Contactgeluiden.. loopgeluidenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:23 schreef jeroen25 het volgende:
Gaat het om een koop- of huurwoning?
Wat is objectief de oferlast?
Welke teiden?
Hoe hart? Hoe veel?
Welke taal spreecken ze wel?
Ze zijn wettelijk wel verplicht bepaalde ondervloeren aan te leggen vaak ook vanuit de woning stichting.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wil je iemand verbieden in zijn huis rond te lopen dan
haha... heb jij nooit in de stad gewoond ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wil je iemand verbieden in zijn huis rond te lopen dan
Ja daarom weet ik dat je dit niet gaat winnenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:43 schreef PietVisser1925 het volgende:
[..]
haha... heb jij nooit in de stad gewoond ofzo?
Woonoverlast is erg veelvoorkomend en vervelend
Ik denk maar dat ik dit via de verhuurder moet regelen.
hoeveel decibel is strafbaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Gaat het om een koop- of huurwoning?
Wat is objectief de overlast?
Welke tijden?
Hoe hard? Hoe veel?
Welke taal spreken ze wel?
Wat ook meespeelt is overbewoning (melding van gedaan).. er zijn constant mensen aanwezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:01 schreef LorneMalvo het volgende:
Verhuurder is aanspreekpunt als de buren niet willen praten. Eerlijk gezegd zou je bij mij ook weinig respons krijgen als je begint om overlast van loop- en contactgeluiden. Waarschijnlijk in een ouder gebouw waarbij je dit vooraf al kan verwachten. In de stad.
Ik voorspel een passieve houding van de corporatie en door hen in te schakelen een extra bekoelde relatie met je buren waarin het allemaal uiteindelijk erger wordt voor jou.
Heb je een linkje naar de wet waarin ondervloeren verplicht worden gesteld?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze zijn wettelijk wel verplicht bepaalde ondervloeren aan te leggen vaak ook vanuit de woning stichting.
Als het zo gehorig is dan zou het mij niets verbazen als er gewoon een laminaat vloertje inligt met standaard isolatie ondervloer, en dat mag niet in een appartementen complex.
Aan de andere kant spreken ze geen nederlands en lijkt het erop typisch Oost Eu tokkie trash te zijn.
Dat ga je niet winnen zonder een hele hoop trammelant helaas.
Bedoelde meer in de zin van geen geluidsoverlast mogen veroorzaken, wat vaak (zeg maar altijd) gecombineerd is met regels vanuit verhuurder of bijv. Een Vve, die jouw verplicht stellen bepaalde ondervloeren aan te leggen in appartement.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de wet waarin ondervloeren verplicht worden gesteld?
Een vve of verhuurder maakt geen wettelijke regels. Ik snap niet waarom je daarmee aankomt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bedoelde meer in de zin van geen geluidsoverlast mogen veroorzaken, wat vaak (zeg maar altijd) gecombineerd is met regels vanuit verhuurder of bijv. Een Vve, die jouw verplicht stellen bepaalde ondervloeren aan te leggen in appartement.
Waar sliep jij dan? En de andere buren hadden dan toch ook overlast van jouw muziek ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb dit zelf ook, heb twee poolse bovenburen met twee kinderen. Heb bemiddeling gehad en dat hielp niet. Heb een bosespeaker aangeschaft en draaide tot half vijf in de ochtend muziek zodat zij niet konden slapen. Dit heb ik een hele tijd gedaan, zelfs toen ze rustig werden om hun gek te maken. Echt schoremvolk wat ze binnenhalen hier in de grote steden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |