Kan je de jpg ook niet slepen in photoshop?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:08 schreef Myrr het volgende:
Dus. Ik heb gewoon een .jpg foto gemaakt met s8 zonder boeiende instellingen. Ik heb de laatste photoshop, maar hij wil het bestand niet openen.
Iemand?
<3quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar drink gerust en geneer je niet jongens, als er niet genoeg is kopen we een nieuwe fles. Natuurlijk zou die het niet halen bij wat we drinken, maar helemaal niets is erger.
Dit is jouw jaar!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt goed in 2019 hoor, ik zeg het je
Nouja, dat gaat niet tot in den eeuwigheid door he.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
2018 was ook mijn jaar. 2020 gaat ook mijn jaar zijn.
Elk jaar is mijn jaar.
Nee ooit zal ik wel doodgaan jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, dat gaat niet tot in den eeuwigheid door he.
Kijk jij daar ook zo naar uit?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ooit zal ik wel doodgaan ja
elke dagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook zo naar uit?
Ja ik zag het. Ik zit sinds die knop daar zit wel vaker in het tr scherm.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:myrr zette haar reactie in TR neer
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zit sinds die knop daar zit wel vaker in het tr scherm.
Ga je vandaag leuke dingen doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Microblade. Google eens. Je zal versteld staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |