Mijn mening geven was één van de manieren. De andere waren: 'mensen helpen' en 'bijdrage leveren aan de productie / consumptie van goederen of diensten'. Het is niet en-en, maar of-of.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:21 schreef TATW het volgende:
[..]
En waarom kan je daar slecht tegen dan? Ik bedoel : de wereld verandert echt niet als jij bijvoorbeeld stopt met je mening geven. Dus waarom je zo druk maken om constant je mening te moeten geven?
Nouja niet iedereen kan dat veroorloven dus het is een uiting van status dat je voldoende geld binnenhaalt daarvoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:10 schreef SeLang het volgende:
Je kunt nooit status halen uit dingen die gewoon te koop zijn zoals dure schoenen of een dure auto. Iedere debiel kan naar de winkel stappen en zoiets kopen. Hoe kan dat je nu status geven?
Dat is allang niet meer zo. Iedereen kan geld lenen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja niet iedereen kan dat veroorloven dus het is een uiting van status dat je voldoende geld binnenhaalt daarvoor.
Ik ben echt wel minder competitief dan jij.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:01 schreef probeer het volgende:
Nee, totaal niet. Behalve wanneer ik Risk speel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |