Nog niet heel veel zo te zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
Gebeurt er al wat in de odds?
Ik zie het niet.
Dittequote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:00 schreef Niels93 het volgende:
Van Zweden weten we dus al hoe de act in Tel Aviv er uit gaat zien. Dat verandert nooit na MF. Van NL is nog verrassing dus laat Zweden maar boven NL komen in de odds
Zwitserland en Zweden gaan goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
Gebeurt er al wat in de odds?
Ik zie het niet.
Dat zeker ja.quote:
Haha ja, dat gaat een geinige wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat het trouwens wel een unicum dat een uitvoerend artiest twee zelfgeschreven nummers in de finale straks heeft staan in Mei. (UK+ZWEDEN)
Onverwacht dat het zo goed gaat in de odds of onverwacht dat Zwitserland dat als inzending heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zwitserland vind ik zo onverwacht met een soort despacito
Ik vind Zwitserland overschat. Leuk nummer, maar hoor er weinig bijzonders inquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zwitserland vind ik zo onverwacht met een soort despacito
Dat laatste, het blijft wel echt hangen. She go solo, Dirty dancing!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef libranl het volgende:
[..]
Onverwacht dat het zo goed gaat in de odds of onverwacht dat Zwitserland dat als inzending heeft
Ah oke, persoonlijk vind ik het ook wel onverwacht dat het zo goed wordt ontvangen, 4e momenteel vind ik erg overschatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat laatste, het blijft wel echt hangen. She go solo, Dirty dancing!
De televote gaat dit ook waarderen. Dit is een nummer voor de Sky Radio-luisteraar, het doet precies wat je wilt en het is feelgood.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef lashatumbai het volgende:
Dat het alle punten van de jury kreeg zegt denk ik meer over de kwaliteit van Melfest dit jaar dan de kwaliteit van zijn lied..
Maar de jury kennende zullen ze net als elk jaar ook dit jaar Zweden zeker in de top 5 gaan plaatsen. De vraag is dan of het bij de televoters kan winnen?
Ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komt wel hoor. Benjamin was er ook toch.
Lijkt me echt een mega groot nadeel voor UK ditquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat het trouwens wel een unicum dat een uitvoerend artiest twee zelfgeschreven nummers in de finale straks heeft staan in Mei. (UK+ZWEDEN)
Betekent dat dat omdat Arí er vorig jaar was, dat... dat...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komt wel hoor. Benjamin was er ook toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |