Niets natuurlijk, maar ze klinkt ineens alsof ze een febo injectie heeft gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat brengt ze zelf eigenlijk in, de laatste tijd is ze alleen maar negatief.
Zo praten ze allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:06 schreef Chanel5 het volgende:
Heel apart, Ger praat of al bekend is wie blijft en dat Tim weggaat.
Het feit dat Tim gaat heeft er voor gezorgd dat Eric nu wil blijven begrijp ik?
Hij is daar al een paar dagen zeer stellig in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:06 schreef Chanel5 het volgende:
Heel apart, Ger praat of al bekend is wie blijft en dat Tim weggaat.
Het feit dat Tim gaat heeft er voor gezorgd dat Eric nu wil blijven begrijp ik?
Gedaan, had ik er trouwens niet ingezetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan die smilie even uit de OP naast de bovenste afbeelding
Dat maakt me dus zeer achterdochtig, dat openlijke speculeren dat Tim weg gaat. Kon nog weleens heel anders lopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is daar al een paar dagen zeer stellig in.
Nee klopt, was gaan zoeken wie welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedaan, had ik er trouwens niet ingezet
Na dit programma zijn we allemaal boomknuffelaars gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie ik de topictitel, zet ik de streams aan, krijg ik bomen te zien...onvoorstelbaar...
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt me dus zeer achterdochtig, dat openlijke speculeren dat Tim weg gaat. Kon nog weleens heel anders lopen.
Het ligt er te dik op...Ik zou werkelijk waar in een deuk liggen, vooral om de reactie van Gerrit dan...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt me dus zeer achterdochtig, dat openlijke speculeren dat Tim weg gaat. Kon nog weleens heel anders lopen.
Plat dat pokkebos daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie ik de topictitel, zet ik de streams aan, krijg ik bomen te zien...onvoorstelbaar...
Krijg idd steeds meer respect voor bomen...lolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na dit programma zijn we allemaal boomknuffelaars geworden
Ik ook. Die gezichten alleen al als het kwartje valtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ligt er te dik op...Ik zou werkelijk waar in een deuk liggen, vooral om de reactie van Gerrit dan...
Heb mij al opgegeven voor een cursus hovenierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg idd steeds meer respect voor bomen...lol
Had ik per ongeluk gedaan, staat in FB.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedaan, had ik er trouwens niet ingezet
Precies.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ligt er te dik op...Ik zou werkelijk waar in een deuk liggen, vooral om de reactie van Gerrit dan...
Misschien wil Tim je op weg helpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb mij al opgegeven voor een cursus hovenier
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee klopt, was gaan zoeken wie welMaar maakt niet uit kan gebeuren en zag het nu opeens
Geeft niks hoor, kan gebeuren en t is al opgelostquote:
Dat zou wat zijn, het worden dan sowieso leuke streams, althans daar ga ik dan vanuit...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies.
Sjel eruit . Helemaal leuk voor Gerrit. En Tim gaat los .
Beter dan zoals het nu is. Weinig aan nu.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, het worden dan sowieso leuke streams, althans daar ga ik dan vanuit...
Ook raar dat niemand hem daar op wijst, ook de nieuwe nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Die Gerrit voert het hoogste woord nu. Voelt zich een hele baas. Hahahahaha en doet geen ene moer.
En dan ook een berichtje doen een half uurtje voor de tijd dat je komtquote:
Goed zeg, dat Sjellie die mail op tijd leest, 45min voor aanvangquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook een berichtje doen een half uurtje voor de tijd dat je komt
HISKE doet nóg minder gffer de gfferquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:34 schreef snetje het volgende:
Merel: Jens en Mylene liggen alleen maar op elkaar ...Shelley vreet heel de dag niets uit...
Hiske kan alleen mensen opdracht geven om iets te doen en als ze dan niet naar haar luisteren wordt ze pissigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
HISKE doet nóg minder gffer de gffer
iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly of Chris naar huis please!
eigenlijk triest het niveau is zo laag.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:26 schreef QuarterBack het volgende:
"Ik heb gehoord" mooie act Igor, nodig jezelf lekker uit, Regie doet de poort vanzelf open
[ afbeelding ]
Ze moeten blijkbaar voldoen aan het van buiten gecontracteerde volk, of ze willen of niet, normaal kies je zelf wie er komt en wanneer, maar daar loopt volk ongevraagd naar binnen en of de heren en dames acteurs maar willen meespelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:44 schreef goldback het volgende:
[..]
eigenlijk triest het niveau is zo laag.
Het niveau van de productie is gelijk aan dat van de bewoners.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:46 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze moeten blijkbaar voldoen aan het van buiten gecontracteerde volk, of ze willen of niet, normaal kies je zelf wie er komt en wanneer, maar daar loopt volk ongevraagd naar binnen en of de heren en dames acteurs maar willen meespelen
ook daar is ze niet goed in maar pas op "keihard" aan het werkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zie je als ze zelf iets moet doen dan schuift ze het af, Hiske is goed in benoemen verder kan ze niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |