Dat dan misschien wel maar het is gewoon echt niet nodig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook niet als het subtiel is? Die van Ayleen vind ik ook echt niet mooi.
Irritant is ze he!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:17 schreef Max23 het volgende:
Man man man. Net de aflevering van volgende week gedaan.
Echt waar Laura, rot gewoon op of zo
Weet zeker dat Twitter helemaal losgaat volgende week.
kylie jenner vind ik. Haar lippen waren heel dun.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:42 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zijn er sowieso gevallen waarin botox in de lippen wel goed is gelukt? Ik zou graag voorbeelden willen zien.
Fillers. Geen botox.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:19 schreef so.original het volgende:
[..]
kylie jenner vind ik. Haar lippen waren heel dun.
Hou toch op meid, juist dit soort dingen hadden ze al lang moeten verbieden tot ze een jaar of 23 zijn en het brein meer volgroeid is. Als er geen medische noodzaak is hoeven zij hun lichaam niet te verminken omdat ze denken aantrekkelijker gevonden te worden door een knul die er waarschijnlijk toch geen moer om geeft. Liever een sukkel dan zo'n dom wicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:11 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
En wij vrouwen vinden je een sukkel als je denkt voor iedereen te kunnen spreken
Types met overduidelijke body dysmorphia zoals zij (ook verleden eetstoornissen) moet een plastisch chirurg eigenlijk ook weigeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:28 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Hou toch op meid, juist dit soort dingen hadden ze al lang moeten verbieden tot ze een jaar of 23 zijn en het brein meer volgroeid is. Als er geen medische noodzaak is hoeven zij hun lichaam niet te verminken omdat ze denken aantrekkelijker gevonden te worden door een knul die er waarschijnlijk toch geen moer om geeft. Liever een sukkel dan zo'n dom wicht.
En neem Rosanna Voorwald, die is nu alweer bezig met haar volgende ingreep, vet afzuigen en in haar dijen stoppen ergens in het buitenland.
Die zie je niet, want dan valt t niet zo opquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:42 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zijn er sowieso gevallen waarin botox in de lippen wel goed is gelukt? Ik zou graag voorbeelden willen zien.
[offtopic]quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:52 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben geen meid en ik zei niets over fillers of ingegrepen ik maakte een opmerkingin over het stomme generaliseren. Genoeg mensen die het wel mooi vinden, genoeg mensen ook niet.
Ik ga het doen zodra ik in NL ben, maar ik heb dunne bovenlip. Dus die wil ik iets voller.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:42 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zorg je voor een before-after foto?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het doen zodra ik in NL ben, maar ik heb dunne bovenlip. Dus die wil ik iets voller.
Ben benieuwd
Ik las vorige week in een artikel van NOS dat het juist heel lastig is als er van nature al weinig 'lipvolume' is. Ik heb zelf ook niet veel.. Ga je voor en na foto's maken?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het doen zodra ik in NL ben, maar ik heb dunne bovenlip. Dus die wil ik iets voller.
Ben benieuwd
Don't do it!!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe aflevering gezien.Hij gaat nu om 12 uur slapen ipv 11 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:03 schreef Daniane het volgende:
Ik ben afgelopen donderdag bij de opnames van Temptation Talk geweest. Was wel lachen!
Ricky B is echt een toffe gozer. Laura is in het echt niet andersdie ging tijdens de reclames ook echt aan Rick vragen welke vragen hij nog aan haar had. Jietse kwam heel leuk en spontaan over, maar ook bescheiden. Ayleen was Ayleen...
Ah wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit verwacht je ook wel ja
SOONY
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:03 schreef Daniane het volgende:
Ik ben afgelopen donderdag bij de opnames van Temptation Talk geweest. Was wel lachen!
Ricky B is echt een toffe gozer. Laura is in het echt niet andersdie ging tijdens de reclames ook echt aan Rick vragen welke vragen hij nog aan haar had. Jietse kwam heel leuk en spontaan over, maar ook bescheiden. Ayleen was Ayleen...
Degene die Laura en Roger gecast heeft hoeft van mij niet ontslagen te worden maar dit is toch wel heel slecht gedaan. Kan best zijn dat Roger nog een keer in wilde bui op die rode dakduif gaat liggen hoor, maar dan nog...tot nu toe is er echt geen klap aan dit seizoen. Wat mis je dan smaakmakers zoals een Alex (of erger nog: Tim).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |