Yes.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Open je ook nog ff een nieuw deeltje?
(Zit mobiel dus zelf doen gaat kut)
quote:Dus, zijn er nog baanbrekende hints gevonden of is het wel duidelijk dat Merel Westrik de mol van 2019 is?
Oeps, zat ook op mobiel, had niet door dat het topic vol zat!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:21 schreef Moira. het volgende: [..] Open je ook nog ff een nieuw deeltje?
(Zit mobiel dus zelf doen gaat kut
)
Maakt niet uit hoor! Mobiel is het ook een gedoe om een nieuw deel van een reeks te openenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oeps, zat ook op mobiel, had niet door dat het topic vol zat!
Dan zet je je browser toch even op desktopweergave?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:51 schreef Moira. het volgende:
Maakt niet uit hoor! Mobiel is het ook een gedoe om een nieuw deel van een reeks te openen
Huh, hoezo? Of ben je sarcastisch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor! Mobiel is het ook een gedoe om een nieuw deel van een reeks te openen
De OP wordt dan niet meegenomen, of je moet zoals svann zei eerst ff dekstopversie aanzettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Huh, hoezo? Of ben je sarcastisch?
Ik doe niet anders dan mobiel maar kan gewoon nieuwe delen openen hoor inclusief OP....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP wordt dan niet meegenomen, of je moet zoals svann zei eerst ff dekstopversie aanzetten
Is geen hint, in die editie staat een column van een molloot die haar Merel Valstrik noemt.quote:
Geen hint.....wel suggestieve voorpagina.....en bovendien zo ontzettend niet waar......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Is geen hint, in die editie staat een column van een molloot die haar Merel Valstrik noemt.
De redactie vond het blijkbaar leuk om Merel zo op de voorkant te zetten
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen hint.....wel suggestieve voorpagina.....en bovendien zo ontzettend niet waar......
Ooh, dacht alquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Is geen hint, in die editie staat een column van een molloot die haar Merel Valstrik noemt.
De redactie vond het blijkbaar leuk om Merel zo op de voorkant te zetten
Oh?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP wordt dan niet meegenomen, of je moet zoals svann zei eerst ff dekstopversie aanzetten
Idem hier volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan mobiel maar kan gewoon nieuwe delen openen hoor inclusief OP....
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan mobiel maar kan gewoon nieuwe delen openen hoor inclusief OP....
Oh dan ligt het aan mij blijkbaarquote:
Ja precies.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef egoblokje het volgende:
[..]
+ daarna nog 20 minuten slap gelul en een ontknopingsfilmpje van 5 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste was ontrafeld hier... 'De mol is IV'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |