen
Die zitten in de COS.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooie mannen zijn zo verstandig om zich niet te verlagen tot het niveau Utopia.
En al die jankerds de "Febo" de schuld geven. Dat hij zich door hen heeft laten overlaten.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:06 schreef notturna het volgende:
Tuurlijk,is allang beslist!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat hij doet alsof hij nog twijfelt en er alsnog TimTim uitflikkert.
Die ligt er dan zekers de eerstvolgende stemming uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan wordt Dylan wel uitgespuugd voor zn dubbelspel
Go for it girl.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Ranah het volgende:
katy had vandaag weer alle eieren opgegeten
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat er vannacht mensen zijn die de slaap niet kunnen vatten,bij de gedachte dat Tim blijft
Eerder over de ruzie van gisteren denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:12 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
De vreetschuur zal zo ook wel ergens moeten praten ivm de stemming van morgen
Klinkt goed, niemand zal hem missen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske en Christel er alles aan gaan doen om Brandon op de bank te krijgen
En of tie echt n dragqueen geheim had?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand inmiddels een idee, welke COSser nu Jorge was ?
Denk dat zijn geheim was dat hij wist dat hij maar 4 dagen zou blijvenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En of tie echt n dragqueen geheim had?
Dat zag ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo reageerde Hiske hier op...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat zijn geheim was dat hij wist dat hij maar 4 dagen zou blijven
Bas en Do over Franny en Tim is echt een aanrader.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als de trend zich doorzet, zitten hier de twee nieuwe inwoners bij .....![]()
[ afbeelding ]
Jacco en Gina over Utopia - maart 2019.
x73wcu3
[ afbeelding ]
Bas en Do over Utopia - maart 2019.
x73wdxz
Ik herken er niemand in van hier.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand inmiddels een idee, welke COSser nu Jorge was ?
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat zijn geheim was dat hij wist dat hij maar 4 dagen zou blijven
Oprotten met die panter reet ....quote:Op zondag 10 maart 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel zit erdoor heen,dus haar huis is prio nummer 1.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gewoon Wendy van Dijk was!
Ja, dat zou zeker wat zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:06 schreef notturna het volgende:
Dat je een bn-er wordt als je hebt meegedaan met Utopia?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:17 schreef Crabapple het volgende:
Dylan is opgelucht dat hij mag blijven
Wat voor leven heb je dan buiten?
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat je een bn-er wordt als je hebt meegedaan met Utopia?
Ik denk echt wel dat sommigen daaraan denken hoor, voor ze zich aanmelden.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat je een bn-er wordt als je hebt meegedaan met Utopia?
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gewoon Wendy van Dijk was!
Reken erop dat jij het dan druk gaat krijgen om de Cos in bedwang te houden.quote:
Gerrit zeker wel!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat sommigen daaraan denken hoor, voor ze zich aanmelden.
Nog niet ontvangen van DGK.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bas en Do over Franny en Tim is echt een aanrader.
Dat wordt een gekkenhuisquote:Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Reken erop dat jij het dan druk gaat krijgen om de Cos in bedwang te houden.
x73wdxz Dat is deze.quote:
Die wil altijd meer meer meer meer meer en nog eens meer.En dan is het nog niet genoeg!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:25 schreef Sofia2019 het volgende:
Volgens merel heeft ze geen plekje om zichzelf terug te trekken. Ze heeft een heel huisje voor haar en Brandon
Precies dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Als je een plekje voor jezelf wil moet je niet Utopia in gaan
Met camera's in je huisjequote:Op zondag 10 maart 2019 14:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Als je een plekje voor jezelf wil moet je niet Utopia in gaan
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel zit erdoor heen,dus haar huis is prio nummer 1.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef mcspicy het volgende:
Merel weer zeuren dat ze een eigen verblijf wil!
En als Merel het wil zal ze het krijgen ook!
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:28 schreef mcspicy het volgende:
Jens: Slaaptechnisch is het beste dat shelly naar huis gaat![]()
![]()
Misschien gehoord dat ze morgen moet vertrekken ...quote:Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Ze zit er nu doorheen dat ga ik nu niet tegen haar zeggen
Merel toch ?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Shell zit er doorheen volgens Mylene![]()
Ik dacht Merelquote:Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Opeens hoor je meerdere mensen erover.Maar Merel is begonnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef mcspicy het volgende:
Gedram met die huisjes.Wie komt daar nu weer mee?
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opeens weet je het, een panter kooi ....
Nee Shelley dacht ikquote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Opeens hoor je meerdere mensen erover.Maar Merel is begonnen.
Merel naar de boomhutquote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Opeens hoor je meerdere mensen erover.Maar Merel is begonnen.
Myleentje stookt lekker mee, oh ja ze zei Merel PanterDIVAquote:Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee Shelley dacht ik
Ze wil niet bij Frennie want daar is het paars en ze wil ook geen geneuk horen
Klopt,Shelley was nog eerder.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee Shelley dacht ik
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijg de filmpjes altijd via[..]
Krijg de filmpjes altijd via de post.
Linkje staat al in je DM skeet.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijg de filmpjes altijd via[..]
Krijg de filmpjes altijd via de post.
Wat een bullshit zal dat zijn dat Jensie en Myleentje uit rancune die dombo laten elimineren.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef Setje72 het volgende:
Het lijkt me echt een stunt als Shel naar huis Word gestuurd...zie die domme kop al
Zou heerlijk zijnquote:Op zondag 10 maart 2019 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een bullshit zal dat zijn dat Jensie en Myleentje uit rancune die dombo laten elimineren.
Dat geneuk is morgen over.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee Shelley dacht ik
PanterDiva word even heerlijk gefileerdquote:Op zondag 10 maart 2019 14:34 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Ze is helemaal geen grootverdiener dus
Jens: nee daarom heeft ze ook niks op papier staan wat ze verkoopt en uitgeeft
Die twee snappen er niks van, en maar stoer doen. Denk dat ze dat nog duur komt te staanquote:Op zondag 10 maart 2019 14:35 schreef mootie het volgende:
Mylene en Jens negatief spreken over Merel, dat ze helemaal niet zoveel binnenbrengt.
Best stoere praat als je zelf al helemaal geen cent oplevert.
Tnxquote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het waren vier fantastische dagen .....![]()
[ afbeelding ]
Het vertrek van Jorge - 10 maart 2019.
x73wga1
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het waren vier fantastische dagen .....![]()
[ afbeelding ]
Het vertrek van Jorge - 10 maart 2019.
x73wga1
De liefde was tussen Merel en Donny.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Gisteren wou Merel nog een ligbad en nu een nieuw huis. Ze leeft in een waanwereld
de liefde tussen Merel en Jessie over?
Merel!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Tja bestellen is Dylan goed in.Plantjes etcquote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan zei dat Tim zich goed heeft laten zien de afgelopen dagen, maar ik zie hem al twee dagen amper iets doen behalve bestellen
Bas en Do komen terug...quote:Op zondag 10 maart 2019 14:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als de trend zich doorzet, zitten hier de twee nieuwe inwoners bij .....![]()
[ afbeelding ]
Jacco en Gina over Utopia - maart 2019.
x73wcu3
[ afbeelding ]
Bas en Do over Utopia - maart 2019.
x73wdxz
Er zit vooruitgang in dus.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan zei dat Tim zich goed heeft laten zien de afgelopen dagen, maar ik zie hem al twee dagen amper iets doen behalve bestellen
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:39 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Tja bestellen is Dylan goed in.Plantjes etc
Klopt, meer werk dan winst.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:33 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Als Merel weggaat is slecht voor de bv
Jens: Nee hoor ze verdiend helemaal niet zoveel (Jens maakt even een berekeningetje)
Met een caravan?quote:
Ok, maakt niet uit wie, als er maar iemand flipt.quote:
Zag hem gisteren toch echt bestellen met Jessie!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Dylan heeft geen plantjes besteld
Eindelijk!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:35 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
PanterDiva word even heerlijk gefileerd
En niks op papier!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, meer werk dan winst.![]()
Gewoon hetzelfde trucje als met de boodschappen, lekker voor jezelf erbij bestellen en niemand die het ziet.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze moeten meer out of the box denken,Christel bij Erik in bed en Hiske bij Adriaan bijv.
Is op de lange baan geschoven,Jessie deed er nogal vaag over toen er naar werd gevraagd.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef mcspicy het volgende:
Hoe is het afgelopen met de diervoeding? Of ook weer natte schetenwerk en gebakken lucht?
Yep, net als de koffie en de bakkerij.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef mcspicy het volgende:
Hoe is het afgelopen met de diervoeding? Of ook weer natte schetenwerk en gebakken lucht?
De huis-laaf opgeilen?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat doet Mylène eigenlijk voor de bv of überhaupt in Utopia ?
Het zou een smeuïg verhaal moeten worden tussen Gnorrit, Shallow en Mylène. Maar dat heeft niet als verwacht uitgepakt. Een lege huls dus.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze ligt er ook zo weer uit gok ikquote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het zou een smeuïg verhaal moeten worden tussen Gnorrit , Shallow en Mylène. Maar dat heeft niet als verwacht uitgepakt. Een lege huls dus.
Tegengas geven aan Jessiequote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Ach wat voor een doelen had ze nog meer?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die zogenaamde modellen carrière was ook een natte scheet ....
Yepquote:Op zondag 10 maart 2019 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die zogenaamde modellen carrière was ook een natte scheet ....
Febo weer toezeggingen aan haar gedaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel blij terug van de FEBO, ook weer een worst voorgehouden ....
Een model dood? Nu komt het wel erg dichtbij!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)&q=lotte+van+der+zee
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:53 schreef Yaksa het volgende:
Adriaan heeft de nog goed werkende blenders in de container gegooid.
Hij dacht dat ze allebei kapot waren.
Wat een helder licht die A3.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:53 schreef Yaksa het volgende:
Adriaan heeft de nog goed werkende blenders in de container gegooid.
Hij dacht dat ze allebei kapot waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |