Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:01 schreef lrishCassidy het volgende:
MJ time? Ik heb de docu niet gekeken dus ik plaats iets anders.
Vind je t echt saai ja? Ik kan er uren naar luisterenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga kijken of niet. Ik hou niet zo van one-sided stories.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Paar dagen terug aan begonnen, maar vond ‘m dodelijk saai. Half uurtje volgehouden en toen vond ik het wel genoeg. Maar ja heb geen inspiratie, dus dan maar MJ luisteren.
Het zal sowieso een one-sided story blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga kijken of niet. Ik hou niet zo van one-sided stories.
Dat is ook mijn issue met deze docu.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het zal sowieso een one-sided story blijven.
Het beeld wat je als buitenstaander uberhaupt van zo iemand kan hebben, met dit beeld ben ik het wel eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
Ik denk dat dit MJ wel zo'n beetje is, van zijn jeugd tot zijn dood.
Eerst de hype creëeren en dan janken dat je met rust gelaten wilt worden. Yep, dat is MJ.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
Ik denk dat dit MJ wel zo'n beetje is, van zijn jeugd tot zijn dood.
Geen bezwaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:14 schreef lrishCassidy het volgende:
Dus nudity![]()
Even dit promoten, want een heerlijk nummer![]()
Iedereen herkent de lyrics, het gevoel.
Dat had ik bij R Kelly ook al door eeej killemquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:20 schreef KillemWieft het volgende:
Dit is de nacht van de foute artiesten.![]()
Die opmerking was bedoelde voor de dames. Jij bent messcherp, dat weet ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat had ik bij R Kelly ook al door eeej killem
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die opmerking was bedoelde voor de dames. Jij bent messcherp, dat weet ik.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:30 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb ineens een nummer in mijn hoofd. Chanté chanté.
Wat was dat ook alweer?
Ik kan ook met iets in je back side roeren, maar ik denk niet dat je dat prettiger zal vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh ik haat het als er een song of iets roert in the back of my mind en ik weet het niet meer.
Is het een variatie op dit nummer?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh ik haat het als er een song of iets roert in the back of my mind en ik weet het niet meer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
MUZ / Help, ik zoek... #369quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb nog een nummer dat klonk als mama appelsap: Ome joop.
Nooit meer gevonden.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Het ligt op je lippen. Nee niet your dick Killem.
doe datquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oja. Ik ga een muziekje zoeken.
So wrong.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
So wrong.
Ik weet wat houden van is. Jij?
Deze vrouw!quote:
Geen idee waar jij het over hebt, ik hou vooral van mezelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Houden van is niet iemand leuk vinden elke keer als ze online komt.
Heerlijk die regen.quote:
quote:
Love is no game tooquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
ESF is kut. Muziek maken is geen wedstrijd. Einde bericht.
Leuk geprobeerd, maar ik speel geen spelletjes. Nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij maakt het een game. Samen met jou doen velen dat.
Push and Pull.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik speel geen spelletjes. Nooit gedaan ook.
Ik vind alles prima hoor, maar zeikwijven heb ik al genoeg dus ik zit hier voor mijn ontspanning.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik snap je niet nu, je valt op mannen die muziek plaatsen?
Okay, waar het op neerkomt elke week. Ik ben een softie ^^quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind alles prima hoor, maar zeikwijven heb ik al genoeg dus ik zit hier voor mijn ontspanning.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay, waar het op neerkomt elke week. Ik ben een softie ^^
Jij bentt ook maar jij hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
I said it weeks earlier
I don't need your games, game over
Nou, dan ga ik ook maarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga weg denk ik, jullie zijn altijd kwaad op mij als jullie samen zijn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga weg denk ik, jullie zijn altijd kwaad op mij als jullie samen zijn.
Out of the Matrix, cool.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik luisterde skrillex..
Nu phuture noize via Spotify
Dat heb ik gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Dus Stray en others, wat vinden jullie van onze inzending?
Zwaar kut, zal hem morgen eens luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Dus Stray en others, wat vinden jullie van onze inzending?
Die achtbaan is Fucking eng in het echtquote:
Verliefde nummers?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 03:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind deze "verliefder" en ik heb een zwak voor roadtrips waar je niet niet van elkaar af kunt blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |