Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:01 schreef lrishCassidy het volgende:
MJ time? Ik heb de docu niet gekeken dus ik plaats iets anders.
Vind je t echt saai ja? Ik kan er uren naar luisterenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga kijken of niet. Ik hou niet zo van one-sided stories.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.
Het zal sowieso een one-sided story blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga kijken of niet. Ik hou niet zo van one-sided stories.
Dat is ook mijn issue met deze docu.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het zal sowieso een one-sided story blijven.
Het beeld wat je als buitenstaander uberhaupt van zo iemand kan hebben, met dit beeld ben ik het wel eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
Ik denk dat dit MJ wel zo'n beetje is, van zijn jeugd tot zijn dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |