Yes!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:24 schreef yaello het volgende:
Dylan: het echte cadeautje komt morgen pas.
Nee Gerrit zou met een volle zak komen te staan als Shelley eruit zou gaan. Daar ging het over.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:25 schreef Poesjuh het volgende:
Dylan zegt, echte cadeautje komt morgen.
Nu over Tim, daar staat ie met een volle zak
Oh sorry muhaaaa ik vond het al zo'n gekke opmerkingquote:Op zondag 10 maart 2019 12:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee Gerrit zou met een volle zak komen te staan als Shelley eruit zou gaan. Daar ging het over.
Houdt ie nooit vol, wachten tot ze er uit komt.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:26 schreef DKUp het volgende:
Wie moet Tim buiten de poorten straks neuken?
Of alleen nog maar aftrekken en Franny stalken?
Merel is stiekem nog boosquote:Op zondag 10 maart 2019 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops tegen Kriss
zag je wat Merel deed toen wij an het praten waren ??!
sarcastisch lachen
Dat kan niet haar idee geweest zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef QuarterBack het volgende:
Merel denkt dat Dyllie een mega succes gaat worden met zijn tatoeshop in Utopia, Dyllie tatoet leren riemen, hoe winstgevend kan dat worden
Wat niet?quote:
Dan zou die echt ballen hebben ...Shel er uitquote:Op zondag 10 maart 2019 12:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee Gerrit zou met een volle zak komen te staan als Shelley eruit zou gaan. Daar ging het over.
Echt wat een natte scheet is het.een meeloper een meeprater.Wat een miscasting weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
Tot dusver vind ik Dylan een saaie penis
Hoop op een verrassing.
Straks alle bewoners met een kladbloktattoo.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef QuarterBack het volgende:
Merel denkt dat Dyllie een mega succes gaat worden met zijn tatoeshop in Utopia, Dyllie tatoet leren riemen, hoe winstgevend kan dat worden
Of net als Brenda, Tim sloopt Franny tijdens bezoek en laat dr ouders in de silo wachtenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Houdt ie nooit vol, wachten tot ze er uit komt.
Tim mag niet mee op bezoek, maar durf te wedden dat ie het hek nog wel over komt een keerquote:Op zondag 10 maart 2019 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of net als Brenda, Tim sloopt Franny tijdens bezoek en laat dr ouders in de silo wachten![]()
traantjes tatoe in de bakkesquote:Op zondag 10 maart 2019 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Straks alle bewoners met een kladbloktattoo.
Thanks.quote:
Dat denk ik ook, voordat Dyllie in levend vlees mag prikken gaat er nog heel wat kosten komen aan steriele werkruimte en spullenquote:
I know maar idd over het hek komt ie gerust die psycho Timquote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim mag niet mee op bezoek, maar durf te wedden dat ie het hek nog wel over komt een keer
De SL's gaan hem killenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim mag niet mee op bezoek, maar durf te wedden dat ie het hek nog wel over komt een keer
Dikke ouwehoer is het.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Dylan heeft tegen de dames gezegd: Blijven lachen he en dat was heel leuk
Zou dat wel mogen. Een ex-bewoner bij bezoek?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of net als Brenda, Tim sloopt Franny tijdens bezoek en laat dr ouders in de silo wachten![]()
Neequote:Op zondag 10 maart 2019 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou dat wel mogen. Een ex-bewoner bij bezoek?
Volgens mij was Fran juist zijn eerste geile vriendin, dus zullen ze buiten de poort niet zo hard voor hem lopen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Houdt ie nooit vol, wachten tot ze er uit komt.
Nee mag nietquote:Op zondag 10 maart 2019 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou dat wel mogen. Een ex-bewoner bij bezoek?
Dat lijkt mij ook niet.quote:
Dylan zei tegen his: chris mag dr kist vast pakkenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:32 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit: Morgen echt de grote dag he
Hiske: Noiu ik vind het heel spannend wie gaat er vertrekken
Ik kan mij dat niet voorstellen, misschien voor een enkeling, die toch al de X-factor heeft (ook zonder uto).quote:Op zondag 10 maart 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij was Fran juist zijn eerste geile vriendin, dus zullen ze buiten de poort niet zo hard voor hem lopen.
Alhoewel.. Zijn Utopia fame zal ook een erotiserend effect hebben
die nam een hap uit die appel met dr overbeet, ik werd er bijna bang vanquote:Op zondag 10 maart 2019 12:33 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: morgen wordt het echt heel spannend
Dotteke is super blij met jou post . en er zit wat inquote:Op zondag 10 maart 2019 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo Dylan
kom jij maar es ff bij de febo morgenochtend
.. knul, tis tv maken he dat snap je toch?
dus Tim moet blijven he
zonder Tim is er geen Terror ,
je kan kiezen tussen die 2 dames
Tim blijft
en nu oprotten kantoor uit
Die zie ik graag verrekkenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Over natte scheten gesproken
Eusjjj jaaaaaaa !!!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
wat ik een bak zou vinden als die Jorge er nu alsnog terug in kwam maar dan als vrouw. Dat zou pas een twist zijn.
Zit er niet op te wachten. Leidt teveel af in deze fase.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
wat ik een bak zou vinden als die Jorge er nu alsnog terug in kwam maar dan als vrouw. Dat zou pas een twist zijn.
Leidt af, waarvan?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten. Leidt teveel af in deze fase.
Doen ze bijna allemaal. Ook in 1, heb me daar vaak over verbaasd.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die erik met mes en vork aan het snijden in een tefal pan. Jezus op die leeftijd moet je dat toch wel weten
Waar het naartoe moet in Utopia.quote:
Of dat Michael Jackson zou binnenkomen op een brommer!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Veel ter dood veroordeelden in the USA trouwen met een penvriendin die ze voor de gevangenis nog nooit hebben ontmoet, ik vind dat zo apartquote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan mij dat niet voorstellen, misschien voor een enkeling, die toch al de X-factor heeft (ook zonder uto).
Daar dacht ik ook aan, loopt hij van de week als vrouw binnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
verbaasd mij dat ik adje nog niet gehoord heb over dat LEERquote:Op zondag 10 maart 2019 12:27 schreef QuarterBack het volgende:
En maar blijven roddelen over Tim. Waar moet Gerrit straks tegenaan schoppen als Tim weg is? Oh nee dan gaat er tegen hem aangeschopt worden!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:38 schreef pollewop77 het volgende:
His: vindt je dat Tim een mooi hart heeft?
Ger: dat weet ik niet, meh, ja als je ziet hoe hij met vrienden omging of met liefde. Als je je zo laat zien in Utopia, dan weet ik niet hoe hij in het echt is.
En gister was het nog te saai om naar te kijken. Hoe kan dit nou afleiden.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten. Leidt teveel af in deze fase.
jawel heeft hij wel iets over gezegd, maar realiseert zich dat hij daar anderen niet in de weg moet zittenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
verbaasd mij dat ik adje nog niet gehoord heb over dat LEER
zo , zo !@quote:Op zondag 10 maart 2019 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel heeft hij wel iets over gezegd, maar realiseert zich dat hij daar anderen niet in de weg moet zitten
A3 heeft het licht gezien?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel heeft hij wel iets over gezegd, maar realiseert zich dat hij daar anderen niet in de weg moet zitten
Waar ze nu onderstaan toch?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:43 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan: hij heeft echt een stempel achter gelaten (over Mike)
Ja vooral dat boomhutje
wat Adriaan probeert uit te dragen is net zo verkeerd, maar idd Keulen en Aken zijn niet op een dag gebouwdquote:
dacht dat de jongens gewoon nog in het huis woondenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:45 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe kan het dat chris geen huis meer heeft, was dat al weg voordat ze Utopia in ging? En woonde haar kinderen niet meer thuis, vrage, vragen vragen....
Bucketlist Beau praktijken. Die had haar huisje ook vol geklad.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:46 schreef mcspicy het volgende:
Dylan: Elke maand dat ik hier zit ga ik een turfstreepje zetten
Hiske: Ja lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |