quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog maar een keer de FAQ, welterusten ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Game over filmpje is wel master .....
Denk dat de Febo dit juist zo heeft bedacht om meerdere errors te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dylan en Jorge willen beiden Tim naar huis sturen, helaas de FEBO beslist anders ...
Ik kan niet wachten op maandag .....![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dylan en Jorge willen beiden Tim naar huis sturen, helaas de FEBO beslist anders ...
Ik kan niet wachten op maandag .....![]()
![]()
![]()
Wat hebben ze dan gezegd?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:01 schreef eskil het volgende:
[..]
Jorge en Dylan hebben dat zelf gezegd.
Tsja, mijn glazen bol is op dit moment een beetje beslagen, maar dat is voornamelijk de schuld van Timo, die staat op ontploffen en zweet als een otter. Maar toch nog steeds dat zelfde groene shirt aan, waarvan Franny zegt dat het een uur in de wind stinkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dezelfde die meldde dat Jessie terug kwam, en nog eentje volgende week ...
Dat bedoelde ik ook, dat ze beide Tim wegsturen. Begreep je ff verkeerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gezegd?
Dat ze Tim niet weg mogen sturen van de FEBO?
Ik hoor alleen maar op de streams dat ze Tim weg sturen.
En het is nog nooit zo open en bloot gezegd.
Zou wel heel vreemd zijn als het toch nog anders gaat lopen.
Tuurlijk joh. Tim gaat, dat is niet 100 % zeker maar 110% zeker. Zo niet, zie je mij hier niet meer terug...Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dezelfde die meldde dat Jessie terug kwam, en nog eentje volgende week ...
Dat is echt wel eerder gebeurd in het verleden, 1 keer maar, Joey kwam binnen en die vertelde al gelijk dat hij Hakim weg zou sturen en deed dat ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gezegd?
Dat ze Tim niet weg mogen sturen van de FEBO?
Ik hoor alleen maar op de streams dat ze Tim weg sturen.
En het is nog nooit zo open en bloot gezegd.
Zou wel heel vreemd zijn als het toch nog anders gaat lopen.
Als het waar is, heb je een geheugen als een olifantquote:Op zaterdag 9 maart 2019 05:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat is echt wel eerder gebeurd in het verleden, 1 keer maar, Joey kwam binnen en die vertelde al gelijk dat hij Hakim weg zou sturen en deed dat ook.
Nee Adriaan is vanuit bed rechtstreeks naar de computer gelopen: de nerd.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:05 schreef formule het volgende:
[..]
Als het waar is, heb je een geheugen als een olifant
Ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Arghh Jessie houd je mond over bitcoin. Er klopt geen hout van!
Jessie maakt een kapitale denkfout. Hij gaat er vanuit dat bitcoin niet kapot kan. ("Als je nu koopt zit je sowieso goed") Dat klopt niet. Wie zegt er dat bitcoin niet nog verder gaat zakken en nooit meer naar de oude top komt? Een beetje zoals tijdens de hypotheek-crisis dus.quote:
Ik ook. Daarom heb ik destijds voor 500 euro een bitcoin gekocht. Hopelijk wordt het mijn pensioen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:36 schreef formule het volgende:
Ik vertrouw nooit statistieken, ga gewoon af op mijn boerenverstand
Ik ook, ik ben tevreden met wat ik heb, mijn AOW, en een klein pensioen, geen zorgen over geldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik destijds voor 500 euro een bitcoin gekocht. Hopelijk wordt het mijn pensioen.
Omdat ze vroeg gaan slapen. Omdat het in de ochtend lekker rustig is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom staan ze eigenlijk zo ziek vroeg op? Ze zitten nu al 2 uur op de computer te kloten.
Lekker hoor! Genieten. Pensioen is nog heel ver weg voor mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:47 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben tevreden met wat ik heb, mijn AOW, en een klein pensioen, geen zorgen over geldgeen Bitcoins voor mij
Goeie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze vroeg gaan slapen. Omdat het in de ochtend lekker rustig is.
Omdat ze het prettig vinden.
Denk ik.
Jammer, is echt rustgevend, niets te verliezen geld is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lekker hoor! Genieten. Pensioen is nog heel lang weg voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |