Jawel hoorquote:
Zou het snelcement zijn? Om de poort dicht te metselen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand gehoord wat Tim net bestelde? 100 zakken....
Maakte niet uit welk merk. Maar geen idee okk wat. Nog ff een streek leveren, denkik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dan zou ik iets bestellen voor Dinsdagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Maakte niet uit welk merk. Maar geen idee okk wat. Nog ff een streek leveren, denkik.
Dit dus met acteurs die tegen een hongerloontje hun ding mogen doen.25.000 gewoon programma budget waar ze mee mogen rommelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is gewoon interessant doen, BV-tje spelen, allemaal nep. Talpa heeft een BV en zien wat het programma kost. Dit is eigenlijk best een goedkope vorm van TV, 5 dagen per week een uur uitzending.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:44 schreef goldback het volgende:
[..]
Dit dus met acteurs die tegen een hongerloontje hun ding mogen doen.
52 kaarten verkocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:45 schreef freaky40 het volgende:
Een fandag voor iemand met een vette PS . Nou het gaat stormlopen heurrr...
Vreemd dat ze altijd dingen gaan bestellen als ze financieel in zwaar weer zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:43 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit heeft een draaimolen besteld voor de markt, de offerte heeft 'ie al binnen, ook zoiets raars, de kans dat die draaimolenman nog dit jaar betaald krijgt is nihil en toch blijven buitenbedrijven maar leveren
hij moet toch heel veel zwarte aarde hebben voor zijn moestuin en hij heeft toch ook graszoden besteld. Gaat allemaal dood, kun je op wachten in een bosquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja, ook weer waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou ik iets bestellen voor Dinsdag
ach maakt het uit het is voor de showquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd dat ze altijd dingen gaan bestellen als ze financieel in zwaar weer zitten.
Ja, dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:49 schreef goldback het volgende:
[..]
ach maakt het uit het is voor de show
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zou het snelcement zijn? Om de poort dicht te metselen?
Het lijkt almaar erger te worden, ik hoor alleen al vaste lasten van ¤3000 p/m voor stroom en water waar Jessie nog afspraken over wil maken, en dan gaan ze toch een dierentuin aanleggenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd dat ze altijd dingen gaan bestellen als ze financieel in zwaar weer zitten.
ze laat zich van haar nette kant zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
" schijt op dan met je pleuris kop" Chris tegen Jes
Dan legt Wim wel een drainage systeem aanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Die zitkuil gaat met een beetje regen onder water staan...
fraai ditquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:54 schreef QuarterBack het volgende:
His, wat is er nou helemaal afgesproken, helemaal nixxx His kwaad op Chris die ook nix inbrengt, mooi, weg met dat mens
En His daarna eruit. Ik zeg doen.quote:
Ain't gonna happen. His is Febo sowieso.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En His daarna eruit. Ik zeg doen.
Zegt onze "held" nou nooit eens zelf tegen de betreffende persoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:58 schreef Crabapple het volgende:
Erik tegen Chris 'Jes is van de werkverschaffing'
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
Hoeveel schops, scheppen zijn er? Zegt Chris ze moet wat egaliseren.
Meeloper eerste klasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zegt onze "held" nou nooit eens zelf tegen de betreffende persoon.
Ik al eerder, kwam bij de complimenten net terugquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Saaiiii die marktvergadering. Ben afgehaakt bij de complimentenmeisjes .
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
Hoeveel schops, scheppen zijn er? Zegt Chris ze moet wat egaliseren.
En wat brengt ze zelf eigenlijk in, de laatste tijd is ze alleen maar negatief.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:57 schreef QuarterBack het volgende:
His, ik heb het gevoel alsof ik hier met een stelletje eehh murmelmurmel zit
[ afbeelding ]
Juffrouw Christelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
Hoeveel schops zijn er vraagt Chris,
schops, scheps, scheppen....
erg dit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |