Waar heb jij last van?quote:Een psychiater beschreef ooit eens het verschil tussen twee verschillende soorten heimwee. "Er bestaat honden- en kattenheimwee. Honden zijn gehecht aan mensen. Als u deze vorm van heimwee heeft mist u de mensen die nog thuis zijn en daarom wil u het liefst thuis blijven. Bij kattenheimwee wordt er meer gehecht aan de omgeving. Heeft u hier last van dan mist u de eigen woonplaats of het huis heel erg", aldus Vingerhoed.
Dierenliefde.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:32 schreef valentijn101 het volgende:
Ehhh... ik mis mijn katten als ik op vakantie ben. Waar valt dat onder?
Ze missen jou dus nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:32 schreef valentijn101 het volgende:
Ehhh... ik mis mijn katten als ik op vakantie ben. Waar valt dat onder?
Ik op vakantie ook niet maar als ik langer weg ben ga ik uiteindelijk wel mensen missen. Hondenheimwee dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Sowieso kattenheimwee.
Ik mis mensen wel eens, maar niet op vakantie.
Als ik terug kom komt Tom stoer aanlopen en geeft me een kopstoot. Lotje komt later eens kijken van “ja, jij was weg, denk nou niet dat ik dan meteen aangerend kom” en tijger staat eerst tegen me te schelden en daarna wijkt ze een paar dagen niet meer van me afquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ik heb er zelf bijna nooit last van maar als ik het heb dan heb ik hondenvissenheimwee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |