We hebben nog een gesprek in de Yurt..quote:
Nou het is wel een tip om het dan sowieso van de ander te winnen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:06 schreef cobain1994 het volgende:
Ik koop een tattookit en kan tattooeren..Net zoals Dylan..
[ afbeelding ]
gerr doet een beetje lullig tegen mquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef snetje het volgende:
[..]
We hebben nog een gesprek in de Yurt..vanaf morgen niet meer....
wat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gerr doet een beetje lullig tegen m
Ik hoor niks lulligs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gerr doet een beetje lullig tegen m
Grote bek met z'n 3 stemmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Ik denk dat Jens en Mylene het heel moeilijk gaan krijgen in de groep en ik ga haar op de bank zetten..
Ik denk eerder dat Gerrit de volgende keer op de bank komt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens volgevroten Merel weet Jessie dat ze geld heeft. Brandon vraagt hoe ze daar aan komt. Zakgeld? Nee, van Brenda (achterover gedrukt geld). Maar Jessie weet dat hoor en van Gerrit en van Lotus wist hij het ook.
Brandon voelt zich achtergesteld als niet-roker, want je kan toch nagaan dat een roker het niet redt met het zakgeld. Hij gaat het eens navragen bij Jessie. Merel is ineens heel moe.![]()
Gerrit gaat een volgende keer Mylene op de bank zetten.
Ik denk dat Mylene een grote kans maakt. Ze gaat alleen nog met Jens om en een aantal pruimen haar echt niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gerrit de volgende keer op de bank komt.
Dat verandert nog wel, ze zit er pas 2 weken in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene een grote kans maakt. Ze gaat alleen nog met Jens om en een aantal pruimen haar echt niet.
Als ze zouden kijken naar wie doet wat, had hij met alle nominaties op de bank moeten zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gerrit de volgende keer op de bank komt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze zouden kijken naar wie doet wat, had hij met alle nominaties op de bank moeten zitten.
Tegenwoordig moet je overal diploma's voor hebben maar voor zoiets niet eigenlijk best wel raar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is een vrij beroep.
Het is niet zo dat je er eerst een diploma voor moet halen of zo.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene een grote kans maakt. Ze gaat alleen nog met Jens om en een aantal pruimen haar echt niet.
Jorge: maar na een paar dagen lagen jullie gezellig in bed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet geilt ervan. De menige daar kotst Mylene uit. En het zal nog erger worden ook.![]()
![]()
Sneue luie pad. KOTS.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jorge: maar na een paar dagen lagen jullie gezellig in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |