En de rest werd erbij gepropt. Waarom hebben ze hem niet gewoon gehaald? Of waarom hebben ze Rob niet naar hem toe laten gaan. Hij ging ook naar de yurt, dus zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die ton
[ afbeelding ]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vergeet je de 20 stemmen van de bewoners voor het gemak.
Wat een idioot in blik.quote:
Niet, maar saaie streams is de angstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen bal meer van. Waar komt die liefde voor Tim ineens vandaan
Ik moet hier echt heel hard om lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.
Ze riepen Tim, die kwam net voorbijschuifelen in zijn badjas.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En de rest werd erbij gepropt. Waarom hebben ze hem niet gewoon gehaald? Of waarom hebben ze Rob niet naar hem toe laten gaan. Hij ging ook naar de yurt, dus zie het probleem niet.
Misselijke lui, over pesten geproken.
Godallemachtigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.
Net was hij ook al een boom aan het omhelzenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
nu snap ik waarom merel jessie uitlachte met "mooie boomfluisteraar"
Is geen liefde voor Tim, is het gedrag van Ger wat ik hier aanhaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen liefde, maar eerder een beetje minachting voor de mensen daar die denken dat ze beter zijn dan Tim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies snap er niet van Zie hier ook geschreven worden dat Tim niets verkeerd heeft gedaan dan alleen het matras in het water gegooid hebben. .quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
werd dat zo aangeleverd ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
Nog meer tonnen met chips.
[ afbeelding ]
En dat gebeurde tot de laatste dag. Zeker godallemachtig.quote:
Ik heb het over de Utopianen, niet over cossersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat mensen die Jessie wel leuk vinden dwars te zitten. Ik kan er echt niks anders van maken.
Ja vast,quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.
Want eigenlijk geef je dan de schuimpjes de macht over wie er uit zal gaan.
En dat lijkt me toch niet de bedoeling
Geen idee. Misschien nog een pester die daar die zakjes in heeft gedaan voor tim?quote:
Simpel rekenwerk lijkt me, als Timo weg is blijft er een hok vol tamme konijnen over en daar is de show niet van gediend, Chrissie weg is de logische stap, Sjellie heeft nog het Ger/Mileen script hangenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Simpel rekenwerk lijkt me, als Timo weg is blijft er een hok vol tamme konijnen over en daar is de show niet van gediend, Chrissie weg is de logische stap, Sjellie heeft nog het Ger/Mileen script hangen
snap ik ook niet, tim mag van mij blijven maar hij spoort niet en is niet goed voor de groepquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies snap er niet van Zie hier ook geschreven worden dat Tim niets verkeerd heeft gedaan dan alleen het matras in het water gegooid hebben. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |