Omdat mensen van voetbal houden en de Champions League het neusje van de zalm is. Bij het ESF ligt het niveau bij lange na niet zo hoog, topartiesten komen er nooit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
Tja, waarom wordt de Champions League zo breed uitgemeten, dat snappen anderen dan weer niet.
Het is allebei maar een spel he. Je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat mensen van voetbal houden en de Champions League het neusje van de zalm is. Bij het ESF ligt het niveau bij lange na niet zo hoog, topartiesten komen er nooit.
Ik houd niet van voetbal en met mij vele anderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat mensen van voetbal houden en de Champions League het neusje van de zalm is. Bij het ESF ligt het niveau bij lange na niet zo hoog, topartiesten komen er nooit.
Minstens net zoveel mensen houden van muziek en dit het meestbekeken en het langst bestaande muziekevenement van Europa.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
liever Djangoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:21 schreef Goudenvis het volgende:
Stuur Dries Roelvink erheen en NL wint gegarandeerd.
Ik maak het niet belangrijk, dat doen alle media en analisten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is allebei maar een spel he. Je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.
Ga je nou het niveau van ESF met de champions league vergelijken trouwens? Dat doet er toch niet toe, het gaat om het amusement.
Dat is toch elk jaar zo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:33 schreef Remzz het volgende:
Leuk om te zien, maar ik keek van de week eens in het ESF forum, die mensen daar zijn compleet gek geworden lijkt het soms wel eens. Niet kunnen slapen omdat het nummer bekend word, daarna niet kunnen slapen omdat het zo´n goed nummer is. Heb me echt lopen verbazen.
Maar laten we eerlijk zijn, qua muziek is het toch drie keer niks. Sieneke, Gerard Joling en Willeke Alberti. Nee, dat is inderdaad vergelijkbaar met Real Madrid en Manchester United.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Minstens net zoveel mensen houden van muziek en dit het meestbekeken en het langst bestaande muziekevenement van Europa.
Peter Beensequote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:33 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Django en Driesen stuur Jannes dan ook maar mee
Rene Schuurmansquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:40 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Deze mannog nooit iemand gezien met zo'n goede muzieksmaak
Ik vind Tino wel een flikker manquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:41 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
TIno![]()
![]()
![]()
ik weet het kan echt niet deze muziek maar ik geniet er oprecht van
deze manquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik vind Tino wel een flikker man
Maar kloptvoel me de grootste tokkie als ik het luister maar het is zo geweldig
Sowiesoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
deze man
Django blijft het chillst
Vroeger in de TROS tijd werd er vaak meuk gestuurd, maar de afgelopen jaren valt het wel mee vind ik. En af en toe is het een carrièrestarter geweest voor destijds nog onbekende artiesten, denk aan ABBA of Celine Dion.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, qua muziek is het toch drie keer niks. Sieneke, Gerard Joling en Willeke Alberti. Nee, dat is inderdaad vergelijkbaar met Real Madrid en Manchester United.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |