He bah. Heb gister paar takken gekregen van een kronkelhazelaar, kan ze nog even als paastak gebruiken en hoop dat ze wortel schieten, dan wil ik ze in de tuin zetten, vind dat altijd wel mooie struikenquote:
Heb daar niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
He bah. Heb gister paar takken gekregen van een kronkelhazelaar, kan ze nog even als paastak gebruiken en hoop dat ze wortel schieten, dan wil ik ze in de tuin zetten, vind dat altijd wel mooie struiken
Je hoeft iig het water niet in om nat te worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heerlijk weer voor het strand, inderdaad.
Dat risico zou ik inderdaad niet nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:27 schreef Myrr het volgende:
Wilde naar de Efteling gaan vandaag maar meh.
Ik beloof nooit iets, plus vind het effect van dat hij in de auto in slaap is gevallen en we hem wakker maken als die torens in zich komen veel leuker.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat risico zou ik inderdaad niet nemen.
En nu een huilend kind, omdat je het al beloofd had?
Slim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik beloof nooit iets, plus vind het effect van dat hij in de auto in slaap is gevallen en we hem wakker maken als die torens in zich komen veel leuker.
DOEquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:27 schreef Myrr het volgende:
Wilde naar de Efteling gaan vandaag maar meh.
Van dat weer dat nergens goed voor isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee het is druilerig. Geen weertype is deprimerender dan druilerig.
Sterktequote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee het is druilerig. Geen weertype is deprimerender dan druilerig.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in Den Haag schijnt de zon altijd
Ze zullen je erg hard missen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ik blijf de hele dag in bed vandaag. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Doe eens niet zo gayquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga denk ik straks even een goede pot janken.
Hahahhaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga denk ik straks even een goede pot janken.
Stoer dat je er zo voor uitkomtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Girrlll ik heb gewoon een depri dagje jézus mag ik ook een keer?
Is goed meid doe je dingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Girrlll ik heb gewoon een depri dagje jézus mag ik ook een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |