Even afwachten.quote:
Captain jack sparrow.quote:Op zondag 10 maart 2019 07:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog bijna niks van hem gezien maar zie al aan zijn kop dat hij weinig toe gaat voegen aan deze soap: Perfect getrimde snortje en baardje, sieraden in zijn gezicht, hoedje op, plakplaatjes, broek hangend onder zijn kruis.
Die snotproductie is toch niet normaal?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is maar 1 ding irritanter aan deze soap dan een snotsnuivende Jessie: Dat is een snotsnuivende Jessie die tussen het snotsnuiven zijn koffie opslurpt.
Lijkt wel of hij nog nooit over een zakdoek gehoord heeft. Geen van de inwoners schijnen op de hoogte te zijn dat er zoiets als een zakdoek uitgevonden isquote:Op zondag 10 maart 2019 08:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die snotproductie is toch niet normaal?
quote:Op zondag 10 maart 2019 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Katie zocht ff 'n rustig plekkie om te pissen, staan die kippen weer te gluren![]()
[ afbeelding ]
Ja,Brandonquote:Op zondag 10 maart 2019 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij nog nooit over een zakdoek gehoord heeft. Geen van de inwoners schijnen op de hoogte te zijn dat er zoiets als een zakdoek uitgevonden isHeb jij ooit wel eens iemand zijn neus zien snuiten in Utopia?
Heb om diezelfde reden ook niet gestemd, en daarbij denk ik dat onze stemmen er toch niet echt toe doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef lorrie03 het volgende:
jullie al gestemd? Ik vind ze beide niks, denk dat ik een keertje oversla
ook niet gestemdquote:Op zondag 10 maart 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb om diezelfde reden ook niet gestemd, en daarbij denk ik dat onze stemmen er toch niet echt toe doen.
Ik heb op Jorge gestemdquote:Op zondag 10 maart 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb om diezelfde reden ook niet gestemd, en daarbij denk ik dat onze stemmen er toch niet echt toe doen.
Dylan is sataliet-ontvanger.... kijk maar naar z'n orenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Is die Dylan toevallig ook een veganist? Hij zit alweer te vreten.
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij nog nooit over een zakdoek gehoord heeft. Geen van de inwoners schijnen op de hoogte te zijn dat er zoiets als een zakdoek uitgevonden isHeb jij ooit wel eens iemand zijn neus zien snuiten in Utopia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |