Hoop die Shelley niet mag meedoen. Hypocriet mormel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Frennie ook wel mag komen
Erik zou ik ook niet uitnodigen. Brandon weet ik niet zo goed.quote:
Komt me zo bekend voor, maar zal wel ergens anders geweest zijn. Hadden ze in 1 ook kunnen doen, genoeg zitplek, zonder dat je hoeft te slepen met meubels.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee, ik herinner me geen zitkuil wel een zitzak
en heel veel tuinkabouters die de tuin onderhoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:28 schreef Ranah het volgende:
jessie is helemaal blij met planten en wil later een hele grote tuin
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
ja jorge, je weet nog niet dat jens en vriendin je laten vallen
ik hoop met je mee maar dan moet er nog veel veranderenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwens
Nee hoor, morgen gaat Jorge naar huis en maandag onze Timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwens
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen gaat Jorge naar huis en maandag onze Tim![]()
![]()
Dat dus.Misschien dat ze er een twist aan geven dat zogenaamd de inwoners beslissen dat ze allebei mogen blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...
De stemmingen gaan gewoon normaal lopen lijkt me.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die shelly staat gewoon te kijk in haar leggen. Die schijnt heel erg door. haha.
voor de graszoden denk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:52 schreef Ranah het volgende:
waarom wordt dat terrein eigenlijk geëgaliseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |